Hvilke planer har dere for ferien i år? Og hvordan påvirker det å være gravid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Vi får se hvor mange som får vite, blir ihvertfall svigermor og sikkert svigerbror m samboer.
Så ferien påvirker når vi sier det tror jeg. 
Magen går nok litt bort igjen. Det er luft og opphovning som skjer nå i starten, og i uke 10 ish så roer det seg for de fleste. Men kan hende at magen selv har vokst til detHer blir det bilferie i nord med masse familie. Jeg er så i tvil om vi må si det da, for har allerede begynt å få litt mage ser det ut til (7+6)! De strammeste buksene er for trange i livet allerede, og vi hadde tenkt å vente til etter OTUL og NIPT-test i uke 13, men tror det ryker.Så ferien påvirker når vi sier det tror jeg.
![]()

Får satse på at det bare er luft ja!Magen går nok litt bort igjen. Det er luft og opphovning som skjer nå i starten, og i uke 10 ish så roer det seg for de fleste. Men kan hende at magen selv har vokst til det![]()

Jeg hadde ganske mye mage allerede uke 10 sist, og det var ikke bare luft... livmora vokser nok mye raskere når man har vært gravid tidligere. Er man slank i utgangspunktet ser man det også tydeligere.. jeg klarer nok ikke skjule det til uke 12Magen går nok litt bort igjen. Det er luft og opphovning som skjer nå i starten, og i uke 10 ish så roer det seg for de fleste. Men kan hende at magen selv har vokst til det![]()

Hei! Ville bare si at jeg snart er i uke 10 og utrolig nok er magen ikke så spent og stor lenger, men på kvelden etter noen måltider er den det. Men var altså verre rundt uke 8, så er nok noe i det du sier her. Likevel er buksene litt for trange. Det er litt koselig da!Magen går nok litt bort igjen. Det er luft og opphovning som skjer nå i starten, og i uke 10 ish så roer det seg for de fleste. Men kan hende at magen selv har vokst til det![]()