Skjønner godt at det er vanskelig å holde motet oppe da12 i følge ff. 11 i følge Premom
men det finnes damer som får positiv test sent! Så håpet er ikke helt ute før TR dukker opp!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner godt at det er vanskelig å holde motet oppe da12 i følge ff. 11 i følge Premom
men det finnes damer som får positiv test sent! Så håpet er ikke helt ute før TR dukker opp!Du er jo gravid!!!!Åååååå Clearblue viser også positiv! Denne slo ikke ut på meg forrige gang selv om jeg så det på den standard Clearblue som bare viser et blått kors på 1 min![]()
gratulerer så mye
ønsker du å settes på det også? 
Blir spennende å følge med på testingen da! Ser godt strekenVis vedlegget 463071
Bilde tatt tidligere i kveld, etter tidsfristen. chat gpt mener at det er rosa pigmenter(veldig svakt) og ikke kun grå/skyggestrek. Jeg tenker det er skyggestrek frem til noe evt blir synlig før en tidsfrist.. litt ekstra spent på å teste i morgen tidlig!

Så spennendeBilde tatt tidligere i kveld, etter tidsfristen. chat gpt mener at det er rosa pigmenter(veldig svakt) og ikke kun grå/skyggestrek. Jeg tenker det er skyggestrek frem til noe evt blir synlig før en tidsfrist.. litt ekstra spent på å teste i morgen tidlig!
gleder meg til å se neste testKrysser fingrene! Tørr ikke håpe for mye, men kjenner jeg er veldig spentJeg tror de testene der er ganske gode. Har ikke fått skyggestreker på de og synes ikke jeg har hørt om andre som har fått det heller? Men de er jo veldig sensitive, så blir kanskje sterkere i morgen tidlig?![]()
Jeg har lite erfaring med de testene. Men kunne ikke se noe før jeg titta igjen etter en stund. Men er enda tidlig da, så jeg håper steken synes litt bedre i morgen Nei, må vente litt. Har hatt to kjemiske på rad nåDu er jo gravid!!!!gratulerer så mye
ønsker du å settes på det også?
![]()

Gratulerer så myeÅååååå Clearblue viser også positiv! Denne slo ikke ut på meg forrige gang selv om jeg så det på den standard Clearblue som bare viser et blått kors på 1 min![]()

Nå har ikke jeg vært gravid mer enn 48 timer før, men tror ikke testene øker noe særlig på bare noen timer.Vis vedlegget 463090Vis vedlegget 463091
Så jeg våknet tidlig og klarte ikke la være å ta en test! Ble ganske skuffet når jeg ikke så noe med en gang, men ventet litt og denne kom opp før 10min(i går tok det lenger tid og etter tidsfrist) er fortsatt usikker på om det er noe reelt, får se om det stiger noe. Burde den evt være noe sterkere i styrke i kveld?

Velkommen1baby2023 —B2–PP3– EL 12/6–IKM 28/6
Har pcos, har egt aldri brukt noe men aktivt ca 3 mnd med EL tester. Bruker medisiner mot pcos så håper på ett lite mirakel denne gangen også![]()

Så nervepirrendeSå jeg våknet tidlig og klarte ikke la være å ta en test! Ble ganske skuffet når jeg ikke så noe med en gang, men ventet litt og denne kom opp før 10min(i går tok det lenger tid og etter tidsfrist) er fortsatt usikker på om det er noe reelt, får se om det stiger noe. Burde den evt være noe sterkere i styrke i kveld?
håper for deg
Du får jo bare teste og se om det er økning i løpet av dagen eller ikke. Har lest et sted at hcg øker i rykk og napp, så det sikreste er jo selvfølgelig å teste 48 timer etterpå.
jeg var kun 7 DPO i går...Du, jeg har et veldig veldig stort myom som går fra navlen til høyre hofte, så klarer ikke å skille mellom den og potensielle graviditetstegnHadde du noen symptomer forresten @Kine 95

Ja, skjønner at det blir vanskelig å skille! Men utflod var jo et godt tegn da!Du, jeg har et veldig veldig stort myom som går fra navlen til høyre hofte, så klarer ikke å skille mellom den og potensielle graviditetstegn
Men! Jeg hadde ekstra mye sånn kremete utflod noen dager etter EL og helt frem til i går som jeg ikke har vært borti før, så jeg håper det var progesteron økningen som var ekstra bra denne måneden som kanskje har lagd bra hinne slik at egget får festet seg denne gangen. Det er kanskje ikke de beste forholdene med det svære myomet der, så trengte nok dette
Jeg hadde litt vondt helt nederst i korsryggen i går og på torsdag, men jeg trodde det var pga jeg prøvde spinning for første gang. Tror ikke det var derfor nå lengre da, for det var ikke hele tiden liksom. Så sikkert et symptom![]()