♡ IKM uke 28 ♡

RFSU er lite sensitive. Men jeg fikk svake strek på CB først, men klarte ikke helt å stole på den, da CB gir ofte streker uten at det betyr noe..

Aldri fått skygge eller «falsk positivt» på BP da, så kanskje den blir sterkere etterhvert?
Håper det! :happy:

RFSU er lite sensitive. Men jeg fikk svake strek på CB først, men klarte ikke helt å stole på den, da CB gir ofte streker uten at det betyr noe..

Aldri fått skygge eller «falsk positivt» på BP da, så kanskje den blir sterkere etterhvert?
Har brukt babyplan mykje og aldri fått falsk heller. Men har alltid brukt strimler. Fikk ein tidlig stav gratis og den fikk eg ein svak strek

Sitter og forbereder meg på en ny runde kjemisk. Jeg har det samme konstante trykket på venstre side som forrige pp som endte i kjemisk… vet jeg ikke skal ta sorgene på forskudd, men føler det er vanskelig når man kjenner igjen ubehaget
Forstår du er bekymret. Håper dagene går litt fort for deg nå, og at testene øker slik de skal. Alt er nok bra :Heartred

Vedlegg

• IMG_20250705_223531_132 (1).jpg
    IMG_20250705_223531_132 (1).jpg
    1,1 MB · Visninger: 75
Måtte åpne heile testen og plasten for å kunne ta bilde av streken. Den er jo fra torsdags natt så er nok gammel og ugyldig men har ikkje klart å slutte å stirre på den kvar dag. Har ikkje fleire tidlig tester etter dei to andre var negativ.

Dette er det nærmaste eg har hatt som positiv siden eg var gravid for første gang i november 2021

5 dpo og jeg våknet kvalm og sinnsyk hodepine, og kastet opp når jeg stod opp.. mistenker det kanskje kan være progesterontilskuddet som gjør det? ble heldigvis litt bedre med kvalmen etter jeg kastet opp da! Men hodepinen er overdøvende :happy8
Ja det kan fort være progesteronentilskuddet! Går selv på tilskudd og det har vært noen tøffe sykluser

Det går fint! Merker veldig lite, noe jeg er glad for haha. Kan jeg slippe kvalmen så gjør jeg gjerne det :hilarious: Har jo masse kribling i livmoren så kjenner jo at det er arbeid på gang, også er puppene mine på størrelsen de var før jeg gikk litt ned i vekt igjen, så tror jeg bare har vært superheldig og sluppet alt det kjipe til nå haha. Så håper jeg at jeg ikke jinxet det nå :hilarious:
Så godt å høre! Håper du slipper unna det verste. Ofte kan det jo ta noen uker før man får symptomer, men krysser fingrene for deg! :Heartpink

Tok ny test i kveld, enda 7DPO, og må altså berømme mannen - At han holder ut denne galskapen! For hver test jeg kommer med, så stirrer han like intens og lenge på den, som jeg gjør! Tar av linser, frem med briller, uten briller, tar bilder og forstørrer, sitter med lommelykta og lyser m.m.
Tok bilde av han, så fin han var, der han satt å søkte etter den streken! ...som han ikke fant da! Har måtta sensurere han da, men uansett - dere skjønner :-) Her bruker han brillene som forstørrelsesglass! XD
Jeg er heldig

Vedlegg

• Screenshot_20250705_235948_Gallery.jpg
    Screenshot_20250705_235948_Gallery.jpg
    824,7 KB · Visninger: 89
Sitter og forbereder meg på en ny runde kjemisk. Jeg har det samme konstante trykket på venstre side som forrige pp som endte i kjemisk… vet jeg ikke skal ta sorgene på forskudd, men føler det er vanskelig når man kjenner igjen ubehaget

Åneei, vil da virkelig ikke håpe det, kjære du ❤️ Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast, og blir terminspire:smiley-angelic001:binkybaby:Heartred

La inn ny timebestilling til gyn fredag også:p Så da blir det enten fredag den 11 eller mandag den 14, alt ut ifra når mens kommer. Ser jo at blodprøvene skal taes på CD2, senest CD3. Så håper jeg får mens senest torsdag :smiley-angelic001

Det må være babystrek vel :smiley-bounce012

Tok ny test i kveld, enda 7DPO, og må altså berømme mannen - At han holder ut denne galskapen! For hver test jeg kommer med, så stirrer han like intens og lenge på den, som jeg gjør! Tar av linser, frem med briller, uten briller, tar bilder og forstørrer, sitter med lommelykta og lyser m.m.
Tok bilde av han, så fin han var, der han satt å søkte etter den streken! ...som han ikke fant da! Har måtta sensurere han da, men uansett - dere skjønner :-) Her bruker han brillene som forstørrelsesglass! XD
Jeg er heldig

Haha, kult han blir med på moroa:knegg:

Hvilke blodprøver er det du skal ta? :love2

Er for å sjekke hvordan det ligger ann med fertiliteten min, siden jeg er 40år. Så sjekke FSH, østradiol, LH, AMH, testosteron, prolaktin, TSH++ Og en del av de må taes tidlig i syklusen på CD2 eller senest CD3. Også håper jeg på resept på Letrozol for å booste EL, selvom jeg får EL av meg selv. Og godt mulig han vil sette meg på progesteron også( etter EL)

Jeg er heldig
Hahaha søtt :happy: Fant han noe?

Er for å sjekke hvordan det ligger ann med fertiliteten min, siden jeg er 40år. Så sjekke FSH, østradiol, LH, AMH, testosteron, prolaktin, TSH++ Og en del av de må taes tidlig i syklusen på CD2 eller senest CD3. Også håper jeg på resept på Letrozol for å booste EL, selvom jeg får EL av meg selv. Og godt mulig han vil sette meg på progesteron også( etter EL)
Jeg tok disse i går, men var på CD11, hvorfor må de taes så tidlig i syklusen? :Heartpink

Jeg tok disse i går, men var på CD11, hvorfor må de taes så tidlig i syklusen? :Heartpink

Fordi ellers blir ikke verdiene riktige på de av de som må taes tidlig i syklusen.

Back
Topp