♡ IKM Uke 27 ♡

Jeg er helt lik selv, og det merkelige forrige PP var at jeg hadde null symptomer, og da var jeg gravid, så da var plutselig det et tegn også :laughing002 Jeg kjenner alt i kroppen, og bruker dessuten garminklokke, så der får jeg litt andre ting å følge med på også. Sånn som hvilepuls og hrv :smiley-ashamed004
Skjønner deg godt! :Heartred Hadde det likedan med barn nr 1 jeg og - ingen symptomer før i uke 6 :bag::laughing002
Ventetiden er fryktelig lang - men om noen få dager så er du nærmere svar :Heartred
Krysser fingrene for deg! :smiley-angelic001

5 DPO og tempen stiger… Temper ikke gjennom syklusen men har fått feber :laughing025Er vell kanskje ikke så gode forhold for at det skal feste seg da:think005

8 dpo, tempen stiger og holder seg veldig stabil, jeg er skikkelig oppblåst og må gå i baggy klær for at folk ikke skal se magen :smiley-ashamed004 , gått opp nesten 2 kg (veldig uvanlig for meg), ømme pupper, skikkelige murringer både ved livmor og i korsryggen. Har troa denne gangen altså :smiley-bounce016
Samme her! Utenom vektoppgang.. men dype murringer i korsrygg, ilinger og murringer i magen, ekstremt livlige drømmer, ømme pupper og ekstremt sliten 6 og 7 dpo. . I går hadde jeg plutselig en del kremet hvitt utflod.. (?). Se dagens temp kurve-status. Jeg hååååper, men samtidig var det 4-5 dager mellom samleie og EL.. (det har dog gått før!)

Vedlegg

• IMG_1774.jpeg
    IMG_1774.jpeg
    94,1 KB · Visninger: 32
Samme her! Utenom vektoppgang.. men dype murringer i korsrygg, ilinger og murringer i magen, ekstremt livlige drømmer, ømme pupper og ekstremt sliten 6 og 7 dpo. . I går hadde jeg plutselig en del kremet hvitt utflod.. (?). Se dagens temp kurve-status. Jeg hååååper, men samtidig var det 4-5 dager mellom samleie og EL.. (det har dog gått før!)
Åå så spennende! Det skal ikke mer enn èn gang til hvis timingen er riktig, og sperm cellene kan leve i opptil 5 døgn, så det er jo håp :smiley-angelic001
Fin tempkurve og håpefulle symptomer !
Krysser fingrene for deg! :smiley-angelic001:Heartred

Her er min kurve : :smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_20250625_135740.jpg
    IMG_20250625_135740.jpg
    112 KB · Visninger: 30
5 DPO og tempen stiger… Temper ikke gjennom syklusen men har fått feber :laughing025Er vell kanskje ikke så gode forhold for at det skal feste seg da:think005
Sniker. Jeg ble syk på 1 eller 2 DPO når jeg var prøver sist. Hadde influensa i to og en halv uke og tempen var selvfølgelig ikke til å stole på. Det ble terminspire det, for er i uke 32 nå :love017

Dagens tester gjør meg bare enda mer forrvira! Syns MakeSure er tydligere men Clearblue er jo negativ….
Du får som regel ikke utslag på digital (selv tidlige) før du får utslag på vanlig test :P de krever litt mer tydelige streker, bare

Greide ikke vente til i morgen med ny test hehe. Så prøve en metode tidlig test igjen. Den var jo blenda i går. Men syns jeg ser noe her i kveld??
Tror ikke disse gir særlig med skyggestreker heller, så at det er strek på disse er et godt tegn!! Jeg ser!

Back
Topp