Lillafrosk dagbok ❤️ Gravid med nr5 ❤️

Tror det er noe feil med digital testene til CB :p :p Tok ny test. Metode sin hadde strekene ca like sterke nå (altså mer synlig enn i morges). Likevel, 2-3. :p
Neida, men NÅ må den vippe veldig mellom da?!
Ja med den økningen på testene må den da vippe nå! Har forøvrig sett hvertfall ett om ikke flere eksempler her inne der ei ikke fikk 3+ på digital, men at måling av hcg viste at hun var langt over det nivået som skulle slått ut på 3+ :facepalm:

Tror det er noe feil med digital testene til CB :p :p Tok ny test. Metode sin hadde strekene ca like sterke nå (altså mer synlig enn i morges). Likevel, 2-3. :p
Neida, men NÅ må den vippe veldig mellom da?!

Edit, tok en liten runde med googling. Her er min inni;
Vis vedlegget 392310

Her er andres;
Vis vedlegget 392311Vis vedlegget 392312Vis vedlegget 392313

Så, hvis jeg hadde hatt tålmodighet til å vente til i morgen :p :p

Nå har jeg bestilt på nett, og kommer ikke til å ta før den kommer. Dvs, torsdag, gjetter jeg..!
Dette kan jeg ikke så mye om. Men jeg vil vel tro den vipper mellom ja! Din er jo minst like sterk :love7

Burde fått melding på tlf når man var gravid og daglig oppdatering etter det.

- du er nå gravid
- du har nå …. HCG
- du vil i dag føle jeg litt små kvalm
- du vil i dag…
Så mye enklere… :laughing001

Ja med den økningen på testene må den da vippe nå! Har forøvrig sett hvertfall ett om ikke flere eksempler her inne der ei ikke fikk 3+ på digital, men at måling av hcg viste at hun var langt over det nivået som skulle slått ut på 3+ :facepalm:

Ja, altså... Hcg i blod og urin samstemmer ikke nødvendigvis helt. Kan godt hende jeg har høyere hCG enn testen tilsier. Men, sist var det vel ca 5+3 når den slo ut. Da testet jeg vel på 5+1 og fikk 2-3 :p

Og da hadde jeg 7100 i hCG på 5+5. (Og 15900 fire dager etter, så har jo ikke snakk om dobling lenger :p).
Nei, jeg er jo så nysgjerrig, så jeg skulle hatt sånn som @Sola19911 nevner her;
Dette kan jeg ikke så mye om. Men jeg vil vel tro den vipper mellom ja! Din er jo minst like sterk :love7

Burde fått melding på tlf når man var gravid og daglig oppdatering etter det.

- du er nå gravid
- du har nå …. HCG
- du vil i dag føle jeg litt små kvalm
- du vil i dag…
Så mye enklere… :laughing001

En liten chip i blodet som var koblet til telefonen min :hilarious: :hilarious:
Gjerne med kamera og lyd, som man kunne fulgt med på spiren :hilarious:

Fremtidens oppfinnelser!

(For, nå er det nysgjerrigheten min som har vært trigget. Jeg KUNNE latt være å ta mer digitale; for jeg føler meg ikke engstelig. Jeg bare er så himla nysgjerrig!)

Ja, altså... Hcg i blod og urin samstemmer ikke nødvendigvis helt. Kan godt hende jeg har høyere hCG enn testen tilsier. Men, sist var det vel ca 5+3 når den slo ut. Da testet jeg vel på 5+1 og fikk 2-3 :p

Og da hadde jeg 7100 i hCG på 5+5. (Og 15900 fire dager etter, så har jo ikke snakk om dobling lenger :p).
Nei, jeg er jo så nysgjerrig, så jeg skulle hatt sånn som @Sola19911 nevner her;

Fremtidens oppfinnelser!

(For, nå er det nysgjerrigheten min som har vært trigget. Jeg KUNNE latt være å ta mer digitale; for jeg føler meg ikke engstelig. Jeg bare er så himla nysgjerrig!)
Hehe det hadde vært noe! :pompus:

Ja, er ikke lett å tenke på annet merker jeg :p

Mvh hun som har kamera på babycallen sånn at hun kan se hvordan babyen utenfor magen ligger hele tiden... :P

Hjelper mye når man føler seg engstelig, som jeg gjorde de første månedene! Nå er det bare for kos (og av praktiske grunner.. og *litt* sjekke på babyen..)

Fremtidens oppfinnelser!

Noen burde finne opp det! Herregud, livet hadde vært deilig da!

Altså, fremdeles 2-3 på digital..? Jeg er 5+4 . Riktignok ikke morgenurin, men var ikke helt lys heller. :s

Ikke vær urolig enda ( lett å si), men du har enda rimelig tid for å få 3+ :)

Jo, men er så irriterende når man trodde den kom til å være på 3+ nå. Men urinkonsentrasjonen sier nok litt. Jeg bare.. sist svangerskap hadde jeg 7100 på 5+5. 2-3 slo ut først 4+2 (testet ikke før), så jeg tenkte at hvis hCG var ca 200 på 4+2, så burde den være over 3000-3500 nå. Men man kan jo ha dobling hver tredje dag istedenfor hver andre.. da ville jeg jo hatt 1600 i går. Og hvis vi sier at jeg hadde rundt 2000-2500, så ville det vel da kun slått ut på morgenurin tipper jeg.

Så, det er innafor, bare tregere enn jeg forventet. ><
Kanskje jeg endelig venter gutt denne gang? :P Sies jo at man får høyere hCG med jente enn med gutt, og jeg har jo hatt tre jenter. :P

(Jaaada, jeg sitter med kalkulator på do og regner tall, jeg.) :bag:

Jo, men er så irriterende når man trodde den kom til å være på 3+ nå. Men urinkonsentrasjonen sier nok litt. Jeg bare.. sist svangerskap hadde jeg 7100 på 5+5. 2-3 slo ut først 4+2 (testet ikke før), så jeg tenkte at hvis hCG var ca 200 på 4+2, så burde den være over 3000-3500 nå. Men man kan jo ha dobling hver tredje dag istedenfor hver andre.. da ville jeg jo hatt 1600 i går. Og hvis vi sier at jeg hadde rundt 2000-2500, så ville det vel da kun slått ut på morgenurin tipper jeg.

Så, det er innafor, bare tregere enn jeg forventet. ><
Kanskje jeg endelig venter gutt denne gang? :p Sies jo at man får høyere hCG med jente enn med gutt, og jeg har jo hatt tre jenter. :p

(Jaaada, jeg sitter med kalkulator på do og regner tall, jeg.) :bag:
Du er så søt! Klart du gjør! Vi blir testegale og ønsker jo at det skal gå bra. Leter etter tegn på at det skal gå både bra eller dårlig for den saks skyld….
Jeg vet AKKURAT hvordan det er…
Har bare fått ICSI barn tidligere. Hatt ett ICSI-forsøk med en på frys enda.
Ble naturlig gravid først, men kjemisk… så bare en uke, men fikk positiv CB digital. Dette etter 8 mnd prøving. Så innsetting av 3-dagers - ikke gravid. Og nå plutselig et nytt forsøk av moder natur i pp 11. Hadde egentlig gitt opp pga alder.
Er redd for ny kjemisk/ abort … er jo rett og slett bare veldig stor sjanse for dette og er ikke helt klar for akkurat det på nytt igjen…, men hvem blir vel klar for dette da i det hele og store….

Når har du termin?

Den 3+ er lunefull og ikke noe å gå etter, mange med skyhøy hcg får bare 2-3. Jeg fikk ikke 3+ på den graviditeten jeg fikk barn, bare 2-3, og da var innmaten sterkere en da jeg fikk 3+ med 1950 hcg(og SA). Så jeg orket ikke ta flere, stoler ikke helt på den. Du er gravid, prøv å nyt det :)

Har hørt om flere som ikke får 3+, men som har mye høyere hcg enn det som skal til, så er i grunn merkelig og ikke helt til å stole på- irriterende:shifty:

Når fikk positiv digital 1-2 og når fikk du 2-3 da?
Sammenligning er tingen her i testeverdenen, men så er det jo egentlig ikke det heller :joyful:.
Og så gjør vi det likevel….ikke sant? :singing:

Du er så søt! Klart du gjør! Vi blir testegale og ønsker jo at det skal gå bra. Leter etter tegn på at det skal gå både bra eller dårlig for den saks skyld….
Jeg vet AKKURAT hvordan det er…
Har bare fått ICSI barn tidligere. Hatt ett ICSI-forsøk med en på frys enda.
Ble naturlig gravid først, men kjemisk… så bare en uke, men fikk positiv CB digital. Dette etter 8 mnd prøving. Så innsetting av 3-dagers - ikke gravid. Og nå plutselig et nytt forsøk av moder natur i pp 11. Hadde egentlig gitt opp pga alder.
Er redd for ny kjemisk/ abort … er jo rett og slett bare veldig stor sjanse for dette og er ikke helt klar for akkurat det på nytt igjen…, men hvem blir vel klar for dette da i det hele og store….

Når har du termin?

Er helt rart hvor gal man blir etter en pinne med litt tiss på x) men sant, de første ukene er det jo bare det man har å gå etter. Er enda halvannen uke til TUL, og det er jo så fort gjort å få sånne irrasjonelle frykter..!

Termin blir 19. Juli ❤️

Veldig gøy at det klaffet nå for dere, jeg skal inn og se i dagboken din etterpå :D
Er på jobb i dag. Driver og skrubber inntørka softis, så først nå jeg har satt meg ned for første gang i dag :p

Den 3+ er lunefull og ikke noe å gå etter, mange med skyhøy hcg får bare 2-3. Jeg fikk ikke 3+ på den graviditeten jeg fikk barn, bare 2-3, og da var innmaten sterkere en da jeg fikk 3+ med 1950 hcg(og SA). Så jeg orket ikke ta flere, stoler ikke helt på den. Du er gravid, prøv å nyt det :)
Har hørt om flere som ikke får 3+, men som har mye høyere hcg enn det som skal til, så er i grunn merkelig og ikke helt til å stole på- irriterende:shifty:

Slenger dere begge i samme svar! Takk, ja, jeg har hørt den 3+ 'en kan være litt treg. Jeg får to nye i posten på mandag. Tror ikke jeg gidder handle flere, men har jo allerede handlet disse. Da er jeg 6+1, så da BURDE det jo slå ut uansett. Hvis ikke, så er det TUL uansett 7+2 å gå etter :)

Jeg er heldigvis ikke engstelig for øyeblikket. Det bare hadde vært litt godt å se det tretallet, og få en liten bekreftelse på at hCGet er kommet høyt nok! (Selv om den kan slå "falsk negativ", så slår den neppe "falsk positiv" i den forstand).
Og nå ER det ikke såå lenge til TUL. Dagene blir å gå passe fort, håper jeg - ettersom det er noe bursdager og sånt på rappen.

Jeg fylte 30 i går (tenker feire med familien i helgen), min bror fyller 21 på lørdag om ei uke, og min eldste datter fyller 13 den søndagen ❤️
Også frister det å pynte til jul innimellom der; før jeg evt blir dårlig. :P Så.. TUL kommer forhåpentligvis fort nok ❤️

Når fikk positiv digital 1-2 og når fikk du 2-3 da?
Sammenligning er tingen her i testeverdenen, men så er det jo egentlig ikke det heller :joyful:.
Og så gjør vi det likevel….ikke sant? :singing:
Husker ikke med 1-2, men fikk gravid på monitor (den har 50mlu sensitivitet) på 13 dpo. Tok første digital med 2-3 på 4+2. :)
Så hadde jo håpet på 3+ til nå, men det ER egentlig ikke så stress; annet enn at det føltes litt bortkastet når den var så treg. Men satser på 3+ på mandag da!

Back
Topp