♡ IKM Uke 27 ♡

Hei jenter :happy: har kommet til 10/11 dpo og testingen er i full gang her, men vært blenda frem til nå. Synes jeg kan skimte noe på denne fra Makesure fra i ettermiddag. Jeg er ikke så erfaren med testing, men har lest litt om skyggestreker. Noen som har erfaring med at Makesure gir skyggestreker?
Veldig spennende å følge dere i gruppa :Heartred krysser fingrene for dere alle :happy: jeg skal egentlig prøve å vente med ny test til i morgen, men tror det fort kan bli en test til i kveld. Det er jo så spennende! :smiley-bounce022
Ikke fått skygge på dem før! Ser godt streken!

9 DPO - Morgentest
Røk på en test på morningen, hvorfor gjør jeg det når jeg har lært at morgentiss er drittiss? :hilarious:

Kjenner humøret er dårlig, er en sur og grinete drage :sour: Men, må ta på skuespillet for jobb - make it a good day! Må også å ta vare på de stakkars kollegaene mine, kan ikke utsette de for Dragen :hilarious: Ny test ikveld men har ikke troen, føler alle får skygger/antydninger allerede 8-9 dpo :sorry:

Nei nå må jeg ta meg sammen, det er 1.juli og må prøve å gjøre måneden fin! God juli måned alle sammen :Heartpink

IMG_4322.jpeg

På søndag (7dpo) hadde eg så sykt vondt i nedre delen av magen på begge sidene. Varte ein god stund. Måtte ha varmeflaske og vurderte smertestillende. Implantasjons smerter skal jo ikkje føles slikt men hadde det ikkje med første. Dagen etterpå følte eg litt meir murring der. Tok to eggløsning tester i går bare for å sjekke. Første var litt mørk men ikkje positiv. Andre tok eg litt etterpå og var veldig lys. Hadde jo positiv eggløsning test helgen før

9 DPO - Morgentest
Røk på en test på morningen, hvorfor gjør jeg det når jeg har lært at morgentiss er drittiss? :hilarious:

Kjenner humøret er dårlig, er en sur og grinete drage :sour: Men, må ta på skuespillet for jobb - make it a good day! Må også å ta vare på de stakkars kollegaene mine, kan ikke utsette de for Dragen :hilarious: Ny test ikveld men har ikke troen, føler alle får skygger/antydninger allerede 8-9 dpo :sorry:

Nei nå må jeg ta meg sammen, det er 1.juli og må prøve å gjøre måneden fin! God juli måned alle sammen :Heartpink

Vis vedlegget 463916
Fremdeles sjanse! Jeg har testet svaakt positivt 8 dpo kveld. Og morgen 9 dpo var den helt negativ. For så å bli svak positiv ettermiddag/kveld igjen. Håper du får en fin dag :Heartpink

På søndag (7dpo) hadde eg så sykt vondt i nedre delen av magen på begge sidene. Varte ein god stund. Måtte ha varmeflaske og vurderte smertestillende. Implantasjons smerter skal jo ikkje føles slikt men hadde det ikkje med første. Dagen etterpå følte eg litt meir murring der. Tok to eggløsning tester i går bare for å sjekke. Første var litt mørk men ikkje positiv. Andre tok eg litt etterpå og var veldig lys. Hadde jo positiv eggløsning test helgen før

*sniker* Det har vært et tidlig graviditetssymptom for meg !

Uff jeg er så bekymret for negativ test at jeg ikke har turt å teste enda :/ Skuffelsen er så stor og altoppslukende. Kanskje jeg tør å ta en test imorgen tidlig. Veldig hyggelig å se så mange positive tester her inne❤️

14 dpo i dag og fortsatt høy temperatur. Har livlige drømmer, nattesvette, murringer, større og ømme bryster, rikelig kremhvitt utflod. Men fortsatt negative tester 14 DPO. Jeg ser i FLO appen at jeg kan ha lutealfaser opp til 18 dager… noen tanker eller erfaringer med dette?

Vedlegg

• IMG_1867.jpeg
    IMG_1867.jpeg
    354,7 KB · Visninger: 32
Ser ut som jeg er ute denne runden, startet å spotte i dag tidlig, og helt blenda test. Rart mensen kommer 3 dager tidligere, aldri opplevd mensen 12 dpo :happy8

Bare lurte på om noken har hatt sterke smerter nede i magen rundt 7 dpo og blei gravid? Har ikkje sett noke festeblødning men smerten var så sterk at eg måtte legge meg ned

IMG_1533.jpeg

Tok denne i morges, ennå ingenting. Tror nok ikke det gikk denne gangen, men håpet er vel ikke helt ute før jeg blør :rolleyes:

Back
Topp