Prøve på nr 3 - to exu på to år, min reise er over

Hadde så intenst vondt på vei inn, legen sier at litt fentanyl ikke skal være noe spesielt risiko for embryo hvis det skulle vise seg å ikke være exu, så har blitt smertelindret ❤️
Nå ligger jeg igjen på akuttmottaket for samme situasjon som slutten av april, avventer for å finne ut hva som skjer :shy: nå ryker vel noe på venstre side også, og da tenker jeg det blir med det. Jeg og samboer har snakket om det, og jeg tror jeg begynner å pilla igjen :smiley-angry017

Hadde så intenst vondt på vei inn, legen sier at litt fentanyl ikke skal være noe spesielt risiko for embryo hvis det skulle vise seg å ikke være exu, så har blitt smertelindret ❤️
Nå ligger jeg igjen på akuttmottaket for samme situasjon som slutten av april, avventer for å finne ut hva som skjer :shy: nå ryker vel noe på venstre side også, og da tenker jeg det blir med det. Jeg og samboer har snakket om det, og jeg tror jeg begynner å pilla igjen :smiley-angry017
Så bra du har fått smertelindring som funker.. Jeg håper du får et klart svar ila dagen, og at du blir fort bra igjen. ❤️

Åneeei, kjære du:sad010 Håper det er noe ufarlig, og at du blir helt fin igjen❤️ Bra at du har fått smertelindring, og at du nå er litt fri fra de verste smertene❤️ Tenker på deg*klemmepå*:hug013

Da er jeg ferdig med gyn undersøkelse og er ikke så veldig mye klokere på disse smertene. De kunne se noe i livmor, men det er nok ikke forenelig med liv. Litt blod i magen, men ikke mye.
Jeg blir innlagt til observasjon, og får ta det derfra. Hvorfor kan jeg ikke bare blø og bli ferdig med det? Hvorfor må det bli så mye styr hver gang?!

Da er jeg ferdig med gyn undersøkelse og er ikke så veldig mye klokere på disse smertene. De kunne se noe i livmor, men det er nok ikke forenelig med liv. Litt blod i magen, men ikke mye.
Jeg blir innlagt til observasjon, og får ta det derfra. Hvorfor kan jeg ikke bare blø og bli ferdig med det? Hvorfor må det bli så mye styr hver gang?!
Men æsj, at man ikke kan få noe konkret svar og?
Og at det skal bli så mye styr!!? Dårlig gjort av kroppen :( er nok like greit du er innlagt mtp smertene og alt..!

Sender deg gode tanker :Heartred ikke noen trøstende ord å komme med i denne situasjonen, bortsettfra at det virkelig er en drittsituasjon og jeg ønsker deg alt godt :Heartred

Får så vondt av deg, alt du må gjennom :( kunne det ikke bare gå knirkefritt denne gangen.. bra de har deg til observasjon, håper de tar feil og at lille vokser fint i livmor❤️

Fælt å bli gående slik i limboland å IKKE vite❤️ Er det pga du har bakovervendt livmor at de ikke greier å se noe? Kan det være tilfellet? Tenker det er greit du blir liggende innlagt til obersvasjon uansett, med tanke på smertene dine❤️ Skikkelig dritt hele greia, og fælt om du må igjennom detta enda en gang:sad010Skulle ønske jeg kunne sagt noen trøstende ord, men er jo absolutt ingenting som kan trøste i en slik situasjon:confused: Jeg er veldig lei meg på dine vegne, og det er grusomt urettferdig❤️

Fælt å bli gående slik i limboland å IKKE vite❤️ Er det pga du har bakovervendt livmor at de ikke greier å se noe? Kan det være tilfellet? Tenker det er greit du blir liggende innlagt til obersvasjon uansett, med tanke på smertene dine❤️ Skikkelig dritt hele greia, og fælt om du må igjennom detta enda en gang:sad010Skulle ønske jeg kunne sagt noen trøstende ord, men er jo absolutt ingenting som kan trøste i en slik situasjon:confused: Jeg er veldig lei meg på dine vegne, og det er grusomt urettferdig❤️
Embryo ser ikke normalt ut, så de mener på at det ikke er liv laga (både gyn lege og overlege hadde kikket, de brukte lang tid). Overlegen sa at det sånn sett er bra at det ligger i livmor, for sjansen for at to har festet seg er jo ikke stor, selv om den ikke er null.
Så nå blir det faktisk ikke mer prøving, jeg kan ikke gjennom slike ting atter en gang. Herremin, nå kommer tårene hele tiden :smiley-angry017

Embryo ser ikke normalt ut, så de mener på at det ikke er liv laga (både gyn lege og overlege hadde kikket, de brukte lang tid). Overlegen sa at det sånn sett er bra at det ligger i livmor, for sjansen for at to har festet seg er jo ikke stor, selv om den ikke er null.
Så nå blir det faktisk ikke mer prøving, jeg kan ikke gjennom slike ting atter en gang. Herremin, nå kommer tårene hele tiden :smiley-angry017

Det er så lite ord som hjelper på.. jeg sender deg masse gode tanker, i alle fall ❤️

Jeg spurte sykepleier kjapt om hun visste noe om blodprøvene. Alt var normalt, hcg lå på 4000-og noe... Dvs at den har sunket endel på to dager :arghh: da er det vel enten MA eller exu som gjenstår, tror jeg... Ingen tegn til noe blødning.

Det er så utrolig tragisk.... :( ❤️

Herregud, kjære, kjære deg … Nå ble jeg bare så utrolig lei meg! Sender mange varme klemmer! :Heartred

Ånei, så trist å lese :sorry: Skikkelig uflaks, og veldig urettferdig at du må oppleve dette… Sender en god klem til deg :Heartred

Nettopp hatt besøk av lege, og hun vil ikke sende meg hjem idag hvertfall. Jeg kunne spise litt nå, og evnt være fastende fra kl 22. Risiko for å fjerne på venstre side kan være ganske høy nå, og da er alternativet ivf. Det er jo ikke aktuelt for vår del, og da er det ingen vei tilbake hvis dette skjer. Jeg kan faktisk ikke bytte mening om prøvingen da :shy:

Back
Topp