♡ IKM UKE 26 ♡

Vis vedlegget 463133
Tok en ny test nå nettopp.. på ganske utvannet urin! Kom etter ca 5min, mer og mer tydligelig på et par min etter det. Den er helt klart mer tydelig nå enn tidligere. Jeg kommer til å bli veldig skuffet hvis dette har vært masse skygger?:/ er det vanlig det tar noen min før man ser noe? men mener den ser rosa ut nå foran meg på bordet!
Sniker, men det ser da ut som en ekte strek,vil jeg si ❤️

Sniker, men det ser da ut som en ekte strek,vil jeg si ❤️
Ja jeg ser det foran meg nå! Er ingen tvil :happy093 Er 9dpo i dag, så jeg håper den fortsetter å øke i styrke! Tørr ikke ta det helt innover meg kjenner jeg

Du, jeg har et veldig veldig stort myom som går fra navlen til høyre hofte, så klarer ikke å skille mellom den og potensielle graviditetstegn :smiley-ashamed004

Men! Jeg hadde ekstra mye sånn kremete utflod noen dager etter EL og helt frem til i går som jeg ikke har vært borti før, så jeg håper det var progesteron økningen som var ekstra bra denne måneden som kanskje har lagd bra hinne slik at egget får festet seg denne gangen. Det er kanskje ikke de beste forholdene med det svære myomet der, så trengte nok dette :smiley-angelic001

Jeg hadde litt vondt helt nederst i korsryggen i går og på torsdag, men jeg trodde det var pga jeg prøvde spinning for første gang. Tror ikke det var derfor nå lengre da, for det var ikke hele tiden liksom. Så sikkert et symptom :)
De symptomene noterte jeg i notatene mine fra før jeg testet positiv sist gang :shy: selv om korsryggen også har vært en typisk mens-ting her egentlig og :blackeye: Hvordan føler du deg nå da?

Vis vedlegget 463133
Tok en ny test nå nettopp.. på ganske utvannet urin! Kom etter ca 5min, mer og mer tydligelig på et par min etter det. Den er helt klart mer tydelig nå enn tidligere. Jeg kommer til å bli veldig skuffet hvis dette har vært masse skygger?:/ er det vanlig det tar noen min før man ser noe? men mener den ser rosa ut nå foran meg på bordet!
Har du smilereader appen? Klarer appen å registrere at den er positiv? Den ser veldig positiv ut for meg :)

De symptomene noterte jeg i notatene mine fra før jeg testet positiv sist gang :shy: selv om korsryggen også har vært en typisk mens-ting her egentlig og :blackeye: Hvordan føler du deg nå da?
Du, jeg har egentlig ingen symptomer i dag. Ikke noe vondt i korsryggen heller. Har ikke fått noe sterkere test i dag enda heller, men har også måttet mye på do og drukket en del, så den er sikkert egentlig litt høyere :) Får ta meg en fjelltur etterpå eller i morgen tidlig og ta en ny test etter det. Uansett har den gått forbi det kjemiske punktet nå tror jeg :excited001 :excited001 :excited001 :hilarious:

Wiiiiiii :happy093

Jeg kan bli satt på gravid nå @Maya91
Jeg tror den sitter denne gangen :happy: Kommer til å bli sååååå skuffet hvis jeg tester negativt i morgen tidlig :arghh:

Vedlegg

• 20250621_180739.jpg
    20250621_180739.jpg
    539,7 KB · Visninger: 45
Gratulerer så mye til dere som har fått positive tester! :love017 Veldig spennende med testinga her. Lurer på om jeg skal prøve meg på en digitaltest på mandag. Da er jeg 9-10 dpo. Flere som skal teste de kommende dagene? :Heartred

Har du smilereader appen? Klarer appen å registrere at den er positiv? Den ser veldig positiv ut for meg :)
Nei, men kameraet er ganske dårlig på den appen.. men står det er en fainth test line ihvertfall. Får håpe den klarer å se noe mer i morgen:) testen er veldig synlig rosa nå når den har tørket. Ser en god stigning sammenlignet med andre testene :smiley-bounce012

Nei, men kameraet er ganske dårlig på den appen.. men står det er en fainth test line ihvertfall. Får håpe den klarer å se noe mer i morgen:) testen er veldig synlig rosa nå når den har tørket. Ser en god stigning sammenlignet med andre testene :smiley-bounce012
7E9901D9-AF2C-4493-BFF3-83938AB24EC2.jpegTesten fra tidligere i dag:) tørket. Enda tydeligere i virkeligheten

9 eller 10 dpo idag, og på "gøy" tok jeg to tester - en tidlig make Sure strimmelen og en vanlig stav fra samme merke. Ingenting på tidligtesten, men der er noe på staven. Strimmelen er jo mye mer følsom, så jeg tenker det er en skyggestrek, jeg har fått det på så mange av stavene!

Jeg tviholder håper oppe i to dager til, om jeg ikke ser noe tydelig da så slutter jeg å teste. Tempen er høy og bra, men jeg var på jentekveld i går og det blir liiiitt for mye rødvin og bobler. Er jeg 10dpo idag, har jeg hatt den vanlige duppen 7dpo denne gangen også, og tempen stiger jo bare etter det!
IMG_2158.jpeg

IMG_2155.jpeg

IMG_2155.jpeg

9 eller 10 dpo idag, og på "gøy" tok jeg to tester - en tidlig make Sure strimmelen og en vanlig stav fra samme merke. Ingenting på tidligtesten, men der er noe på staven. Strimmelen er jo mye mer følsom, så jeg tenker det er en skyggestrek, jeg har fått det på så mange av stavene!

Jeg tviholder håper oppe i to dager til, om jeg ikke ser noe tydelig da så slutter jeg å teste. Tempen er høy og bra, men jeg var på jentekveld i går og det blir liiiitt for mye rødvin og bobler. Er jeg 10dpo idag, har jeg hatt den vanlige duppen 7dpo denne gangen også, og tempen stiger jo bare etter det!Vis vedlegget 463150

Vis vedlegget 463148

Vis vedlegget 463149
Men er det ikke litt merke i kanten på strimmelen også da?

Hipp hipp hurra! For en glede å se det i skrift sånn! :shy: :Heartred
Men det må ha vært kombinasjonen av sen eggløsning og skikkelig progesteron produksjon denne måneden som bare gjorde at alt klaffet :happy:

Åååå det fine er at dersom alt går fint og jeg ikke mister, så kan myomer krympe under graviditet slik at jeg kanskje ikke får et risikosvangerskap på nr. 2.

Hvilken uke burde man sette opp time hos fastlegen? Sånn med en gang i uken 6 eller drøye det til uke 7 eller 8?

Back
Topp