Skravletråd for Mars -26

Og nå har jeg sovet bort hele kvelden på sofaen, for så å skulle finne senga snart :hilarious:

Hmm, godt spørsmål! Hvordan blir det med en samletråd? Blir det mer som et underforum hvor alle de viktigste trådene er samlet? Hvis ikke kan jeg tenke meg det blir rotete kanskje? Og hvilke tråder tenker vi kommer til å være viktige hele perioden vi bruker gruppa? Er det de trådene som er mest aktive? Eller der det ligger nyttig informasjon? Jeg tenker i utgangspunktet at vi bør ha så få viktige tråder som overhodet mulig…?
En samletråd blir jo én tråd hvor man legger inn linkene til feks skravletråd, tilbudstråd, permisjonstråd etc (oppdaterer hovedinnlegget da etterhvert, sånn at det er ett klikk inn, så link).
Dette er jo mest for å ikke miste trådene, om de plutselig havner langt nede - så man finner dem liksom.

Og nå har jeg sovet bort hele kvelden på sofaen, for så å skulle finne senga snart :hilarious:
Høres godt ut :p jeg har sett på film, føler meg nå forkjølet, og er på vei i seng. :p

En samletråd blir jo én tråd hvor man legger inn linkene til feks skravletråd, tilbudstråd, permisjonstråd etc (oppdaterer hovedinnlegget da etterhvert, sånn at det er ett klikk inn, så link).
Dette er jo mest for å ikke miste trådene, om de plutselig havner langt nede - så man finner dem liksom.
Ja, det hørtes jo lurt ut! Og så kan man legge til/ta bort tråder underveis? Tenker at det kan fungere bra ;)

Enig i at terminlisten må ligge utenom og festet som en egen tråd:happy119

Ja, det hørtes jo lurt ut! Og så kan man legge til/ta bort tråder underveis? Tenker at det kan fungere bra ;)

Enig i at terminlisten må ligge utenom og festet som en egen tråd:happy119
Ja, det kan man da :) så slipper man evt ha masse tråder der oppe. Men om det bare er én relativt viktig tråd, så kan man jo feste den, bare

Svar på hcg tatt forrige torsdag: 74.

Svar på hcg tatt tirsdag: 829. Det er vel god nok stigning på 5dager? ❤️
Hurra for fin stigning!!

Back
Topp