Prøve på nr 3 - to exu på to år, min reise er over

Har regnet meg fram til at du er 5+4 uker på vei, og da kan det være for tidlig å se noe❤️ Krysser alt jeg kan for deg, kjære du :smiley-angelic001

Jeg var på UL 5+5 en gang, og da så de ingenting da heller, så håper det bare er for tidlig :/

Nei, var ikke det svaret du skulle få :( og er jo utålelig lenge å vente til fredag også...!
Ble tatt blodprøve der og får beskjed hvordan den har steget siden tirsdag, og får ny blodprøve på onsdag hjemme. Så får nok en liten antagelse med det også :shy:

Ja, kan jo fortsatt være et håp fortsatt, men kjenner det godt i siden enda, så forventer at det er en exu igjen :smiley-angry017

Du blør ikke nå, som sist? Tenker det er et godt tegn, da❤️ Det kan ikke være den endoen som gir deg smerter? Forstår du ønsker å være mest mulig realistisk og det er tungt å bære på et håp, men så gjør jeg det for deg, kjære du❤️ :smiley-angelic001 Håper du en oppdatering på fredag med en skikkelig gladmelding:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Ble tatt blodprøve der og får beskjed hvordan den har steget siden tirsdag, og får ny blodprøve på onsdag hjemme. Så får nok en liten antagelse med det også :shy:
Uff, er vondt å gå rundt å ikke vite da. Vet du når du evt får svar på blodprøven?:/

Du blør ikke nå, som sist? Tenker det er et godt tegn, da❤️ Det kan ikke være den endoen som gir deg smerter? Forstår du ønsker å være mest mulig realistisk og det er tungt å bære på et håp, men så gjør jeg det for deg, kjære du❤️ :smiley-angelic001 Håper du en oppdatering på fredag med en skikkelig gladmelding:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Nei, ingen blødning foreløpig. Får bare se, driver å prøve å fordøye det som kanskje har skjedd (IGJEN) :shy: verken jeg eller samboer har ork til å håpe noe særlig :smiley-angry017

Uff, er vondt å gå rundt å ikke vite da. Vet du når du evt får svar på blodprøven?:/
Blodprøven håpet legen på at var klar før han skulle hjem kl 16. Han skulle ringe. Og hvis jeg ikke hadde hørt noe, så kunne jeg prøve å ringe i 14.30-15.00tiden for å spørre etter svaret. Svaret på den til onsdag får jeg nok ikke før fredag. Så ul er nok overstått før svaret på den kommer :bag:

Blodprøven håpet legen på at var klar før han skulle hjem kl 16. Han skulle ringe. Og hvis jeg ikke hadde hørt noe, så kunne jeg prøve å ringe i 14.30-15.00tiden for å spørre etter svaret. Svaret på den til onsdag får jeg nok ikke før fredag. Så ul er nok overstått før svaret på den kommer :bag:
Håper for deg ❤️ legen hørtes omsorgsfull ut, i det minste.. ❤️

Ja, både hun overlegen som tok ul og han som jeg var inne hos først var veldig gode og snille ❤️
Så bra. Det er så fint når de tar deg på alvor og alt.. ❤️

Nei, dette var en hard knekk.
Det var ikke slik det skulle bli.
Hvorfor to ganger på rad at vi risikerer noe slikt?
Det har ikke noe å si hvordan de evnt behandler dette, for jeg kommer rett og slett ikke til å prøve noe mer :smiley-angry017
Nei da, det her skal gå bra! Det er nok et lite frø som gjemmer seg der inne :Heartred Skjønner at det er veldig vanskelig for deg og tenke positivt nå. Men, jeg skal gjøre det for deg hele veien :Heartred:smiley-angelic001

Stigning er bra. Men hcg kan ikke alene utelukke exu dessverre :shy: og de konstante murringene i venstre side sier meg at det er det som foregår :smiley-angry017

Dette var veldig trist å lese :( håper alt er som det skal, var jo fin stigning på hcg. Håper sånn for deg:smiley-angelic001
Sender deg en god klem❤️

Stigning er bra. Men hcg kan ikke alene utelukke exu dessverre :shy: og de konstante murringene i venstre side sier meg at det er det som foregår :smiley-angry017
Det kan ikke utelukke, men med den økningen så er ihvertfall ikke alt håp ute :Heartred jeg forstår godt at du ikke orker å håpe, og du kjenner sikkert kroppen din godt og kjenner igjen smertene. Jeg håper at det bare er kroppen som tuller med deg og at denne spiren er riktig plassert.

Legger til en personlig historie. Jeg har to ganger blitt hasteopperert med mistanke om vridd eggstokk. Begge gangene var alt helt fint. De fant aldri årsaken til smertene. I første svangerskap så ble jeg innlagt med smerter som kjentes ut som kraftig uvi eller svake rier. De fant ikke årsaken til smertene da heller. Noen ganger har man grusomme smerter uten at de finner noen medisinsk grunn. Jeg håper virkelig at dette er "luresmerter" og at alt er bra med spiren din og deg :Heartred

Back
Topp