Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler at jeg sitter med mye mindre livserfaring enn mange av dere andre her jaSyntes det er gøy at vi er så mange som er 40+![]()
Får se på dere som snille storesøstre jeg kan henge med og rådføre meg medJa, vi kan være de snille storesøstreneFøler at jeg sitter med mye mindre livserfaring enn mange av dere andre her jaFår se på dere som snille storesøstre jeg kan henge med og rådføre meg med
Er så fint at vi er så mange forskjellige med forskjellige erfaringer 
Det er alltid ekstra interessant når man har forskjellig utgangspunkt noen er ung, noen eldre, noen uten barn, noen med en flokk.. By vs landet osv osv... Vi skal nok klare å kose oss jaFøler at jeg sitter med mye mindre livserfaring enn mange av dere andre her jaFår se på dere som snille storesøstre jeg kan henge med og rådføre meg med
så hei stakk nesa innom her jegJa, jeg tenkte det samme en periodeHehe.. Enig! Trodde jeg kom til å være den eneste 40+.

Samme her, føler meg straks ikke så gammel daJa, jeg tenkte det samme en periode![]()
Jeg vil gjerne være en storesøsterFøler at jeg sitter med mye mindre livserfaring enn mange av dere andre her jaFår se på dere som snille storesøstre jeg kan henge med og rådføre meg med
Nei, tror jeg fortsatt er 25 år i hodetSamme her, føler meg straks ikke så gammel da

Ikke noe annet en å bare kutte ut. Jeg slutta å røyke i Januar siden jeg aldri fikk positiv test.. Er bare jævlig de 2 første ukene. Så blir det bedreNoen av dere som snuste før graviditeten? Jeg slutta dagen jeg fikk positiv test men sliter veldig med humøret da jeg blir irritert av å ikke ha nikotin i kroppen. Har prøvd flere nikotin frie varianter men de inneholder salmiakk og jeg er redd det er farlig. Jeg er veldig god på å overtenke, hehe. Noen som har gode tips?
Hyggelig å se en fra gamle termingruppa! Gratulerer med positiv testAkkurat testa positivt, har en eksamens presentasjon på tirsdag jeg burde jobbe med men merker det er liiiitt vanskelig å sette seg ned og lese om kritisk refleksjon og pedagogisk ledelse akkurat nåså hei stakk nesa innom her jeg

Snuste ikke, men røyka før forrige graviditet. Var tøft å slutte i begynnelsen, drømte til og med om røyk hehe. Måtte ut og gå litt når suget kom. Ble lettere etter noen ukerNoen av dere som snuste før graviditeten? Jeg slutta dagen jeg fikk positiv test men sliter veldig med humøret da jeg blir irritert av å ikke ha nikotin i kroppen. Har prøvd flere nikotin frie varianter men de inneholder salmiakk og jeg er redd det er farlig. Jeg er veldig god på å overtenke, hehe. Noen som har gode tips?
Åh hei!! Så koseligHyggelig å se en fra gamle termingruppa! Gratulerer med positiv test![]()
hvorrdan går det med dere?
Hos oss går det overraskende bra for tiden! Minstemor har jo en festlig alder nå, så det snakkes og styres på! Og storesøster blir bare bedre og bedre på at inkludere lillesøster i lek og gjøremål. Så det er bare kjekt!Åh hei!! Så koselighvorrdan går det med dere?