Jeg håper jo at dette er den gangen det går, men jeg har ikke veldig store forhåpninger… og jeg har allerede plan B og plan C klare. Alt avhenger av økonomiske rammer på dette stadiet. Men nå er jeg litt på det at kroppen min kanskje ikke er laget for IVF… og det spiller ingen rolle hvor bra embryo det er. Men kanskje er det likevel nå det går…? Man vet jo ikke før det er over. Jeg gleder meg uansett til å få vite, så jeg skal være glad når de neste 2-3 ukene er over. Da vet vi. Den ene veien eller den andre.Hehehe. Ja, kanskje det er det som skal tilkan hvertfall som du sier få fokuset over på noe annet en stund. Og det er jo litt godt det også. Blir jo ikke mindre koko etter innsett. Jeg får null gravidsymptomer av Ovitrelle. Ikke engang av 500mcg. Så jeg tenker at alle «symptomer» på graviditet som dukker opp i dpo-land må være Cyclogest. Hvis jeg ikke reagerer på Ovitrelle vil jeg jo heller ikke få noen tidlige symptomer antar jeg. Hadde ikke det med datteren. Men da var jeg heller ikke oppmerksom på at jeg kunne være gravid.
Jeg håper så inderlig at dette blir der innsettet som funker for deg. Så du slipper å ha en plan B. Det må gå nå![]()
Men som jeg har sagt før, så har jeg mye mer tro på deg enn på meg

kan hvertfall som du sier få fokuset over på noe annet en stund. Og det er jo litt godt det også. Blir jo ikke mindre koko etter innsett. Jeg får null gravidsymptomer av Ovitrelle. Ikke engang av 500mcg. Så jeg tenker at alle «symptomer» på graviditet som dukker opp i dpo-land må være Cyclogest. Hvis jeg ikke reagerer på Ovitrelle vil jeg jo heller ikke få noen tidlige symptomer antar jeg. Hadde ikke det med datteren. Men da var jeg heller ikke oppmerksom på at jeg kunne være gravid.