Oss testetøser imellom

Da var jeg i gang igjen :banghead: Forrige mnd hadde jeg en kjemisk graviditet som tullet litt med denne syklusen. Eggløsning kom veldig sent (hadde mange dager med nesten positiv eggløsningstest før den ble positiv syklusdsg 22). Når jeg testet blankt 10dpo og fikk en liten blødning gav jeg helt opp og trodde tr var kommet.
Skulle hatt mensen i går men den lar fortsatt vente på seg. I dag (13 dpo, trooor jeg) fikk jeg denne testen.

Noen med solskinnshistorier fra sen positiv test? :Heartpink
Kanskje eggløsning var enda senere..? :smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_7186.jpeg
    IMG_7186.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 91
Da var jeg i gang igjen :banghead: Forrige mnd hadde jeg en kjemisk graviditet som tullet litt med denne syklusen. Eggløsning kom veldig sent (hadde mange dager med nesten positiv eggløsningstest før den ble positiv syklusdsg 22). Når jeg testet blankt 10dpo og fikk en liten blødning gav jeg helt opp og trodde tr var kommet.
Skulle hatt mensen i går men den lar fortsatt vente på seg. I dag (13 dpo, trooor jeg) fikk jeg denne testen.

Noen med solskinnshistorier fra sen positiv test? :Heartpink
Kanskje eggløsning var enda senere..? :smiley-angelic001
Jeg lurer på det samme. Kom noen lyserøde dråper i går ettermiddag 12 dpo, men ingenting mer… Spent på om mensen kommer eller hva dette er

Har hørt om flere som har opplevd dette også har det gått bra :Heartred
Blodprøve er det tryggeste når det kommer til å måle hcg da, men det regner jeg med at du skal etterhvert :Heartred
Nei det gidder jeg ikke :p

Spørsmål for testetøser, spør her inne også;
Hvor lenge bør man spare opp urin før graviditetstest? 9DPO i dag.. vurderer kanskje vente med å teste til i morgen, jeg får liksom ikke spart opp konsentrert nok urin, er så varm og tørst så blir så mye drikke og klarer holde meg maks 1-2 timer..

Hvor lenge bør man spare opp urin før graviditetstest? 9DPO i dag.. vurderer kanskje vente med å teste til i morgen, jeg får liksom ikke spart opp konsentrert nok urin, er så varm og tørst så blir så mye drikke og klarer holde meg maks 1-2 timer..
Ville startet med morgenurin også deretter ta en på andre urin også

Beste urinen er 2- og 3 urin etter å ikke ha drukket om morgenen:happy119 Det synes jeg iallefall:laughing002

Eller ta 1 time kondis med medium og høy intensitet. Da kan du gå på do og teste rett etter timen om du vil

Beste urinen er 2- og 3 urin etter å ikke ha drukket om morgenen:happy119 Det synes jeg iallefall:laughing002
Enig her, jeg fikk neg test på morningen, og pos på ettermiddagen - 9DPO❤️

Eller ta 1 time kondis med medium og høy intensitet. Da kan du gå på do og teste rett etter timen om du vil
Hahaha! Takk for tips, men jeg har ikke trent hardt på snart 10 år grunnet fibro/me/PEM, så måtte le litt da jeg så for meg å plutselig ta 1 time kondis :hilarious: Hadde nok klart det, men hadde nok blitt sengeliggende en uke etterpå :hilarious::hilarious:

Back
Topp