Var VELDIG godt å lese etter en kjemiskDet her var kjempe positivt å leseFår eggløsning fra venstre siden nå også. Det stikker noe voldsomt der. Nå skal vi snart legge aksjer, gleder meg masse
Sa til han at det var siste dagen(men det er siste i morgen) Han er litt små lei denne mnd, har vært mye mass og venting og hopping
Våknet kl 3 til skikkelig øreverk. Var ikke no når jeg våkna kl 7.. Er bare veldig tett i hodet. Finnes ikke noe bedre en å endelig snart være ute av det.. Gleder meg til jeg er helt frisk!!
Hahah måtte le av den snille «løgnen» for å holde motet oppe - høres akkurat ut som meg
Det har fint å høre at det var blitt litt bedre nå! Plutselig er du frisk og rask og i dpo-land, what a life!
Får eggløsning fra venstre siden nå også. Det stikker noe voldsomt der. Nå skal vi snart legge aksjer, gleder meg masse
Sa til han at det var siste dagen(men det er siste i morgen) Han er litt små lei denne mnd, har vært mye mass og venting og hopping 
men ja kanskje vente til 12 dpo i tilfelle.. men når man alltid får positiv innen kvelden 10 dpo så ryker håpet mitt iallefall
men ja jeg ble nok litt håpefull i går mtp formen haha!

Ser den altså, jeg tenkte litt på at det hadde vært greit med baby i samme sesong som forrige for at klærne skulle kunne brukes til samme tid
Masse masse lykke til denne runden!