♡ IKM Uke 27 ♡

Noen som ser noe her? :banghead:

Vedlegg

• IMG_8364.jpeg
    IMG_8364.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 100
6 DPO i dag! Tiden går så sakte. :nailbiting: Jeg har symptomer i dag som vondt i korsrygg, økt kremhvit utflod, ufattelig sliten, murringer og stikk i magen og såre brystvorter. Begynner jo med en gang å lure om det kan være noe på gang, men jeg er redd for å overtolke :arghh:
Høres lovende ut! Pleier du å ha vond korsrygg før mensen?

Jeg føler jeg ser skygge igjen på disse tidligtestene. Men jeg har jo veeldig strekøyne så er kanskje bare meg :hilarious:

Tok en vanlig test i morges og en tidligtest på formiddagen.

Vedlegg

• IMG_5491.jpeg
    IMG_5491.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 73
Aldri prøvd meg på sånn forum før, men kanskje dette er tidspunktet for det
Hadde en SA forrige pp. Håper på bedre lykke denne gangen ❤️

Tullhøna4-30-B2-PP2-EL 19/6-IKM 3/7
Så dumt du måtte gjennom en sa :Heartred Krysser for at den sitter skikkelig denne runden. Vet det er mange som det klaffer for syklus etter sa, meg selv inkludert. Velkommen:love7

Aldri prøvd meg på sånn forum før, men kanskje dette er tidspunktet for det
Hadde en SA forrige pp. Håper på bedre lykke denne gangen ❤️

Tullhøna4-30-B2-PP2-EL 19/6-IKM 3/7
Åh så kjedelig at du måtte gjennom det...
Lykke til denne runden ❤️

Jeeeg skulle ikke teste før 9 dpo hadde jeg tenkt. Meeen i går 6 dpo gikk den planen i vasken. 6 dpo??? Hva tror jeg. Og det ble litt wild ride. For plutselig syns jeg at det var en strek på den. Men streken forsvant da testen var helt tørr, så da trodde jeg at jeg klarte å slå meg til ro med at det var skygge, og at nå må jeg vente til torsdag. NEIDA jeg bare måtte teste på kvelden igjen for å se om det ble skygge igjen. Og da det kom en ganske tydelig strek raskt fikk jeg sjokk, og det tok sikkert over et minutt før jeg skjønte at det var en eggløsningstest! Heeerlighet. Graviditetstest var negativ, og det var den også i dag (hvorfor testet jeg i dag også??). Jaja jeg må bare innse jeg er testgal og stå i det. Blir vel en test i morgen også daa. Bildet er første testen i går, men ikke sikkert det er mulig å se noe på bildet, uuansett ingen babystrek.

Vedlegg

• 20250624_200639.jpg
    20250624_200639.jpg
    919,9 KB · Visninger: 71
Back
Topp