Skravletråd for Mars -26

Jepp! Det er sånn bønnekverner med steamer jeg også har. Men kan altså lage espresso eller vanlig kaffe. Synes det var sykt stor forskjell på koffein innholdet i en espresso og en vanlig kaffe på den listen der:smiley-ashamed004
Okey, aldri tenkt over det :hilarious: hva slags maskin har du? :)

En DeLonghi, aner ikke hva slags modell. Putter bønner oppe på toppen, og så lager den en kopp kaffe eller to.

Okey, aldri tenkt over det :hilarious: hva slags maskin har du? :)
Ikke jeg heller! Før akkurat nå :smiley-ashamed004

En DeLonghi, aner ikke hva slags modell. Putter bønner oppe på toppen, og så lager den en kopp kaffe eller to.

Tar jo noen dager å få stemt frem navn osv. Tenker vi kan begynne med det over helga, så har vi en uke på å finne ut alt. Da blir det nok tid! :)
Høres lurt ut! Du er så rutta, dette har du gjort før si :hilarious:

Ikke jeg heller! Før akkurat nå :smiley-ashamed004

Jeg har også sånn. DeLonghi Magnifica S har vi :)

dv_web_D1800010021751787.bin.jpg

Eneste drikkbare kaffen, haha.... Jeg greier ikke drikke kaffe på jobb, for synes den er så stygg sammenlignet med vår hjemme :p

Jeg også! Den er trofast. Kverner hver dag! Og gir meg kaffe :love7 Jeg er veldig fornøyd:Heartred
Av maskinen jeg linket bilde til over her, så hadde mamma og stepappa sin første sånn i over et tiår. (Tror den Magnifica kom ut i 2003 - mener de fikk en sånn etter et par år etter de bygde hus..). Når den tok kvelden, ble det selvsagt en ny, lik maskin :p Og jeg måtte selvsagt også ha sånn. Beste kaffen :bag:

Jeg kjenner på den selv altså, og spesielt terminlisten som er så essensiell. Husker i.. tror det var juligruppa, når hun som hadde lista måtte ut :/ blir liksom litt ekstra stress.
Sniker her.

Jeg hadde terminlisten i august 2024, og hadde kjemisk. Fikk bytta med en annen person, og det gikk fint. Var ikke mye "papirarbeid", endret tråden til at det bare var et punktum slik at den ble glemt bort. Heldigvis ble jeg gravid neste syklus og fikk termin i september, så sorgen var kort :love2

Av maskinen jeg linket bilde til over her, så hadde mamma og stepappa sin første sånn i over et tiår. (Tror den Magnifica kom ut i 2003 - mener de fikk en sånn etter et par år etter de bygde hus..). Når den tok kvelden, ble det selvsagt en ny, lik maskin :p Og jeg måtte selvsagt også ha sånn. Beste kaffen :bag:
De er såå bra ja, helt enig i at det blir den beste kaffen!! Vi har denne1000008176.png

Sniker her.

Jeg hadde terminlisten i august 2024, og hadde kjemisk. Fikk bytta med en annen person, og det gikk fint. Var ikke mye "papirarbeid", endret tråden til at det bare var et punktum slik at den ble glemt bort. Heldigvis ble jeg gravid neste syklus og fikk termin i september, så sorgen var kort :love2

Ah det var ikke så dumt. Men skal vurdere det etterhvert, jeg er ikke passert 4 engang nå. 3+6 i dag :p

De er såå bra ja, helt enig i at det blir den beste kaffen!! Vi har denneVis vedlegget 464083
Ser ut som bare en nyere variant av vår, er jo til og med.samme serie, så :p bra kaffe og et pluss at man kan lage cappuccino (min datter pleier lage det eller iskaffe)

Våknet alt for tidlig, jeg. Måtte så innmari tisse, så måtte stå opp nå kl 06.30. snike meg ut av seng og soverom, for når det er så "sent", så kan minstemor finne på å våkne for å stå opp.. Tok litt cyclogest (siden jeg nå likevel skulle ligge litt til) og ligger nå igjen.

Er så kjedelig å våkne av å måtte tisse. :P
Også er jeg så oppblåst (og hjalp ikke med å være tissetrengt heller), at det allerede er ubehagelig å ligge på magen :p

Våknet alt for tidlig, jeg. Måtte så innmari tisse, så måtte stå opp nå kl 06.30. snike meg ut av seng og soverom, for når det er så "sent", så kan minstemor finne på å våkne for å stå opp.. Tok litt cyclogest (siden jeg nå likevel skulle ligge litt til) og ligger nå igjen.

Er så kjedelig å våkne av å måtte tisse. :P
Også er jeg så oppblåst (og hjalp ikke med å være tissetrengt heller), at det allerede er ubehagelig å ligge på magen :p
Jeg våkner i 5-6 tiden hver eneste morgen om dagen, tisse eller bare fordi jeg våkner. Jeg sovner igjen da, men våkner etter 30 min-1 time. Sovner og våkner. Sovner og våkner. Skylder på prednisolon jeg altså, men det kan jo også bare være graviditeten… :dead:

Jeg våkner i 5-6 tiden hver eneste morgen om dagen, tisse eller bare fordi jeg våkner. Jeg sovner igjen da, men våkner etter 30 min-1 time. Sovner og våkner. Sovner og våkner. Skylder på prednisolon jeg altså, men det kan jo også bare være graviditeten… :dead:
Tipper det er graviditeten jeg. Regnet med du tar prednisolon på morgenen? Jeg har tatt 10mg på morgen suden CD1, og søvnkvaliteten er merkbart dårligere nå enn før. I natt f.eks har jeg våknet hver time fra klokka 02. Enda jeg bruker en sovemedisin, så noe er annerledes :laughing002

Det er så kjedelig..! Sovnet ikke igjen her, dessverre. :/ lille våknet litt før sju og :bag:

Back
Topp