Siste leieboer

Ny test kl 05 idag. Litt tidlig på morgenkvisten. Har jo erfart at mine tester viser dårlig strek tidlig på dagen. Så det blir en ny en om noen timer. Igår kveld etter jeg var lagt meg så fikk jeg en del menssmerter. Idag er det borte igjen, enn så lenge. IMG_8773.jpeg

Test nå klokken 10. Ser kanskje ikke ut som om det blir noe mer. Veldig svaktIMG_8781.jpeg

Test nå klokken 10. Ser kanskje ikke ut som om det blir noe mer. Veldig svaktVis vedlegget 461865
Vet hvor kjipt det er når testene ikke blir sterkere, har opplevd det selv. Ser dog enda streken, og håper inderlig for din del at det bare er litt treg stigning og at testene blir sterkere i løpet av dagen :Heartred:Heartred :smiley-angelic001 Eneste trøsten jeg kan gi hvis det er kjemisk er at man ofte er ekstra fruktbar PP etter. Jeg fikk positiv test etter kjemisk, så håper på det beste for deg uansett hvordan denne PP går. Klem til deg!!

Vet hvor kjipt det er når testene ikke blir sterkere, har opplevd det selv. Ser dog enda streken, og håper inderlig for din del at det bare er litt treg stigning og at testene blir sterkere i løpet av dagen :Heartred:Heartred :smiley-angelic001 Eneste trøsten jeg kan gi hvis det er kjemisk er at man ofte er ekstra fruktbar PP etter. Jeg fikk positiv test etter kjemisk, så håper på det beste for deg uansett hvordan denne PP går. Klem til deg!!
Takk for fin melding. Har vært gjennom dette før jeg også. Kjipt å ikke vite. Men godtar om det ikke blir mer denne gang. Kroppen prøver iallefall, så da tar jeg imot trøsten din og tenker at neste mnd er bedre! :Heartred

Har ganske greie menssmerter nå. Og brun utflod én gang ved tørk. Vet det ikke trenger å bety noe dumt i en graviditet, men med så svake streker går det nok mot mensen.
Tenker iallefall sånn nå, og så får jeg heller bli positivt overrasket etterhvert :happy:

Nei, det her var så kjedelig.. Hadde så håpet for deg nå :Heartred kjemisk graviditet mest sannsynlig.. Eller hva tenker du selv? Da er du jo ekstra fruktbar neste PP :Heartred

Nei, det her var så kjedelig.. Hadde så håpet for deg nå :Heartred kjemisk graviditet mest sannsynlig.. Eller hva tenker du selv? Da er du jo ekstra fruktbar neste PP :Heartred
Tenker det er mest sannsynlig er kjemisk. Men vet ikke hvor jeg er i dpo-dager, så tviholder på håpet om at dette er tidlig i banen og bare treg stigning. Må alltid ha litt håp :joyful:

Hadde litt tid til overs, og tok tredje(!!) tidligtesten hittil idag pluss en vanlig makesure:hilarious: Må bare få ha litt orden på tankene og testene. Fint å kunne legge alt inn her i dagboken. Makesure testen ble hvertfall rosa med en gang. Øverste tidligtest ble nettopp tatt også.

IMG_8804.jpeg

Tenker det er mest sannsynlig er kjemisk. Men vet ikke hvor jeg er i dpo-dager, så tviholder på håpet om at dette er tidlig i banen og bare treg stigning. Må alltid ha litt håp :joyful:
Syntes du har helt riktig tanke gang, i morgen er den enda mere positiv :love017 Må bare håpe og manifestere :love017

Legger ved symptomer idag:

- Menssmerter konstante
- Mye stikking midt i livmor
- Strekk når jeg snur meg/reiser meg
- Hodepine

Strekk og drag ved bevegelse er noe jeg har kjent på ca ved positiv test før også. Så det ser jeg hvertfall på som positivt!

Står vel egentlig på stedet hvil disse testene. Nå er det jo blitt helt vilt med testing :hilarious: Men sånn er det når man blir helt besatt av å vite. Litt terapi å få dokumentert her. Kanskje det blir lærdom til neste pp?:joyful::joyful: Har fremdeles noen skikkelige strekk der nede om jeg vrir meg. Nå er det det eneste jeg holder fast ved.IMG_8822.jpegIMG_8814.jpeg

Synes de blir sakte, men sikkert sterkere? :love7 Håper for deg❤️

Ny dag, lik test. Rosa strek. Ja, hva skal man si? Menssmerter av og på. Plutselig skikkelig ille og så er de borte. Ingen spotting siden igår. Trøtt. Litt lei.

IMG_8842.jpeg

Symptomer idag:

- Sultfølelse hele dagen
- Annerledes menssmerter, mer isende
- Trøtt

Back
Topp