♡ IKM UKE 26 ♡

Åååååå Clearblue viser også positiv! Denne slo ikke ut på meg forrige gang selv om jeg så det på den standard Clearblue som bare viser et blått kors på 1 min :D
Du er jo gravid!!!! :excited001gratulerer så mye :love017ønsker du å settes på det også? :love017

Jeg tror de testene der er ganske gode. Har ikke fått skyggestreker på de og synes ikke jeg har hørt om andre som har fått det heller? Men de er jo veldig sensitive, så blir kanskje sterkere i morgen tidlig? :happy:
Krysser fingrene! Tørr ikke håpe for mye, men kjenner jeg er veldig spent :smiley-bounce012 Jeg har lite erfaring med de testene. Men kunne ikke se noe før jeg titta igjen etter en stund. Men er enda tidlig da, så jeg håper steken synes litt bedre i morgen :D

IMG_0490.png
IMG_0496.jpeg

Så jeg våknet tidlig og klarte ikke la være å ta en test! Ble ganske skuffet når jeg ikke så noe med en gang, men ventet litt og denne kom opp før 10min(i går tok det lenger tid og etter tidsfrist) er fortsatt usikker på om det er noe reelt, får se om det stiger noe. Burde den evt være noe sterkere i styrke i kveld?

Vis vedlegget 463090Vis vedlegget 463091
Så jeg våknet tidlig og klarte ikke la være å ta en test! Ble ganske skuffet når jeg ikke så noe med en gang, men ventet litt og denne kom opp før 10min(i går tok det lenger tid og etter tidsfrist) er fortsatt usikker på om det er noe reelt, får se om det stiger noe. Burde den evt være noe sterkere i styrke i kveld?
Nå har ikke jeg vært gravid mer enn 48 timer før, men tror ikke testene øker noe særlig på bare noen timer.

Min test nå akkurat er jo lik som den jeg tok på ettermiddagen i går iallfall :smiley-ashamed004

Vedlegg

• 20250621_062359.jpg
    20250621_062359.jpg
    327,4 KB · Visninger: 75
Så nervepirrende :nailbiting: håper for deg :Heartred Du får jo bare teste og se om det er økning i løpet av dagen eller ikke. Har lest et sted at hcg øker i rykk og napp, så det sikreste er jo selvfølgelig å teste 48 timer etterpå.

Last edited:
Jeg hadde merkelige, vonde stikk i høna i går, aldri opplevd det utenfor graviditet før (men det var langt uti graviditeten, ikke et tidlig symptom) :chicken: jeg var kun 7 DPO i går...

Hadde du noen symptomer forresten @Kine 95
Du, jeg har et veldig veldig stort myom som går fra navlen til høyre hofte, så klarer ikke å skille mellom den og potensielle graviditetstegn :smiley-ashamed004

Men! Jeg hadde ekstra mye sånn kremete utflod noen dager etter EL og helt frem til i går som jeg ikke har vært borti før, så jeg håper det var progesteron økningen som var ekstra bra denne måneden som kanskje har lagd bra hinne slik at egget får festet seg denne gangen. Det er kanskje ikke de beste forholdene med det svære myomet der, så trengte nok dette :smiley-angelic001

Jeg hadde litt vondt helt nederst i korsryggen i går og på torsdag, men jeg trodde det var pga jeg prøvde spinning for første gang. Tror ikke det var derfor nå lengre da, for det var ikke hele tiden liksom. Så sikkert et symptom :)

Du, jeg har et veldig veldig stort myom som går fra navlen til høyre hofte, så klarer ikke å skille mellom den og potensielle graviditetstegn :smiley-ashamed004

Men! Jeg hadde ekstra mye sånn kremete utflod noen dager etter EL og helt frem til i går som jeg ikke har vært borti før, så jeg håper det var progesteron økningen som var ekstra bra denne måneden som kanskje har lagd bra hinne slik at egget får festet seg denne gangen. Det er kanskje ikke de beste forholdene med det svære myomet der, så trengte nok dette :smiley-angelic001

Jeg hadde litt vondt helt nederst i korsryggen i går og på torsdag, men jeg trodde det var pga jeg prøvde spinning for første gang. Tror ikke det var derfor nå lengre da, for det var ikke hele tiden liksom. Så sikkert et symptom :)
Ja, skjønner at det blir vanskelig å skille! Men utflod var jo et godt tegn da!

IMG_0518.jpeg

Tok en ny test nå nettopp.. på ganske utvannet urin! Kom etter ca 5min, mer og mer tydligelig på et par min etter det. Den er helt klart mer tydelig nå enn tidligere. Jeg kommer til å bli veldig skuffet hvis dette har vært masse skygger?:/ er det vanlig det tar noen min før man ser noe? men mener den ser rosa ut nå foran meg på bordet!

Back
Topp