Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Ååh jeg liker ikke sånne testerSyklusdag 12:
Startet testing etter eggløsning igår. De er godt på vei oppover i styrke. Jeg er jo ikke en erfaren LH-tester, så blir fort forvirret og usikker på testene. Men nå prøver jeg å også kjenne mer etter i kroppen. De signalene er jo også viktige å få med. Igår hadde jeg noe stikninger, som jeg bruker å få før EL. Igår hadde jeg slim, ikke så mye. Idag har jeg hatt noe mer. Med et par dråper blod i. Og har nå svake mensmurringer. Testene igår var rimelig sterke, Smil3reader viste så og si positiv, med 9,3 av 10 på måling. Imorges viste den 8. Har nå tatt en ny en som viser 9,1.
Fortsetter med testing for å se om den synker eller stiger i styrke. Vet ikke om jeg kanskje har hatt en topp inatt. Litt vanskelig å si enda. Eggløsning er egentlig ikke før lørdag/søndag.
Legger ved bilde av testene tatt på ulike tidspunkt igår og idag. Første er nederst.
Vis vedlegget 462885
Så jo at det kanskje ofte blir "Veldig positiv" på disse evt, men ja. Likevel

Reader testene og appen kan gå og legge seg. Sist jeg prøvde hadde jeg peak i over en uke mens andre tester viste det motsatte. Men når de endelig blir positive, så er det ganske tydelig, men appen er ikke til å stole på