♡ IKM uke 24 ♡

Men jeg tenker; hvis du har det litt på gefylen så stemmer det ofte :shy::Heartpink
Vet ikke hva jeg føler :hilarious: Er så få symptomer, så det er jo mulig at TR kan komme når som helst :smiley-ashamed004

Mannfolk.. :hilarious: Fortalte om den fortsatt høye tempen, og han spurte om jeg faktisk trodde at jeg er gravid, og jeg sa jo nei, men at det kan være en mulighet. At jeg ser an tempen i morgen, og tester da. Så han bare "men da tenker vi ikke mer på det frem til i morgen" KØDDER DU :shifty:

Mannfolk.. :hilarious: Fortalte om den fortsatt høye tempen, og han spurte om jeg faktisk trodde at jeg er gravid, og jeg sa jo nei, men at det kan være en mulighet. At jeg ser an tempen i morgen, og tester da. Så han bare "men da tenker vi ikke mer på det frem til i morgen" KØDDER DU :shifty:
Hahaha! Han hadde vel heller blitt mere engasjert om du faktisk ville teste i kveld.. Skjønner han jeg ass, du setter oss alle på pinebenken nå :hilarious:

Hahaha! Han hadde vel heller blitt mere engasjert om du faktisk ville teste i kveld.. Skjønner han jeg ass, du setter oss alle på pinebenken nå :hilarious:
Han vil nok ikke at jeg skal teste i kveld når det ikke er "god grunn", men hadde jeg villet gjøre det hadde han jo vært med inn på badet :hilarious:
Men nå er jeg der at jeg faktisk tenker en del på at det er en mulighet pga. tempen, så ikke faen at jeg klarer å la være å tenke på det til i morgen :laughing001 Men nå er klokken 20 allerede, så er ikke mange timene til ny temp og potensiell test! :smiley-bounce012

Han vil nok ikke at jeg skal teste i kveld når det ikke er "god grunn", men hadde jeg villet gjøre det hadde han jo vært med inn på badet :hilarious:
Men nå er jeg der at jeg faktisk tenker en del på at det er en mulighet pga. tempen, så ikke faen at jeg klarer å la være å tenke på det til i morgen :laughing001 Men nå er klokken 20 allerede, så er ikke mange timene til ny temp og potensiell test! :smiley-bounce012
Er så sinnsykt spent selv! Håper tempen er enda høyere i morgen og at testen lyyyyyyyser positiv :love017

Er så sinnsykt spent selv! Håper tempen er enda høyere i morgen og at testen lyyyyyyyser positiv :love017
Jeg også! Lengter etter å joine en termingruppe :woot: Men er fortsatt nervøs for at det går til helvete i morgen :smiley-ashamed004

Manifestere, som du sier :laughing002
Manifestere på høyt nivå!!
IMG_7900.jpeg

Føler meg så teit som blir så lei meg av negative tester når vi bare har prøvd 2 perioder :confused: Men vi har allerede ventet lenge med å prøve på nr 2 pga jobb situasjon, så en lillebror eller lillesøster er så ønsket nå:sad010:Heartred

Klarer ikke helt gi opp håpet om positiv test heller før faktisk TR kommer, selv med flere negative tester:nailbiting::confused004:confused005
Føler med deg, håper du får en positiv test snart.

12DPO i dag og negativ digitaltest. IKM på fredag men spottingen har startet i ettermiddag så da kommer nok tanta for fult i morgen. Greit å slippe å vente helt til fredag på ny PP når det uansett var negativ :dance008

Back
Topp