Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Gratulerer så myeHehe tror den satt ja! Håper den sitter
Gratulerer!Hehe tror den satt ja! Håper den sitter

Ser ihvertfall en strek der fra alle vinkler, men syns jeg ser så mange tydelige skyggestreker her inne! To bilder av samme test. Har ikke flere tidlig-tester og vanlig er negativ. 9 dpo.Synes jeg ser noe!!Ik er det en liten strek eller kan det være skyggetøys?!?Ser ihvertfall en strek der fra alle vinkler, men syns jeg ser så mange tydelige skyggestreker her inne! To bilder av samme test. Har ikke flere tidlig-tester og vanlig er negativ. 9 dpo.
Gratulere!!Hehe tror den satt ja! Håper den sitter

Blendahvit, men murrer godt i magen, særlig på en side nå
Ser!!Ik er det en liten strek eller kan det være skyggetøys?!?Ser ihvertfall en strek der fra alle vinkler, men syns jeg ser så mange tydelige skyggestreker her inne! To bilder av samme test. Har ikke flere tidlig-tester og vanlig er negativ. 9 dpo.

Tror ikke streken skal være så lagt opp mot Max -feltet. Kan se ut som at fargestoffet ikke har fordelt seg riktig. Hadde nok tatt en ny test.9 DPO på fomiddagsurin. Er det en svak strek? Men er den ikke i såfall litt langt oppe mot Max’-feltet?
Som jeg tenkte…Tror ikke streken skal være så lagt opp mot Max -feltet. Kan se ut som at fargestoffet ikke har fordelt seg riktig. Hadde nok tatt en ny test.
Jeg serIk er det en liten strek eller kan det være skyggetøys?!?Ser ihvertfall en strek der fra alle vinkler, men syns jeg ser så mange tydelige skyggestreker her inne! To bilder av samme test. Har ikke flere tidlig-tester og vanlig er negativ. 9 dpo.

Eine BP EL-testen min blei slik, men dermed 3 strekar siden teststreken alltid komme ved LH. Syns det var veldig merkelig. Er den der enda? Den forsvant når det tørka på EL-testen iallefall.9 DPO på fomiddagsurin. Er det en svak strek? Men er den ikke i såfall litt langt oppe mot Max’-feltet?
Nei den endte opp slik ! Prøver igjen i morgen tidlig..Eine BP EL-testen min blei slik, men dermed 3 strekar siden teststreken alltid komme ved LH. Syns det var veldig merkelig. Er den der enda? Den forsvant når det tørka på EL-testen iallefall.
Jeg er typen som vanlig har ganske rett/flat mage, blir litt oppblåst i lutealfasen vanligvis men denne mnd er det heeeelt ekstremt! Ser skikkelig gravid ut og kan ikke gå utenfor døra uten å ta på meg baggy klær 

Ja altså vi er sååå i samme båt! Blir spennende å teste fremover. 10 dpo i morgen !Nå trenger jeg sårt litt råd jenterJeg er typen som vanlig har ganske rett/flat mage, blir litt oppblåst i lutealfasen vanligvis men denne mnd er det heeeelt ekstremt! Ser skikkelig gravid ut og kan ikke gå utenfor døra uten å ta på meg baggy klær
9 dpo og stigende temp, ømme bryster osv. Kan det være et tegn eller kan det være tilfeldig? Har også brått gått opp 2 kg, jeg har vært veldig nøyaktig på samme vekten helt siden forrige graviditet, så veldig uvanlig for meg
Noen som har opplevd samme?