♡ IKM Uke 27 ♡

Negativ test her 9DPO PM :dead:

Men! Alt håp er ikke ute: https://youtube.com/shorts/0YcQIerqRgs?si=yquDsSEM8AsdX8IJ
:smiley-angelic001
IMG_4328.jpeg

9 DPO - Morgentest
Røk på en test på morningen, hvorfor gjør jeg det når jeg har lært at morgentiss er drittiss? :hilarious:

Kjenner humøret er dårlig, er en sur og grinete drage :sour: Men, må ta på skuespillet for jobb - make it a good day! Må også å ta vare på de stakkars kollegaene mine, kan ikke utsette de for Dragen :hilarious: Ny test ikveld men har ikke troen, føler alle får skygger/antydninger allerede 8-9 dpo :sorry:

Nei nå må jeg ta meg sammen, det er 1.juli og må prøve å gjøre måneden fin! God juli måned alle sammen :Heartpink

Vis vedlegget 463916
Jeg pleier ofte ikke se noen ting på 9dpo, så enda tidlig altså!

Synes det er så vanskelig å si, men jeg pleier ikke studere de så voldsomt. Så ikke noe, tok et kjapt bilde og kastet den, haha. Får teste igjen i morgen og se hva som skjer da!
Krysser fingrene :)

Synes det er så vanskelig å si, men jeg pleier ikke studere de så voldsomt. Så ikke noe, tok et kjapt bilde og kastet den, haha. Får teste igjen i morgen og se hva som skjer da!
Ja, og altså, testene kan gå litt opp og ned i styrke uten at det er noe og. Da jeg testet på 9dpo, så var det litt.. noen fikk skimtestrek, noen fikk blenda. Selv av samme type test på samme batch, men senere på dagen. (Samtidig som kanskje en av de andre typen test var sterkere). Samme forsåvidt i går også. :p

Eg trur jo at eg er gravid kvar måned men no har eg følt murringer og litt meir ubehag 1 uke før mens. Pleier aldri å ha slike symptomer og spesielt ikkje så tidlig.

Forresten det første tegnet eg hadde forrige gang var at eg våkna om natten og var lyst våken. Eg har våkna om natta disse to andre gongene også men følge meg meir trøtt enn forrige gang. Trur det kan vere fordi det er så lyst ute at eg våkner fra det.

Back
Topp