Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi ish i samme båt! Og kanskje rundt samme syklus! Blir spennende å følge med deg![]()

Satser på at lykken kommer med sommeren!Vi er nok ikke så langt unna, tenker jeg, men i samme båt er vi helt klart! Heier på oss!![]()

Ser jeg har noe å lære
Dagene går liksom sakte men også fort på en måte. Rart hva denne prøvingen gjør med oss. Men så deilig at dere har en god følelse! Da blir kanskje ikke tiden så drøy likevel. Skulle så ønske jeg klarte å sette mer pris på tiden sammen og glede meg over det vi jobber mot, men nei. Jeg er for utålmodig og rastløs. Håper på å finne roen etter hvert jeg også!CD 4
Som dagene snegler av gårde - føles det som, men de gjør jo ikke det. Igjen er det ny arbeidsdag, og straks er den over, så er det natta, og så på'n igjen.
Jeg fikk et lite rush i går da pakken kom. Jeg liker spenningen rundt det. Liker å gjemme meg på badet, selv om mannen min mener det er en evig lang seanse. Han har jo egentlig rett, er det strek, så er den synlig, men jeg liker seansen, og har jeg brukt penger på "tissepinner" så skal jeg jammen meg studere de opp og i mente.
I går da vi la oss snakket vi litt om PP2. Jeg fortalte han at jeg har en god følelse, og det har visst han også. Hvorfor er det sånn at vi i noen situasjoner kjenner en slags ro, nesten som om vi fornemmer hvordan det kommer til å gå? Mens andre ganger gnager det i oss - en uro vi ikke bli kvitt. Er det den stemmen man egentlig skal stole litt mer på?
Uansett, det skjer ikke så mye akkurat nå. Mensen er nok over i morgen, og det passer godt i min "nye" syklus. Jeg har vanligvis 28 dager, men 29 er også innafor. Neste punkt på planen er å se om EL blir like forsinket som sist.
Roen går i bølger og daler her. Det er lite som skal til for å vippe meg av pinnen. Jeg er veldig utålmodig og rastløs selv, men av og til får jeg disse friminuttene der jeg faktisk klarer å senke skuldrene. Ja, det er virkelig rart hva denne prøvingen gjør med oss. Mannen min tar det liksom helt piano. Han tenker på sommerferien og all inclusive på granca…Dagene går liksom sakte men også fort på en måte. Rart hva denne prøvingen gjør med oss. Men så deilig at dere har en god følelse! Da blir kanskje ikke tiden så drøy likevel. Skulle så ønske jeg klarte å sette mer pris på tiden sammen og glede meg over det vi jobber mot, men nei. Jeg er for utålmodig og rastløs. Håper på å finne roen etter hvert jeg også!
Det syntes jeg også er litt provoserende! Skal sikkert ikke syntes det, men at gutta bare skal ta det hele med knusende ro, det irriterer meg litt. Mens vi tenker og overtenker hele greia nærmest 24/7. Kvinnen tar liksom hele lasten allerede før spiren sitter! Det gjelder sikkert ikke alle menn da, men opplever at vi kvinner legger mye mer innsats og tankevirksomhet i denne prosessen.Roen går i bølger og daler her. Det er lite som skal til for å vippe meg av pinnen. Jeg er veldig utålmodig og rastløs selv, men av og til får jeg disse friminuttene der jeg faktisk klarer å senke skuldrene. Ja, det er virkelig rart hva denne prøvingen gjør med oss. Mannen min tar det liksom helt piano. Han tenker på sommerferien og all inclusive på granca…
Det syntes jeg også er litt provoserende! Skal sikkert ikke syntes det, men at gutta bare skal ta det hele med knusende ro, det irriterer meg litt. Mens vi tenker og overtenker hele greia nærmest 24/7. Kvinnen tar liksom hele lasten allerede før spiren sitter! Det gjelder sikkert ikke alle menn da, men opplever at vi kvinner legger mye mer innsats og tankevirksomhet i denne prosessen.
.Håhåhå, det fins mange steder på nettet for oss! Fint å ha, for selv andre kvinner som ikke har trengt å prøve forstår ikke dette her og syns vi er gale..helt klart. Mannen min trodde ikke på meg da jeg så at det finnes forum dedikert til kvinner som prøver, temper, tester, deler symptomer osv. Det er liksom en totalt ukjent galakse for han… «dark web».
Håhåhå, det fins mange steder på nettet for oss! Fint å ha, for selv andre kvinner som ikke har trengt å prøve forstår ikke dette her og syns vi er gale..
Du skriver veldig bra, forresten!![]()
Det er utrolig godt å vite at her blir jeg faktisk forstått, så får andre tenke at vi er gale. Det finnes verre galskap i verden 

De skulle bare visst hva vi deler av informasjon her innehelt klart. Mannen min trodde ikke på meg da jeg så at det finnes forum dedikert til kvinner som prøver, temper, tester, deler symptomer osv. Det er liksom en totalt ukjent galakse for han… «dark web».
Vi blir jo en egen rase mennesker.