♡ IKM uke 24 ♡

Endelig 1 DPO i dag :hello2 ganske sikker på at EL skjedde natt til søndag/søndag morgen. Hadde helt ekstremt vonde kramper på høyre side (+ positiv test nesten nøyaktig 24 timer i forveien). :inpain:

Dette blir noen lange dager de neste to ukene haha!

Jeiiij for DPO-land :talk017 :smiley-bounce012 :gen014 Blir spennende når det er testetid❤️

Bare 6 timer igjen av denne (DPO)dagen, folkens! :hello2
Jeg holder meg opptatt med K-drama, en god bok og datteren min xsmile9
I morgen har mannen fri og søsteren min kommer på besøk, så dagen går nok fort :happy:

Begynte å tenke på en ting. Jeg hadde positiv el test 28/5, skal jeg da regne at el har vært 29/5? Og forvente mens ca 12/6? Kanskje dumt spørsmål :angel11

Begynte å tenke på en ting. Jeg hadde positiv el test 28/5, skal jeg da regne at el har vært 29/5? Og forvente mens ca 12/6? Kanskje dumt spørsmål :angel11
Sannsynligvis. Og ja, hvis du har 13 dagers lutealfase :)

Litt uregelmessig mens egentlig. 32-27-31dager sykluser de siste 3 mnd..
Hvis du ikke har testet før denne syklusen, finner du ut lengden på lutealfasen neste uke :smiley-ashamed004

CD20/6DPO: Tiden går så altfor, altfor sakte denne PP:smiley-ashamed005 Holder meg opptatt med vasking, rydding, støvsuge, barnepass( har mini på 19mnd hjemme med meg til august), matlaging, middag, smøre matpakker, vaske/tørke tøy, legge sammen tøy og likevel går tiden S A K T E:whacky011

Inatt sto jeg opp med store magesmerter(kjennes ut som mellomting mellom cyste som sprekker og ille luftsmerter som sitter fast) La meg ut på sofaen og pustet meg gjennom det... Er så jævla vondt! Sovnet av utmattelse:bag:

Det verste er at det samme skjedde når jeg var gravid i desember, før jeg testet positivt- så begynner å lure på om det spiren som fester seg(implantasjon)? :smiley-angelic001 :bookworm: :smiley-angelic001 :bookworm: :smiley-angelic001 Vanskelig å holde meg nede på jorden nå:knegg:

Symptomer er at jeg fryyyyser, spesielt om kvelden, har MYE luft I magen og er trøtt:love2 Fikk varsel fra klokka mi igjen om tempen min, så er spent:smiley-bounce012

Screenshot_20250603_082445_FF App.jpg

Screenshot_20250603_063607_RingConn.jpg

Da har jeg testa positivt på eggløsningstest, så eggløsningen er i dag/natt, eller i morgen. Både sykluslengden sist periode var lang og eggløsning var par dager etter det jeg hadde først regnet meg fram til. Så da blir jo også menstruasjon forskyvet til 16.juni i uke 25. Usikker på om jeg skal bytte uke eller være med i begge :rolleyes:

Da har jeg testa positivt på eggløsningstest, så eggløsningen er i dag/natt, eller i morgen. Både sykluslengden sist periode var lang og eggløsning var par dager etter det jeg hadde først regnet meg fram til. Så da blir jo også menstruasjon forskyvet til 16.juni i uke 25. Usikker på om jeg skal bytte uke eller være med i begge :rolleyes:

Det er helt opp til deg?❤️

Ser på The longest ride og hylgråter- er en så trist og fin film:sad010

Tenker at jeg bytter til uke 25, siden det har vært så sent med eggløsning og antatt menstruasjon blir forskyvet par dager. Lykke til videre alle sammen ♡

Det er helt i orden, så flytter jeg deg over til byttet uke❤️ Ønsker deg masse lykke til:love7

Har hatt en del murringer og litt støtvis vondt korsryggen her og der. Typiske mensensmerter. Fikk aldri noen symptomer på at EL kom, så spent på om dette blir en normal PP, eller EL fortsatt kan komme før IKM.

CD21/7DPO: Fiser og fiser:sorry: Har vondt i magen pga SÅ syke mengder med luft, men har overfølsom tarm. Så tar ikke helt den for god fisk:smiley-ashamed004 Ingen ømme pupper at all, så det er ikke et godt tegn for meg(har alltid det som gravid). Murringer i livmoren, og er hissig til 1000(stakkars familie som holder ut med meg):smiley-ashamed005 Tempen gikk litt ned idag, men det har ikke så mye å si! Imorgen ryker de første testene, og jeg er nervøs:nailbiting:
Screenshot_20250604_075034_FF App.jpg

Hvordan ligger dere andre ann? :smiley-bounce012

CD21/7DPO: Fiser og fiser:sorry: Har vondt i magen pga SÅ syke mengder med luft, men har overfølsom tarm. Så tar ikke helt den for god fisk:smiley-ashamed004 Ingen ømme pupper at all, så det er ikke et godt tegn for meg(har alltid det som gravid). Murringer i livmoren, og er hissig til 1000(stakkars familie som holder ut med meg):smiley-ashamed005 Tempen gikk litt ned idag, men det har ikke så mye å si! Imorgen ryker de første testene, og jeg er nervøs:nailbiting:
Vis vedlegget 461953
Murringer og hissig her også, en fryd å være med:wtf::laughing002 Har faktisk ømme pupper i dag men har generelt øm kropp etter en litt heftig joggetur i går:laughing025 Skal prøve å vente med test til helga!
Lykke til med test i morgen:talk017

Jeg testet for gøy med Normal sine tester første gang i går (kveld) og andre gang i dag kl 05. Fikk opp en veldig svak strek, som en må se ekstra godt etter for å se. Er det normalt med skyggestrek, og er det noen som har erfaring med normal sine tester? Jeg vet jo ikke helt når jeg hadde EL, eller om jeg i det hele tatt har hatt EL.

Back
Topp