Lillafrosk dagbok ❤️ Gravid med nr5 ❤️

Snapchat-91792377.jpg

4+2
Fin øking på disse nå :)
Tok progesteron i morges, men tenker at det er siste tabletten jeg tar. Da har jeg også 2 igjen om jeg skulle begynne å spotte før fredag, og ønsker be om å stå på progesteron litt lenger. :P

4+1
I det jeg skriver dette nå, så kommer jeg på at jeg har glemt progesteron medisinen min. Woops.
Det er neppe krise. Jeg talte over og regnet på at jeg må ha glemt det en annen gang også. ><
Skal egentlig ta siste dose i morgen uansett. :)
(Tok nå)

Oppdaget forøvrig at jeg visstnok har bestilt en 2pk til med digitale, så da kan det jo hende jeg svir av en til snart. :p
I morgen kanskje.. får se hva det blir til.

Katten (gullgutten min) har oppdaget at jeg er gravid i alle fall. Han har begynt å servere meg mus og kose på magen min. Rare dyret. (De andre kattene, i alle fall to av dem, er også mer klengete).

Uansett. I dag har jeg en sånn morgen der hvor jeg føler svangerskapet kan gå bra. At det skal gå fint å slutte på progesteronet, og at det blir terminspire. Greit med sånne dager og, si.

Ellers, bare for å få litt oversikt;

Symptomer: Litt uggen innimellom, og veldig kald. Det blir jeg visst i starten av svangerskap har jeg merket.

De neste milepæler:
  • Få 3+ på digitale
  • TUL 29/11
  • Ta og få svar på NIPT
Så rare dyr. Døde mus er ikke akkurat det jeg ville satt pris på å få som gravid :p Men er fascinerende at dyr merker endring så tidlig syns jeg!

Så rare dyr. Døde mus er ikke akkurat det jeg ville satt pris på å få som gravid :p Men er fascinerende at dyr merker endring så tidlig syns jeg!

Nei, jeg prøvde be ham gå ut med den igjen, men han la den fornøyd på gulvet foran meg, og hoppet for å kose magen. :P jeg var bare glad den var død..!!

Vis vedlegget 391798
4+2
Fin øking på disse nå :)
Tok progesteron i morges, men tenker at det er siste tabletten jeg tar. Da har jeg også 2 igjen om jeg skulle begynne å spotte før fredag, og ønsker be om å stå på progesteron litt lenger. :p

Fiiiineste testen:love017:talk017:blob3:Heartpink

4+3
Første dag helt uten progesteron..
Det murrer i dag, men håper virkelig ikke det betyr noe. Synes dog det er litt ekkelt likevel.

Testen er sterk og grei da;
Snapchat-1948543889.jpg

(... Det er en VANNdråpe)
Metode test. Ikke testet med dem noe tidligere, men antar de ikke er veldig sterke i fargen egentlig.

Fikk jo 2-3 i går på digital, så skal jo ha steget greit.

4+3
Det murrer i dag, men håper virkelig ikke det betyr noe. Synes dog det er litt ekkelt likevel.

Vis vedlegget 391861

Metode test. Ikke testet med dem noe tidligere, men antar de ikke er veldig sterke i fargen egentlig.

Jeg hadde murringer i magen fra ca uke 4 til og med uke 9 (sjekket hele tiden etter blødninger, men de kom aldri) så det behøver ikke bety noe altså ♡

4+3

Vis vedlegget 391861

Helt vanlig for meg med murringer og litt mensenssmerter i førsten av graviditeten. Sikker på at alt er finfint inni der❤️

Jeg hadde murringer i magen fra ca uke 4 til og med uke 9 (sjekket hele tiden etter blødninger, men de kom aldri) så det behøver ikke bety noe altså ♡
Helt vanlig for meg med murringer og litt mensenssmerter i førsten av graviditeten. Sikker på at alt er finfint inni der❤️

Ja, jeg vet jo det er vanlig, så prøver å ikke bekymre meg så mye ❤️ men blir liksom litt ekstra når jeg har sluttet på progesteronstøtten :p

Jeg hadde også mye murringer når jeg sluttet på progesteron så jeg skjønner du blir nervøs❤️ Jeg har fremdeles murringer nesten hver dag

Er litt skummelt å slutte på medisiner og. ><
"Tenk om spiren dør; og det var noe man KUNNE gjort med det" er liksom ikke noe hyggelig tanke. Men, jeg tipper jeg ville merket det for lenge siden om jeg ikke hadde produsert egen progesteron. Siden jeg ikke tok i går kveld heller liksom.
Håper i alle fall det :p

Er litt skummelt å slutte på medisiner og. ><
"Tenk om spiren dør; og det var noe man KUNNE gjort med det" er liksom ikke noe hyggelig tanke. Men, jeg tipper jeg ville merket det for lenge siden om jeg ikke hadde produsert egen progesteron. Siden jeg ikke tok i går kveld heller liksom.
Håper i alle fall det :p
Jaa jeg er enig, men det er absolutt skummelt å vite at det var noe man kunne gjort om det skulle skje noe.. men det går nok helt fint og spira skal sitte❤️

4+6 i dag!

Snapchat-976238974.jpg

Mon tro om jeg kunne ha fått 3+ i dag??
Tenker prøve i morgen ❤️ snart over kjemisk grensa!! So far, so good!

Hadde ekle stikk i magen i går, forventet blod hvert øyeblikk. Men kom ingenting! Og i dag kjenner jeg ikke sånn. Så får håpe alt er bra ❤️ alt man skal bekymre seg over :p

For øyeblikket føler jeg meg ganske symptomfri. Men regner med jeg kjenner mer om en drøy uke!
Ringte inn graviditeten til St Olavs i går da, så det er da en ting! :) Nå er det bare å vente på TUL om drøye to uker ❤️

Ja, tror fint du får 3+ nå, fikk selv det da jeg var 4+5 :) Deilig å snart ha nådd første milepæl og over faren for kjemisk❤️ Dette blir en terminspire, søta❤️
Legger med bilde av mine tester fra 4+5
Screenshot_20221112-124230_Samsung Internet.jpg

Jaa, myye svakere, virker det som!? Aldri brukt dem
Nei, vil ikke anbefale dem heller haha...
Men ville ikke kjøpe rfsu, siden jeg har sendt dem en offisiell klage :p og det var da eneste alternativet på strimmeltester. Vil bare se at det øker skikkelig til 3+ ❤️

Men, i dag har jeg en fin og god følelse på at alt kan gå bra. Fint å ikke være bekymret hver dag :p

Nei, vil ikke anbefale dem heller haha...
Men ville ikke kjøpe rfsu, siden jeg har sendt dem en offisiell klage :p og det var da eneste alternativet på strimmeltester. Vil bare se at det øker skikkelig til 3+ ❤️

Men, i dag har jeg en fin og god følelse på at alt kan gå bra. Fint å ikke være bekymret hver dag :p

Deilig å få 3+ på den digitale❤️ Så absolutt fint med de dagene en føler seg trygg på at det går bra❤️ verre med de andre.

Back
Topp