♡ IKM Uke 27 ♡

:Heartbigred Hehe tror den satt ja! Håper den sitter

Vedlegg

• IMG_8423.jpeg
    IMG_8423.jpeg
    999,9 KB · Visninger: 21
Ik er det en liten strek eller kan det være skyggetøys?!? :woot: Ser ihvertfall en strek der fra alle vinkler, men syns jeg ser så mange tydelige skyggestreker her inne! To bilder av samme test. Har ikke flere tidlig-tester og vanlig er negativ. 9 dpo.

Vedlegg

• 20250626_123039.jpg
    20250626_123039.jpg
    1,2 MB · Visninger: 85
  • 20250626_122854.jpg
    20250626_122854.jpg
    1,1 MB · Visninger: 80
9 DPO på fomiddagsurin. Er det en svak strek? Men er den ikke i såfall litt langt oppe mot Max’-feltet?

Vedlegg

• IMG_1804.jpeg
    IMG_1804.jpeg
    150,4 KB · Visninger: 80
  • IMG_1803.jpeg
    IMG_1803.jpeg
    353,6 KB · Visninger: 78
Ik er det en liten strek eller kan det være skyggetøys?!? :woot: Ser ihvertfall en strek der fra alle vinkler, men syns jeg ser så mange tydelige skyggestreker her inne! To bilder av samme test. Har ikke flere tidlig-tester og vanlig er negativ. 9 dpo.
Ser!! :hello2

Jeg ser :woot: :Heartpink

9 DPO på fomiddagsurin. Er det en svak strek? Men er den ikke i såfall litt langt oppe mot Max’-feltet?
Eine BP EL-testen min blei slik, men dermed 3 strekar siden teststreken alltid komme ved LH. Syns det var veldig merkelig. Er den der enda? Den forsvant når det tørka på EL-testen iallefall.

Nå trenger jeg sårt litt råd jenter :smiley-ashamed008 Jeg er typen som vanlig har ganske rett/flat mage, blir litt oppblåst i lutealfasen vanligvis men denne mnd er det heeeelt ekstremt! Ser skikkelig gravid ut og kan ikke gå utenfor døra uten å ta på meg baggy klær :smiley-ashamed008
9 dpo og stigende temp, ømme bryster osv. Kan det være et tegn eller kan det være tilfeldig? Har også brått gått opp 2 kg, jeg har vært veldig nøyaktig på samme vekten helt siden forrige graviditet, så veldig uvanlig for meg :smiley-ashamed008

Noen som har opplevd samme?

Vedlegg

• IMG_20250626_184333.jpg
    IMG_20250626_184333.jpg
    208 KB · Visninger: 90
Nå trenger jeg sårt litt råd jenter :smiley-ashamed008 Jeg er typen som vanlig har ganske rett/flat mage, blir litt oppblåst i lutealfasen vanligvis men denne mnd er det heeeelt ekstremt! Ser skikkelig gravid ut og kan ikke gå utenfor døra uten å ta på meg baggy klær :smiley-ashamed008
9 dpo og stigende temp, ømme bryster osv. Kan det være et tegn eller kan det være tilfeldig? Har også brått gått opp 2 kg, jeg har vært veldig nøyaktig på samme vekten helt siden forrige graviditet, så veldig uvanlig for meg :smiley-ashamed008

Noen som har opplevd samme?
Ja altså vi er sååå i samme båt! Blir spennende å teste fremover. 10 dpo i morgen !

Back
Topp