Najell slepp carrier - verdt pengene?

Har prøvd å finne lengde mål og bredde mål på både najell sin og voksi sin men finner det ikke noe sted :smiley-ashamed004 er det noen som har de som kunne ha målt for jeg vet ikke om den vil passe i vognen eller ikke:smiley-ashamed004 litt dumt om den er for stor og ikke passer for da er det bortkasta penger for min del.
Hvilken vogn har du? Najell passer iallefall perfekt i min Emmaljunga nxt90

Najell passer i min Britax smile :love7 Følte det var litt trangt første gang jeg la den oppi, men har egentlig god plass

Voksi carry me sin: innsidemål på 65×25 cm

Najell Sleep Carrier: Minste størrelse som babynest: 78×25 cm Største størrelse som babynest: 85 × 30 cm Madrass/lekematte (helt utfoldet): 111×66 cm.

Har voksi sin hjemme, kan sjekke lengden på utsiden av den når jeg kommer hjem.
Har prøvd å finne lengde mål og bredde mål på både najell sin og voksi sin men finner det ikke noe sted :smiley-ashamed004 er det noen som har de som kunne ha målt for jeg vet ikke om den vil passe i vognen eller ikke:smiley-ashamed004 litt dumt om den er for stor og ikke passer for da er det bortkasta penger for min del.
Fikk akkurat samme mål på utsiden som det står at det er på innsiden av Voksi Carry me. Så da er den litt kortere enn Najell sin. Men vil tro pga mer fleksibel topp og bunn pga trådene, så får man brettet den inn.

Venter fortsatt på Voksi Carry Me som jeg bestilte for én måned siden.. Fikk beskjed rett etter bestillingen om at de var utsolgt for fargen jeg hadde bestilt, Green Cream Meadow, med spørsmål om jeg heller ville ha en annen farge. Jeg valgte å vente. Sendte epost idag og etterspurte om de visste noe mer om når den kom inn. Fikk raskt svar om at det visste de ikke og igjen spørsmål om jeg vil ha en annen farge eller heve kjøpet.. Den var jo selvfølgelig på tilbud da jeg kjøpte, så finner den ikke like rimelig noen andre steder.. Vil så gjerne ha den fargen jeg har bestilt, men samtidig hadde det vært fint å få den på plass snart.. Har ikke svart enda på siste epost, da jeg sliter med å bestemme meg for hva jeg skal gjøre :shy:

Venter fortsatt på Voksi Carry Me som jeg bestilte for én måned siden.. Fikk beskjed rett etter bestillingen om at de var utsolgt for fargen jeg hadde bestilt, Green Cream Meadow, med spørsmål om jeg heller ville ha en annen farge. Jeg valgte å vente. Sendte epost idag og etterspurte om de visste noe mer om når den kom inn. Fikk raskt svar om at det visste de ikke og igjen spørsmål om jeg vil ha en annen farge eller heve kjøpet.. Den var jo selvfølgelig på tilbud da jeg kjøpte, så finner den ikke like rimelig noen andre steder.. Vil så gjerne ha den fargen jeg har bestilt, men samtidig hadde det vært fint å få den på plass snart.. Har ikke svart enda på siste epost, da jeg sliter med å bestemme meg for hva jeg skal gjøre :shy:
Så irriterende!!

Hvor bestilte du fra? Jeg bestilte i fra «ohdearbaby» og skulle ha «Misty Green Cream» da den og den beige var på tilbud. Dem hadde den ikke inne, så fikk da velge «Green Cream meadow». Tok ikke mange dager før den kom i posten.

Venter fortsatt på Voksi Carry Me som jeg bestilte for én måned siden.. Fikk beskjed rett etter bestillingen om at de var utsolgt for fargen jeg hadde bestilt, Green Cream Meadow, med spørsmål om jeg heller ville ha en annen farge. Jeg valgte å vente. Sendte epost idag og etterspurte om de visste noe mer om når den kom inn. Fikk raskt svar om at det visste de ikke og igjen spørsmål om jeg vil ha en annen farge eller heve kjøpet.. Den var jo selvfølgelig på tilbud da jeg kjøpte, så finner den ikke like rimelig noen andre steder.. Vil så gjerne ha den fargen jeg har bestilt, men samtidig hadde det vært fint å få den på plass snart.. Har ikke svart enda på siste epost, pda jeg sliter med å bestemme meg for hva jeg skal gjøre :shy:
Om du vil heve kjøpet så får du alle fargene foruten om den du vil ha til 1444 kr på jollyroome.

IMG_8857.png

Hvor bestilte du fra? Jeg bestilte i fra «ohdearbaby» og skulle ha «Misty Green Cream» da den og den beige var på tilbud. Dem hadde den ikke inne, så fikk da velge «Green Cream meadow». Tok ikke mange dager før den kom i posten.
Jeg bestilte fra Babycare. Vurderer å la de sende "Misty Green Cream" istedet, jeg hadde bare så fryktelig lyst på "Green Cream Meadow" :shy: Tilbudet på Jollyroom er dårligere enn det jeg fikk på Babycare, så så lenge jeg heller ikke da får den fargen jeg ønsker meg, er det mer hensiktsmessig å la de sende en annen farge fra Babycare :happy: Men takk for tips :Heartred

Jeg bestilte fra Babycare. Vurderer å la de sende "Misty Green Cream" istedet, jeg hadde bare så fryktelig lyst på "Green Cream Meadow" :shy: Tilbudet på Jollyroom er dårligere enn det jeg fikk på Babycare, så så lenge jeg heller ikke da får den fargen jeg ønsker meg, er det mer hensiktsmessig å la de sende en annen farge fra Babycare :happy: Men takk for tips :Heartred
Jeg bestilte opprinnelig samme farge som deg og fikk samme spørsmål som deg (bytte eller oppheve kjøpet). Hadde også egentlig veldig lyst på «Green Cream Meadow», men valgte å bytte til samme farge som du vurderer.
Fikk den i posten ikke lenge etter og syns faktisk fargen er kjempe fin (men skjønner veldig godt at du helst vil ha den vi begge bestilte oppfinnelig).
Jeg valgte å bytte farge nettopp fordi jeg ikke ville risikere å ikke motta drn før lille kommer :Heartblue

Jeg bestilte opprinnelig samme farge som deg og fikk samme spørsmål som deg (bytte eller oppheve kjøpet). Hadde også egentlig veldig lyst på «Green Cream Meadow», men valgte å bytte til samme farge som du vurderer.
Fikk den i posten ikke lenge etter og syns faktisk fargen er kjempe fin (men skjønner veldig godt at du helst vil ha den vi begge bestilte oppfinnelig).
Jeg valgte å bytte farge nettopp fordi jeg ikke ville risikere å ikke motta drn før lille kommer :Heartblue
Ja, det var liksom ikke så veldig hast da jeg bestilte, så valgte å vente. Men nå nærmer det seg termin med stormskritt og kanskje skal jeg også induseres tidligere (har time for samtale med lege neste mandag).. Så om jeg skal ha den før lille kommer ser det ut til at jeg er nødt til å velge Misty Green Cream. Den er for all del også veldig fin og det var godt å høre at du var fornøyd med den! Kanskje jeg bare skal gjøre det da :Heartred

Jeg har bestilt najell sin sleep carrier nå, håper den er verdt pengene!

Dere som har bestilt najell, er fargene i ulike stoffer? Syntes den sorte virket litt som om den kom til å ta til seg alt mulig støv!

Back
Topp