♡ IKM Uke 25 ♡

Spurte ikke noe om kjemisk dessverre, fokuset var eggledere. Jeg har normale sykluser selv etter kjemisk var den normal bortsett fra at jeg blødde mindre den syklusen som var kjemisk. Testene har ikke økt mer men han kunne se store folikler på begge sidene og at el kommer til å skje mest sannsynligvis før helgen. Så blir spennende.
Hvordan går det med blødningen du hadde sist?
Ja, samme her, gikk fra ekstremblødning etter uttak av spiral og før alle syklusene før kjemisk. Til liten blødning etter kjemisk. Blødningen sist som startet 10dpo begynte med 2 dager spotting før det gikk over til "vanlig" mensen.. men mye mildere mens enn jeg er vant med!

CD10 idag, og positiv el test, mye tidligere enn forventet siden jeg har 28 dagers sykluser. Testa el forrige mnd også, men fikk ingen positive, så tipper jeg begynte å teste for sent, testet på CD12 da :playful: Men er ikke det ganske lang fase mellom el og tr/ikm?

CD10 idag, og positiv el test, mye tidligere enn forventet siden jeg har 28 dagers sykluser. Testa el forrige mnd også, men fikk ingen positive, så tipper jeg begynte å teste for sent, testet på CD12 da :playful: Men er ikke det ganske lang fase mellom el og tr/ikm?
Oi herlighet! Ja da er det sikkert det som har skjedd :nailbiting: Greit å ha funnet den nå da :hilarious: Får kjappe dere få inn noen svømmere i kveld og i morgen nå da? Kan ikke så mye om faser, men pleier å være 14 dager etter el.

Sniker :smiley-ashamed004 jo, 17-18 dagar lutealfase er langt, men ei heller uvanlig å ha opp mot 17. Er vell over 17 og under 10 som er hormonforstyrrelse. Heller lang enn kort iallefall:happy:

Samboeren min sin familie har bestemt deg for å komme på besøk til helgen og til og med mandag. Det er jo de beste dagene å legge aksjer på for oss haha. Det blir jo veldig interessant. Må få kjøpt en nøkkel til rommet siden noen av søsknene hans er under 10 år.

Samboeren min sin familie har bestemt deg for å komme på besøk til helgen og til og med mandag. Det er jo de beste dagene å legge aksjer på for oss haha. Det blir jo veldig interessant. Må få kjøpt en nøkkel til rommet siden noen av søsknene hans er under 10 år.
Typisk med besøk akkurat da. Lurt med nøkkel, ja! :hilarious:

Åå dere får være kreative! Viktig å få inn noen gode svømmere!

Ååå du er over i DPO-land, så deilig! Venter tidligst fredag, men tviler på den når slimet ikke har kommet, så håååper hvertfall ila helga! :shy:

Ja, er er over i DPO-land :laughing002. Nå føler jeg bare at tiden raser av gårde. Merkelig.

Håper EL rasker på, og kommer til forventet tid! Jeg liker ikke EL-symptomer, føler meg som en oppblåst hval :laughing002

Ahh syklusdag 11 i dag, det klirre-klarrer i eggstokkene, så er vondt, men bare kremete utfl. enda… så er nok en stund til noe positive EL-tester enda :dead: Noen med fremgang?
Jeg er på CD13 i dag. Jeg temper, men tester ikke etter EL. Ser EL pleier å komme mellom CD13 og 15. Jeg har blitt skikkelig forkjølet så temperaturen er høyere enn den pleier. Så jeg aner ikke når EL er denne måneden :wacky:

Oi herlighet! Ja da er det sikkert det som har skjedd :nailbiting: Greit å ha funnet den nå da :hilarious: Får kjappe dere få inn noen svømmere i kveld og i morgen nå da? Kan ikke så mye om faser, men pleier å være 14 dager etter el.
Sniker :smiley-ashamed004 jo, 17-18 dagar lutealfase er langt, men ei heller uvanlig å ha opp mot 17. Er vell over 17 og under 10 som er hormonforstyrrelse. Heller lang enn kort iallefall:happy:
Jo! Negativ el test idag, så den har vært her alt! Vi har fått inn svømmere hver dag siden cd5, så krysser fingrene for at det blir en litwn spire her denne runden :Heartpink har kjent murringer ganske godt idag.. så tenker å bare teste for el de neste dagene og så lenge appen sier den fruktbare perioden skal være, det er til cd17 (mandag)! Når tenker dere en tidlig gt skulle vist noe med en så tidlig el?

Badet fungerer også veldig bra når det er flere som bor sammen, sånn hvis dere ikke får ordnet nøkkel :joyful:

Det er sååå kjedelig!! Hvor lenge før pleier du å få? Ja det begynner å komme mer og mer, kjenner veldig godt når el nærmer seg for jeg blir så gira :laughing002 plagsomt rett før, for jeg tenker bare sex haha
Pleier å få slim 3-4 dager før tror jeg. Har liksom nylig begynt å bli kjent med syklusen igjen etter spiralen. Kjenner jeg blir bittelitt gira rundt EL, det er ganske kult (merker det HVERTFALL på mannen når EL nærmer seg :laughing001 -HAN blir gira!) . Men du er heldig som blir gira, jeg sliter med det etter jeg ble syk - det er et ganske mye kjedeligere liv når det føles "dødt" på den fronten :smiley-angry026 Så NYT den følelsen du!

Da er man i gang med EL-leting. Veldig spent på når den kommer denne runden! Pleier å komme mellom CD 19 og 25. Forrige kom på CD 14 :think005

Vis vedlegget 461831
Takk for at du deler akkurat dette :Heartpink Føler alle får det på fast tid i syklusen.. Her kommer den mellom dag 32 og 41… Den har kommet på dag 23 før også, men som oftest sent her.. :dead:

Back
Topp