♡ IKM Uke 25 ♡

Jo! Negativ el test idag, så den har vært her alt! Vi har fått inn svømmere hver dag siden cd5, så krysser fingrene for at det blir en litwn spire her denne runden :Heartpink har kjent murringer ganske godt idag.. så tenker å bare teste for el de neste dagene og så lenge appen sier den fruktbare perioden skal være, det er til cd17 (mandag)! Når tenker dere en tidlig gt skulle vist noe med en så tidlig el?
Bra jobba :hilarious: Dagen etter Eggløsning regnes som 1DPO, så pleier noen få å skimte noe på GT rundt 9DPO, men kanskje mest vanlig rundt 11/12DPO

Hvis jeg får EL på samme cd som forrige PP, så tilhører jeg denne gruppen.. men hvis ikke så er jeg i IKM 26. så jeg er litt mellom to grupper :dance008

Førstegangslykke85 - 40 - B2 - PP7 - EL 8. juni - IKM 22. juni
Noen tegn til deg allerede? FLO har notert EL 8. Juni hos meg og, vi har byttet på før og etter hverandre, spent om vi blir synka denne gangen :laughing001

Pleier å få slim 3-4 dager før tror jeg. Har liksom nylig begynt å bli kjent med syklusen igjen etter spiralen. Kjenner jeg blir bittelitt gira rundt EL, det er ganske kult (merker det HVERTFALL på mannen når EL nærmer seg :laughing001 -HAN blir gira!) . Men du er heldig som blir gira, jeg sliter med det etter jeg ble syk - det er et ganske mye kjedeligere liv når det føles "dødt" på den fronten :smiley-angry026 Så NYT den følelsen du!
Ja ca samme som meg da med slimet dagene før! Spennende for oss begge! De sier jo mennene merker det på oss :laughing002 åå ja det kan jeg bare se for meg, synes du er god som holder med å fortsetter til tross for det:Heartpink dumt når det ikke er det samme…

Bra jobba :hilarious: Dagen etter Eggløsning regnes som 1DPO, så pleier noen få å skimte noe på GT rundt 9DPO, men kanskje mest vanlig rundt 11/12DPO
Da blir det bare å vente i spenning :joyful: Investerte i 40 gt som har kommer fra babyplan, så begynner testingen 9dpo :bag::playful:

Takk for at du deler akkurat dette :Heartpink Føler alle får det på fast tid i syklusen.. Her kommer den mellom dag 32 og 41… Den har kommet på dag 23 før også, men som oftest sent her.. :dead:
Det er så sjukt slitsomt! Ventetiden blir ekstra lang når du ikke vet sånn ca. Og lommeboka gråter når jeg handler EL-tester. :hungover:

Badet fungerer også veldig bra når det er flere som bor sammen, sånn hvis dere ikke får ordnet nøkkel :joyful:
Haha ja det er jo forsåvidt sant :) Har ikke møtt denne siden av familien mer enn 2 ganger tidligere selv om vi har vært sammen i 7 år nå. Det er første gangen de kommer og besøker oss. Skal også ut med jobben på fredagen på sommerfest, og denne siden av familien er muslimske. Tenkte jeg maks skulle ta et glass eller to siden det er rett før eggløsning for meg, men nå revurderer jeg det litt. Føler det blir så dumt når jeg treffer de for kun tredje gang haha. De vet jo ikke at samboeren min drikker heller. Han er jo oppvokst muslimsk, men er ikke det nå lengre da. Blir kjempe gøy å se om alle ungene våre får brune øyne og brunt hår eller om noen arver blå øyne og blondt hår fra meg :)

Det er så sjukt slitsomt! Ventetiden blir ekstra lang når du ikke vet sånn ca. Og lommeboka gråter når jeg handler EL-tester. :hungover:
Jaa veldig! Jeg kan liksom ikke tippe det ut ifra styrken på EL-testen heller, for den går så opp og ned. Men det er tydeligvis vanlig når syklusen er lang :banghead:

Haha ja det er jo forsåvidt sant :) Har ikke møtt denne siden av familien mer enn 2 ganger tidligere selv om vi har vært sammen i 7 år nå. Det er første gangen de kommer og besøker oss. Skal også ut med jobben på fredagen på sommerfest, og denne siden av familien er muslimske. Tenkte jeg maks skulle ta et glass eller to siden det er rett før eggløsning for meg, men nå revurderer jeg det litt. Føler det blir så dumt når jeg treffer de for kun tredje gang haha. De vet jo ikke at samboeren min drikker heller. Han er jo oppvokst muslimsk, men er ikke det nå lengre da. Blir kjempe gøy å se om alle ungene våre får brune øyne og brunt hår eller om noen arver blå øyne og blondt hår fra meg :)
Det skjønner jeg godt. Må bare kjenne litt hva som er viktig for en :) Skal de være der hele helgen? Kanskje det ikke gjør noe om du er borte et par timer den ene kvelden?
Så gøy med søte brue øyner, vi har to jenter fra før, en som er blåøyd etter faren og en med brune øyner etter meg. Trodde jeg hadde veldig dominerende gener, men det har jeg vist ikke, ingen av de som ligner på meg forutenom de brune øynene :bag:

Det skjønner jeg godt. Må bare kjenne litt hva som er viktig for en :) Skal de være der hele helgen? Kanskje det ikke gjør noe om du er borte et par timer den ene kvelden?
Så gøy med søte brue øyner, vi har to jenter fra før, en som er blåøyd etter faren og en med brune øyner etter meg. Trodde jeg hadde veldig dominerende gener, men det har jeg vist ikke, ingen av de som ligner på meg forutenom de brune øynene :bag:
Jeg tror de blir værende veldig mye hjemme hos oss ja. Stemoren har brystkreft og holder på med cellegift. Blir derfor raskt sliten. De begynner å kjøre bort rett etter cellegiften hennes på fredagen, så møter de ikke før jeg kommer hjem fra sommerfesten på jobb.

Brune øyne skal jo være dominant, men søsteren min som bare har en unge har også fått blå øyne til tross for at en av de har brune øyne :)

Også veldig spent på et nært vennepar av oss som fødte i går (vi skal bli faddere for denne jenta). Faren er afrikaner og moren asiatisk. Eneste jeg så på bilder i går var at hun hadde asiatiske øyne og lys hud, så vet ikke helt hva hun arver fra faren sin. Kanskje hun får afro :hilarious: Nesa var også lik moren sin. Litt gøy med sånne genetiske blandinger for man aner jo ikke hvordan genlotteriet vil bli.

Dette høres nesten prikk likt ut som livssituasjonen til bestekompisen til mannen min. I tillegg er han gift med en bløyd, blond norsk dame! :hilarious: Og de prøver på barn 1 nå, de er på IVF-ferden. De ble gravide i feb/mars, og mannen min og bestekompisen's drøm er å få barn rundt samme alder. Så noen dager etter vi fant ut at de var gravide fikk vi positiv gravidtest (den kjemiske), men så ble det kjemisk på oss og de mistet mellom uke 7-9 :sorry: Håper det sitter for de snart :Heartpink Det blir sikkert helt nydelig mix for dere alle :dummy:

Dette høres nesten prikk likt ut som livssituasjonen til bestekompisen til mannen min. I tillegg er han gift med en bløyd, blond norsk dame! :hilarious: Og de prøver på barn 1 nå, de er på IVF-ferden. De ble gravide i feb/mars, og mannen min og bestekompisen's drøm er å få barn rundt samme alder. Så noen dager etter vi fant ut at de var gravide fikk vi positiv gravidtest (den kjemiske), men så ble det kjemisk på oss og de mistet mellom uke 7-9 :sorry: Håper det sitter for de snart :Heartpink Det blir sikkert helt nydelig mix for dere alle :dummy:
Jeg tror personen med brune øyne MÅ ha noe gener for blå øyne for at noen barn skal få blå øyne. Brune øyne er jo veldig dominant. Samboeren min har norsk mor, men hun har også brunt hår og brune øyne. Hun kan derimot ha gitt bort blått gen siden hun igjen har en forelder med blå øyne og har en unge med blå øyne, så det er en liten mulighet for blå øyne hos oss haha.

Screenshot_20250604_105705_Chrome.jpg

Vet ikke helt om jeg har noen andre venninner som prøver seg på barn. Jeg har jo den storbyen jeg har flyttet til pga samboeren min. Her har jeg flere venninner med barn. Ellers har jeg den vennegjengen fra der jeg kommer fra, og der har ingen fått barn enda. Men tror ikke det er lenge til noen av de annonserer graviditet da. Flere av dem er jo i samme livsfase som meg :)

Håper det klaffer igjen for begge da :) Det må være veldig mye gøyere å ha mulighet til å ta mammaperm med noen andre :)

Cd9 i dag og jeg har begynt el-testingen :salut
Jeg tenkte aksjelegging får begynne enten i dag eller i morgen i tilfelle eggløsningen kommer på cd13 (på søndag) som forrige PP :dance011

Vedlegg

• IMG_5899.jpeg
    IMG_5899.jpeg
    19,1 KB · Visninger: 43
Hipp hurra for slim! Nå er det laaaaange blanke eggehvite slimet på plass :taunt005:taunt005:taunt005:taunt005
Og selvsagt jubles det for hver minste framgang :bunny

Vi la aksjer ved midnatt, men da var det ikke kommet så mye el slimõ enda. Kanskje EL om 3-4 dager? Starter opp med el-testingen mellom kl. 11-15 i dag
Hahah same! Vi er helt samkjørte :laughing002

Noen tegn til deg allerede? FLO har notert EL 8. Juni hos meg og, vi har byttet på før og etter hverandre, spent om vi blir synka denne gangen :laughing001
Hehe jepp! Nedentil tenker jeg at eggløsning må skje nå :laughing002 men tok nettopp min første test, og vi er selvfølgelig ikke helt der enda. Men kroppen jobber på hehe! Håper på en like tidlig el som forrige runde. Det var så deilig å slippe å vente et halvt år på at den skulle komme.

Spennende dager dette lilleperle! Hvem av oss blir først denne runden :dance008 eller kanskje vi får samme dag :drunken_smilie

Jeg tror personen med brune øyne MÅ ha noe gener for blå øyne for at noen barn skal få blå øyne. Brune øyne er jo veldig dominant. Samboeren min har norsk mor, men hun har også brunt hår og brune øyne. Hun kan derimot ha gitt bort blått gen siden hun igjen har en forelder med blå øyne og har en unge med blå øyne, så det er en liten mulighet for blå øyne hos oss haha.

Vis vedlegget 461970

Vet ikke helt om jeg har noen andre venninner som prøver seg på barn. Jeg har jo den storbyen jeg har flyttet til pga samboeren min. Her har jeg flere venninner med barn. Ellers har jeg den vennegjengen fra der jeg kommer fra, og der har ingen fått barn enda. Men tror ikke det er lenge til noen av de annonserer graviditet da. Flere av dem er jo i samme livsfase som meg :)
jeg har brune øyne, mannen har grønne. Datteren vår har grønne øyne med brunt i, det er vist sjeldent. Han minste har fortsatt blå øyne, så blir spennende å se når de endrer seg :)

Hehe jepp! Nedentil tenker jeg at eggløsning må skje nå :laughing002 men tok nettopp min første test, og vi er selvfølgelig ikke helt der enda. Men kroppen jobber på hehe! Håper på en like tidlig el som forrige runde. Det var så deilig å slippe å vente et halvt år på at den skulle komme.

Spennende dager dette lilleperle! Hvem av oss blir først denne runden :dance008 eller kanskje vi får samme dag :drunken_smilie
Åhh så morsomt! Dette gjør ventingen litt spennende :pompus: Hahha jaaa husker du ventet nærmest et halvår hver gang da jeg begynte inne her ja :laughing001 Bahh håper vi begge får tidligere nå også :smiley-angelic001 Jeg glemte å holde meg for å teste EL istad, så må huske det nå da :dance008

Back
Topp