Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En samletråd blir jo én tråd hvor man legger inn linkene til feks skravletråd, tilbudstråd, permisjonstråd etc (oppdaterer hovedinnlegget da etterhvert, sånn at det er ett klikk inn, så link).Hmm, godt spørsmål! Hvordan blir det med en samletråd? Blir det mer som et underforum hvor alle de viktigste trådene er samlet? Hvis ikke kan jeg tenke meg det blir rotete kanskje? Og hvilke tråder tenker vi kommer til å være viktige hele perioden vi bruker gruppa? Er det de trådene som er mest aktive? Eller der det ligger nyttig informasjon? Jeg tenker i utgangspunktet at vi bør ha så få viktige tråder som overhodet mulig…?
Høres godt utOg nå har jeg sovet bort hele kvelden på sofaen, for så å skulle finne senga snart![]()
Litt i ørskaHøres godt utjeg har sett på film, føler meg nå forkjølet, og er på vei i seng.
![]()

Ja, det hørtes jo lurt ut! Og så kan man legge til/ta bort tråder underveis? Tenker at det kan fungere braEn samletråd blir jo én tråd hvor man legger inn linkene til feks skravletråd, tilbudstråd, permisjonstråd etc (oppdaterer hovedinnlegget da etterhvert, sånn at det er ett klikk inn, så link).
Dette er jo mest for å ikke miste trådene, om de plutselig havner langt nede - så man finner dem liksom.

Dette er en fin stigning som jeg har forståttSvar på hcg tatt forrige torsdag: 74.
Svar på hcg tatt tirsdag: 829. Det er vel god nok stigning på 5dager?![]()

Det sies doblingstid på 36-38timer, må jo bruke chatgptDette er en fin stigning som jeg har forstått![]()
Ja, jeg også spurte chatgpt, så dine målinger er jo helt supreDet sies doblingstid på 36-38timer, må jo bruke chatgpt![]()
Hvordan dpo var du når du tok målingene?Weee, da håper man på at det hvertfall ikke er en ny exu igjen
Ja, det kan man daJa, det hørtes jo lurt ut! Og så kan man legge til/ta bort tråder underveis? Tenker at det kan fungere bra
Enig i at terminlisten må ligge utenom og festet som en egen tråd![]()
Herlig!Altså, nå er vi på 2600 innlegg dere
Vi er gode!! Over halvveis!!
Hurra for fin stigning!!Svar på hcg tatt forrige torsdag: 74.
Tallene tyder på at det ihvertfall ikke er detWeee, da håper man på at det hvertfall ikke er en ny exu igjen![]()
Målte du hcg med exuen?Kun etter at jeg blødde og testene ikke ble svakere etter flere dager. Da var den på 8000 (og noe) ca 6+6Tallene tyder på at det ihvertfall ikke er detMålte du hcg med exuen?

Dette er jo kjempebra!!Svar på hcg tatt forrige torsdag: 74.