Ja, samme her, gikk fra ekstremblødning etter uttak av spiral og før alle syklusene før kjemisk. Til liten blødning etter kjemisk. Blødningen sist som startet 10dpo begynte med 2 dager spotting før det gikk over til "vanlig" mensen.. men mye mildere mens enn jeg er vant med!Spurte ikke noe om kjemisk dessverre, fokuset var eggledere. Jeg har normale sykluser selv etter kjemisk var den normal bortsett fra at jeg blødde mindre den syklusen som var kjemisk. Testene har ikke økt mer men han kunne se store folikler på begge sidene og at el kommer til å skje mest sannsynligvis før helgen. Så blir spennende.
Hvordan går det med blødningen du hadde sist?
Men er ikke det ganske lang fase mellom el og tr/ikm?
Greit å ha funnet den nå da
Får kjappe dere få inn noen svømmere i kveld og i morgen nå da? Kan ikke så mye om faser, men pleier å være 14 dager etter el.
jo, 17-18 dagar lutealfase er langt, men ei heller uvanlig å ha opp mot 17. Er vell over 17 og under 10 som er hormonforstyrrelse. Heller lang enn kort iallefall
Noen med fremgang?
. Nå føler jeg bare at tiden raser av gårde. Merkelig.
Skal legge inn aksjer med engang slimet kommer, noe el-slim der enda?
har kjent murringer ganske godt idag.. så tenker å bare teste for el de neste dagene og så lenge appen sier den fruktbare perioden skal være, det er til cd17 (mandag)! Når tenker dere en tidlig gt skulle vist noe med en så tidlig el?
-HAN blir gira!) . Men du er heldig som blir gira, jeg sliter med det etter jeg ble syk - det er et ganske mye kjedeligere liv når det føles "dødt" på den fronten
Så NYT den følelsen du!