♡ IKM Uke 27 ♡

Okei den ser jo negativ ut klarer ikkje å få eit godt bilde men ser noke i virkeligheten. Er da skygge så grin eg. Mannen min hadde bursdag i går så hadde jo vert ein fin gave om det hadde vert 100% positiv i går
Vis vedlegget 464082
Skimter noe ja :happy: Men vanskelig å si for sikkert, fremdeles tid til å utvikle fin strek, bare fortsett å teste :Heartpink Hvilken dpo er du?

Okei den ser jo negativ ut klarer ikkje å få eit godt bilde men ser noke i virkeligheten. Er da skygge så grin eg. Mannen min hadde bursdag i går så hadde jo vert ein fin gave om det hadde vert 100% positiv i går
Vis vedlegget 464082
Synes jeg ser noe ja! Om du tar den ut av plastikken er det ofte lettere å ta bilde :)

Ja det er ein strek der men om det er ein feil eller ein tidlig babystrek veit eg ikkje enda. Men har aldri fått ein slik strek på mine negative tester før
Spennende å se, mine første streker var nesten usynlige, så ;)

Jeg kan settes på gravid :Heartred
IMG_3031.jpeg

Kjenner jeg bare er skikkelig lei meg i dag. Gadd ikke teste i morges, selv om tr ikke har kommet ennå. Men føler det er pms som tar meg og at det ikke ble noe denne gangen. Og om tr ikke dukker opp snart bommet vi på eggløsning uansett. :p Har så fryktelig lyst på en liten til, så at jeg skal måtte vente opptil et år før vi kan prøve igjen er ikke noe gøy.

Kjenner jeg bare er skikkelig lei meg i dag. Gadd ikke teste i morges, selv om tr ikke har kommet ennå. Men føler det er pms som tar meg og at det ikke ble noe denne gangen. Og om tr ikke dukker opp snart bommet vi på eggløsning uansett. :p Har så fryktelig lyst på en liten til, så at jeg skal måtte vente opptil et år før vi kan prøve igjen er ikke noe gøy.
Hvorfor må dere vente så lenge som et år?:Heartred

Testet negativt i går (10 dpo). Riktig nok ikke på morgenurin, men. Gidder ikke teste i dag, men tester igjen i morgen med mindre mensen dukker opp:)

Sist gang testet jeg svakt positivt 12 dpo (på morgenurin), men testet ikke tidligere enn det så vanskelig å si om det ville vært mulig å se noe 10 eller 11 dpo.

Har egentlig ingen store forhåpninger for morgendagen, men hadde vært helt nydelig med en liten marsbebis :love017 Og hvis ikke får det bli bedre lykke neste gang - april er jo også en fin måned!:laughing002

Back
Topp