Lillafrosk dagbok ❤️ Gravid med nr5 ❤️

Hhv i går morges, i går ettermiddag og siste med to på er i dag tidlig. Øker jevnt og trutt :love017 :love017 er så fint å se!
Picsart_25-07-06_08-37-18-091.jpg

Btw, om noen lurer på hva jeg mener med ekstremt oppblåst...
Sånn her har jeg sett ut siden 8dpo. Jeg kan ikke TRYKKE magen ut lengre engang. Greit at magen ikke er flat fra før av, men det her er ille..!
IMG_20250706_101857.jpg

Det er helt enormt. Verste er at jeg tror ikke det vil gi seg før magen erstatter det med baby :dead:
Hehe, huff. Husker det var slik hos meg sist også. Turte ikke gå med trange klær tidlig i graviditeten. Da hadde jo folk rett og slett sett det, selv om det var bittelitt baby og mest luft.

Hehe, huff. Husker det var slik hos meg sist også. Turte ikke gå med trange klær tidlig i graviditeten. Da hadde jo folk rett og slett sett det, selv om det var bittelitt baby og mest luft.
Nei, byttet kjole selv, til noe som var løst (den på bildet), istedenfor en som var stram over magen :p så lenge jeg ikke holder på.magen synes det ikke så godt også får jeg bare holde inne magen om det kommer noen :hilarious:

Btw, om noen lurer på hva jeg mener med ekstremt oppblåst...
Sånn her har jeg sett ut siden 8dpo. Jeg kan ikke TRYKKE magen ut lengre engang. Greit at magen ikke er flat fra før av, men det her er ille..!

Vis vedlegget 464424
Wow! Ja skjønner hva du mener nå :woot: Sånn var det ikke med meg i starten, merket ingenting på magen selv ut i uke 10 selv om jeg hadde sykt lyst til at den skulle vokse :hilarious:

Wow! Ja skjønner hva du mener nå :woot: Sånn var det ikke med meg i starten, merket ingenting på magen selv ut i uke 10 selv om jeg hadde sykt lyst til at den skulle vokse :hilarious:
I første svangerskap var jeg ikke synlig gravid før sånn uke 18+. Dvs, jeg var nesten undervektig, og hadde flat mage, så fikk en liten bulk fra uke 10, osv, når livmoren kom.mer og mer opp, men ikke mage. Men så har det blitt bare verre og verre for hvert svangerskap, for kroppen skjønner så godt hva som skal skje :p

I første svangerskap var jeg ikke synlig gravid før sånn uke 18+. Dvs, jeg var nesten undervektig, og hadde flat mage, så fikk en liten bulk fra uke 10, osv, når livmoren kom.mer og mer opp, men ikke mage. Men så har det blitt bare verre og verre for hvert svangerskap, for kroppen skjønner så godt hva som skal skje :p
Kroppen bare «jaha smelt på tjukken igjen! Bare å begynne å lage plass!» :hilarious:

Testspammet blir å foregå noen dager til, altså! Sorry guys :p

IMG20250707071823.jpg

Wondfo er sterkere på teststreken nå! MS kommer neppe til å bli det på lenge haha... Men venter bp i posten. Forventet på onsdag, men krysser fingrene for i dag !

Wondfo er dritfin, da :love7 :binkybaby :gen014

Ja, tror fint du får 3+ nå, fikk selv det da jeg var 4+5 :) Deilig å snart ha nådd første milepæl og over faren for kjemisk❤️ Dette blir en terminspire, søta❤️
Legger med bilde av mine tester fra 4+5
Vis vedlegget 392146

Sammenlignet bp'en min med din, her.. men rart om jeg skulle få 3+ nå, er bare 4+3 :p men skal prøve ta min enten 4+5 eller 4+6 8)

Back
Topp