Skimter noe på de to øverste!Kveldens test(er)rart hvor sterke øynene ønsker å se streker, jeg føler jeg ser noe på de to øverste, muligens den nederste også
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skimter noe på de to øverste!Kveldens test(er)rart hvor sterke øynene ønsker å se streker, jeg føler jeg ser noe på de to øverste, muligens den nederste også
![]()

Gratulerer så myyye!!!Ja!!! Seee
Er så godt å se jevn/normal økning. Dette gir meg troa på å kunne gå til termin!(Selv om jeg naturligvis også kjenner på litt frykt innimellom) Men alt føles annerledes denne gangen!

Gratulerer til deg også!!!!Har ikke testet siden torsdag morgen siden jeg var redd for å få negativ test, men har følt meg ganske sikker på grunn av symptomene. Måtte derfor sjekke på veldig utvannet urin etter jobb i dag, og da var det ingen tvilFøler meg så utrolig takknemlig!!

Tusen takk!Gratulerer så myyye!!!![]()

Sniker, det skal jeg å om det ikke sitter denne gangen! Spennende om det hjelperDet er sant… fortsatt tidlig. Tror jeg skal med om skylling av egglederne om spiren ikke sitter nå. Gynekologen sa at noen ganger kunne de tettes etter keisersnitt. Verdt å prøve![]()

Gratulerer så mye!Har ikke testet siden torsdag morgen siden jeg var redd for å få negativ test, men har følt meg ganske sikker på grunn av symptomene. Måtte derfor sjekke på veldig utvannet urin etter jobb i dag, og da var det ingen tvilFøler meg så utrolig takknemlig!!

Gratulerer så mye!Ja!!! Seee
Er så godt å se jevn/normal økning. Dette gir meg troa på å kunne gå til termin!(Selv om jeg naturligvis også kjenner på litt frykt innimellom) Men alt føles annerledes denne gangen!

Ooooooooo!!!!Ja!!! Seee
Tusen takk!!Gratulerer så mye!![]()

Ååå trodde det var samme som progesteronstøtte, og at det hjalp til å peise på med hormoner før (og etter) egget skal feste seg.cyclogest hjelper dessverre ikke med å bli gravid, men hvis man har blitt gravid så hjelper den til at man forblir gravid og ikke mister. Tenkte å høre om jeg kan få letrozol som gir større sjanse for å bli gravid. Eller otrivelle.. kan ikke så mye om det, så får høre med legen i morgen
Åh herregud hva gjør man om man har emetofobi? Må man kaste opp så er det jo ganske uungåelig
Skjønner godt at du kjenner på følelser av anger.. det gjør jeg og mtp at vi ikke begynte å prøve på nr2 tidligere.. men jeg var heller ikke klar, som deg.. ikke lett det der!
Ahhhh
Men kjenner at den kjærligheten man både får og gir til barnet sitt vil jeg oppleve/gi igjen og igjen og igjen. Og det barnet jeg har er jo nok i deg selv, men hjertet mitt har plass til fler også ønsker jeg at barnet mitt skal få oppleve søsken 
Åh sååååå herlig!Ja!!! Seee
Nå skal'n sitte godt, heeeelt til termin! 
OMG. Den øversteKveldens test(er)rart hvor sterke øynene ønsker å se streker, jeg føler jeg ser noe på de to øverste, muligens den nederste også
![]()

Ser skygger på de to øverste!Kveldens test(er)rart hvor sterke øynene ønsker å se streker, jeg føler jeg ser noe på de to øverste, muligens den nederste også
![]()

Enda en blenda test, regner håpet som ute. Så gikk nok ikke denne gangen hellerTR kommer nok i morgen eller torsdag.
Vis vedlegget 461275
Jeg kan fortelle at da jeg hadde hyperemesis var jeg like kvalm etter at jeg kastet opp som før, så det er bare å holde igjen så godt det gårJa, det er så tullete egentlig, for de fleste med emetofobi er så redd at de holder igjen så godt det går når de er kvalme, så sitter vi heller å er kvalme mye lengere enn nødvendig, enn om vi bare hadde latt det komme opp..Ahhhh
(det hadde ikke vært mulig for min del, men man kan jo prøve!)Å nei, så utrolig trist å se! Sender deg mange klemmerEnda en blenda test, regner håpet som ute. Så gikk nok ikke denne gangen hellerTR kommer nok i morgen eller torsdag.

Gratulerer!!Ja!!! Seee
jeg ser på alle, men klarer ikke å få de ordentlig på bildene
9dpo.