❤️IKM Uke 22 ❤️

9 dpo. Blenda blenda blenda. Da kommer vel TR i morgen eller på torsdag :sorry: Man kan se antydning til en grå strek, men den var der før jeg dyppet testen…
IMG_5564.jpeg

Last edited:
12/13 dpo i dag og blenda test så da er det nok bare å vente på tr…skjønner bare ikke denne kvalmen som jeg hatt siden fredag og som blir mer intens for hver dag :depressed:
Jeg har hatt det helt likt, var så sykt kvalm i hele går. Endte med at jeg kastet opppå kvelden. Helt grusomt.

Men i dag kom tr.. :dance008

Men, er fortsatt tidlig! Er så mange som får strek 10-11 DPO :Heartred
I know… Men, med en lutealfase på 9 dager, så skal det godt gjøres. Jeg tar progresteron litt til for å se om lutealfasefasen forlenges, og om egget får muligheten til å feste seg :shy:

Last edited:
I know… Men, med en lutealfase på 9 dager, så skal det godt gjøres. Jeg tar progresteron litt til for å se om lutealfasefasen forlenges, og om egget får muligheten til å feste seg :shy:
Det skjønner jeg :Heartred Ja, ta det noen dager til. X alt jeg kan for deg

Det ble kjemisk denne måneden også :( Svakt positive i går (svakere enn dagen føre) og negative i dag :(
Neiiiii :sorry: Herlighet så leit, men virker som kroppen din nærmer seg noe :Heartpink Hormoner og hjernen snakker sammen og holder på å finjustere, da sitter det kanskje skikkelig godt neste gang :smiley-angelic001

Interessant… Gynekologen da noe om at det er egentlig ikke gode nok studier rundt dette med skylling av eggledere, men det skader ikke å prøve. Har lyst til å gjennomføre skylling litt fordi da vet jeg at det meste er prøvd før IVF til høsten.
Hei, jeg kunne tenke meg også skylling av eggledere da vi også skal ha ivf til høsten om det ikke sitter nå i sommer. Hvordan kan man gjøre det? Er det offentlig eller hos privat gyn?

Hei, jeg kunne tenke meg også skylling av eggledere da vi også skal ha ivf til høsten om det ikke sitter nå i sommer. Hvordan kan man gjøre det? Er det offentlig eller hos privat gyn?
Jeg går privat fordi jeg er over 40 (får ikke offentlig støtte). Dette er et tiltak som kan gjennomføres for å bedre forholdene - særlig etter keisersnitt. Men, i følge gynekologen er det ikke nok forskning på om skylling har effekt. Hun sa at jeg kunne selv velge om jeg vil gjennomføre prosedyren. Det jeg kommer til å gjøre er å booke time slik at prosedyren kan gjennomføres neste uke (skal gjøres etter TR for å unngå infeksjonsfare og før eggløsning) Tar noen minutter og koster i underkant av 900kr. Vil prøve ut «alt» før jeg starter med IVF

Back
Topp