♡ IKM Uke 25 ♡

Åååå spennende :Heartpink Hvordan går det med deg? Du har hatt en røff periode med flere kjemiske? Håper det sitter for deg nå :smiley-angelic001
Takk som spør, det går egentlig helt greit. Det er naturligvis skikkelig dritt og jeg prøver å unngå å tenke så mye på det, men overall er det ok :shy: Når jeg bare finner EL så er jeg i gang igjen, så blir spennende framover! Ja håper virkelig det sitter nå, det sa i allefall spåkjerringa :hilarious: Hvordan går det med deg?

Takk som spør, det går egentlig helt greit. Det er naturligvis skikkelig dritt og jeg prøver å unngå å tenke så mye på det, men overall er det ok :shy: Når jeg bare finner EL så er jeg i gang igjen, så blir spennende framover! Ja håper virkelig det sitter nå, det sa i allefall spåkjerringa :hilarious: Hvordan går det med deg?
Hadde du rådført deg med lege ang så mange kjemiske? Du blir jo lett gravid tydeligvis? Men at det skal sitte. Jeg hadde 1 kjemisk sist syklus, men ganske sikker på at kroppen trenger tid på å kommunisere riktig hormoner for å bygge opp slim og livmorhinnen etter bruk av hormonspiral i 4 år.. håper det skjer noe snart, hvis ikke må jeg få sjekket hormonene :confused005

Når man fjerner temp fra cd1,2 og 3 og restarter denne syklusen for å se om gjennomsnittlig temp kan bli litt lavere :hilarious: (den blå var forrige pp, den rosa var da jeg ble gravid)

Vedlegg

• Screenshot_20250601-111422.png
    Screenshot_20250601-111422.png
    258,8 KB · Visninger: 28
  • Screenshot_20250601-111443.png
    Screenshot_20250601-111443.png
    167,9 KB · Visninger: 28
Spent på å se om eggløsning kommer denne kommende uken eller om den ikke kommer før neste. Fikk menssmerter og blødning igjen i dag, syklusdag 9, men sikkert pga samleie i natt.. :confused005

Når man fjerner temp fra cd1,2 og 3 og restarter denne syklusen for å se om gjennomsnittlig temp kan bli litt lavere :hilarious: (den blå var forrige pp, den rosa var da jeg ble gravid)
Kan ikke dette, men er det om å ha lav temp?

Blir jeg gravid nå så blir det 2 år og 10 måneder.. litt mer enn det jeg så for meg. Men alt i alt har det ingenting å si. Bare overlykkelig om det hadde blitt en til :sad010 :Heartpink
Vi kan dessverre ikke kontrollere det biologiske. Her skulle det bli 1 år aldersforskjell om hadde det klaffet første forsøkt, men om jeg skulle bli gravid nå så blir det 3,3 år aldersforskjell. Du er ikke alene med skuffelsen ❤️

Hvis jeg får EL på samme cd som forrige PP, så tilhører jeg denne gruppen.. men hvis ikke så er jeg i IKM 26. så jeg er litt mellom to grupper :dance008

Førstegangslykke85 - 40 - B2 - PP7 - EL 8. juni - IKM 22. juni
Samma her! Får jeg EL cd14 blir jeg her, får jeg cd17 som de andre syklusene må jeg over :shy: MASSE lykke til denne runden! PP7 er en fin runde, statistisk sett veldig lovende hvertfall :hilarious:

Vi kan dessverre ikke kontrollere det biologiske. Her skulle det bli 1 år aldersforskjell om hadde det klaffet første forsøkt, men om jeg skulle bli gravid nå så blir det 3,3 år aldersforskjell. Du er ikke alene med skuffelsen ❤️
Sant! Biologien OG livet :sorry: Skulle helst hatt 4-5 unger, men med denne sykdommen så ble aldri livet som jeg så for meg. Dog likevel har jeg vært ekstremt heldig :smiley-angelic001:Heartpink

Samma her! Får jeg EL cd14 blir jeg her, får jeg cd17 som de andre syklusene må jeg over :shy: MASSE lykke til denne runden! PP7 er en fin runde, statistisk sett veldig lovende hvertfall :hilarious:
Det blir spennende å se for oss begge! :Heartpink Tenk om det denne gang hadde klaffet for oss begge :sad010:drunken_smilie

Er nr 7 en lovende PP?? Haha elsker sånt!

Last edited:
Back
Topp