Forstår deg såå godt! Nå er det ingen vei tilbakeDer røk jeg på testingen ja - 1 dag før planlagt8DPO og selvfølgelig helt blank
Vis vedlegget 463863
Gleder meg til neste testen din!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forstår deg såå godt! Nå er det ingen vei tilbakeDer røk jeg på testingen ja - 1 dag før planlagt8DPO og selvfølgelig helt blank
Vis vedlegget 463863
Gleder meg til neste testen din!Ikke fått skygge på dem før! Ser godt streken!Hei jenterhar kommet til 10/11 dpo og testingen er i full gang her, men vært blenda frem til nå. Synes jeg kan skimte noe på denne fra Makesure fra i ettermiddag. Jeg er ikke så erfaren med testing, men har lest litt om skyggestreker. Noen som har erfaring med at Makesure gir skyggestreker?
Veldig spennende å følge dere i gruppakrysser fingrene for dere alle
jeg skal egentlig prøve å vente med ny test til i morgen, men tror det fort kan bli en test til i kveld. Det er jo så spennende!
![]()

Men, må ta på skuespillet for jobb - make it a good day! Må også å ta vare på de stakkars kollegaene mine, kan ikke utsette de for Dragen
Ny test ikveld men har ikke troen, føler alle får skygger/antydninger allerede 8-9 dpo 

Fremdeles sjanse! Jeg har testet svaakt positivt 8 dpo kveld. Og morgen 9 dpo var den helt negativ. For så å bli svak positiv ettermiddag/kveld igjen. Håper du får en fin dag9 DPO - Morgentest
Røk på en test på morningen, hvorfor gjør jeg det når jeg har lært at morgentiss er drittiss?
Kjenner humøret er dårlig, er en sur og grinete drageMen, må ta på skuespillet for jobb - make it a good day! Må også å ta vare på de stakkars kollegaene mine, kan ikke utsette de for Dragen
Ny test ikveld men har ikke troen, føler alle får skygger/antydninger allerede 8-9 dpo
Nei nå må jeg ta meg sammen, det er 1.juli og må prøve å gjøre måneden fin! God juli måned alle sammen
Vis vedlegget 463916

På søndag (7dpo) hadde eg så sykt vondt i nedre delen av magen på begge sidene. Varte ein god stund. Måtte ha varmeflaske og vurderte smertestillende. Implantasjons smerter skal jo ikkje føles slikt men hadde det ikkje med første. Dagen etterpå følte eg litt meir murring der. Tok to eggløsning tester i går bare for å sjekke. Første var litt mørk men ikkje positiv. Andre tok eg litt etterpå og var veldig lys. Hadde jo positiv eggløsning test helgen før
Gratulerer!Digital og øverste strimmel fra i går ettermiddag. De to nederste fra i dag (10 dpo), både tidlig og vanlig![]()
Takk! Det føles litt skummelt, men akkurat nå er jeg jo faktisk gravid, så du kan sette meg på gravidGratulerer!
Skal jeg sette deg på gravid?

Håper det er det samme for meg. Det gikk meg til å bli veldig utålmodig*sniker* Det har vært et tidlig graviditetssymptom for meg !
Gratulerer så mye10 DPO
Helt utrolig, er ikke noe å lure på lenger hvertfall!føles surrealistisk
![]()
Skal jeg sette deg på gravid?Ja, veldig gjerne! tusen takk!Gratulerer så myeSkal jeg sette deg på gravid?
Ka er da?Fortsett og test! Kan være drittiss![]()
Merkelig, syns jeg innbiller meg en strek, men nå har jeg sittet mage timer foran skjerm...Vis vedlegget 463938
Tok denne i morges, ennå ingenting. Tror nok ikke det gikk denne gangen, men håpet er vel ikke helt ute før jeg blør![]()