Vil ha nr 2!! (etter MA og SA) - GRAVID❤️

Jeg døpte make sure til make unsure... Den var god til å finne strek, sånn akkurat når den kunne slå ut, etter det er det vare å kaste :bag: :dead: dette ser bra ut!!

Jeg døpte make sure til make unsure... Den var god til å finne strek, sånn akkurat når den kunne slå ut, etter det er det vare å kaste :bag: :dead: dette ser bra ut!!
Håper det :Heartred
Ja, de har virkelig tapt seg. Er jo omtrent ingen tester igjen man kan stole på :dead:

5+0:
Endelig kom 3+! :Heartred
Stoler i alle fall ikke på vanlig Makesure og easy@home lenger, de har hoppet opp og ned flere ganger. Makesure tidlig har vært solid hele veien. Angrer kanskje litt på kranglingen med fastlegen i går nå, men jeg har jo ikke hatt det bra, så det får bare være. Håper jeg får plass hos ny fastlege snart uansett. Nå skal jeg legge bort testene i alle fall og driste meg til å bestille time hos jordmor. Blir en lang uke før ultralyden :nailbiting:
Hurra for 3+ :Heartred Perfekt tidspunkt også!

Ikke ha dårlig samvittighet for diskusjon med fastlegen, legen burde forstå at du trenger all bekreftelse som er nødvendig for deg nå. Og en ekstra blodprøve er ikke allverdens arbeid for legen, og betyr så mye for deg. Har du første ultralyd om en uke? Bra du får det :)

Hurra for 3+ :Heartred Perfekt tidspunkt også!

Ikke ha dårlig samvittighet for diskusjon med fastlegen, legen burde forstå at du trenger all bekreftelse som er nødvendig for deg nå. Og en ekstra blodprøve er ikke allverdens arbeid for legen, og betyr så mye for deg. Har du første ultralyd om en uke? Bra du får det :)
Ja, det er jo egentlig spot on! Viser at man sannsynligvis har ganske mye mindre hcg i urinen enn i blodet da i alle fall :)

Jeg har bestilt privat om en uke ja. Tidlig, men krysser fingrene for at det er noe der! Tror ikke jeg får noe av fastlegen denne gangen, men det går bra. Det hadde nok dratt lenger ut i tid uansett, og jeg har romslig økonomi :)

Ja, det er jo egentlig spot on! Viser at man sannsynligvis har ganske mye mindre hcg i urinen enn i blodet da i alle fall :)

Jeg har bestilt privat om en uke ja. Tidlig, men krysser fingrene for at det er noe der! Tror ikke jeg får noe av fastlegen denne gangen, men det går bra. Det hadde nok dratt lenger ut i tid uansett, og jeg har romslig økonomi :)
Så synd at det er så ulik behandling av gravide som har mistet! Tenker at etter flere MA/SA burde det være helt naturlig å få ultralyd når man trenger det. Bra du har mulighet til å gå privat.

Og ja absolutt, tydelig forskjell på hcg i blod og urin da :) Tror absolutt du vil se noe på ul om en uke, værtfall vite at det er rett plassering <3

Så synd at det er så ulik behandling av gravide som har mistet! Tenker at etter flere MA/SA burde det være helt naturlig å få ultralyd når man trenger det. Bra du har mulighet til å gå privat.

Og ja absolutt, tydelig forskjell på hcg i blod og urin da :) Tror absolutt du vil se noe på ul om en uke, værtfall vite at det er rett plassering <3
Ja, det er jo det. Nå har jeg vikar for vikaren om dagen da, så det ligger kanskje der. Har stått bom stille på venteliste til ny fastlege siden januar :dead:

Ja, jeg håper det. Kommer til å være så nervøs mtp hjerteslag. Håper ikke jeg går skuffet hjem igjen, selv om hodet mitt bare antar at det går dårlig denne gangen også egentlig

Ja, det er jo det. Nå har jeg vikar for vikaren om dagen da, så det ligger kanskje der. Har stått bom stille på venteliste til ny fastlege siden januar :dead:

Ja, jeg håper det. Kommer til å være så nervøs mtp hjerteslag. Håper ikke jeg går skuffet hjem igjen, selv om hodet mitt bare antar at det går dårlig denne gangen også egentlig
Det er det som er, man tør ikke å tro på at det skal gå bra. Jeg håper og tror at det går bra for deg denne gangen :Heartred Håper du får se hjerteslag, vet ikke fra hvilken uke man kan se det?

Det er det som er, man tør ikke å tro på at det skal gå bra. Jeg håper og tror at det går bra for deg denne gangen :Heartred Håper du får se hjerteslag, vet ikke fra hvilken uke man kan se det?
Takk for det :Heartred
Det skal vel begynne å slå mellom uke 5+3-5+5 normalt sett. Det står litt forskjellig rundt på nettet, men i uke 5 i alle fall. Så 6+0 blir jo veldig tett på, men jeg er sikker på eggløsning, så tar sjansen :)

Takk for det :Heartred
Det skal vel begynne å slå mellom uke 5+3-5+5 normalt sett. Det står litt forskjellig rundt på nettet, men i uke 5 i alle fall. Så 6+0 blir jo veldig tett på, men jeg er sikker på eggløsning, så tar sjansen :)
Da er det absolutt håp om å se hjerteslag ja :) Håper uka går fort!

5+5:
Ikke så veldig mye å oppdatere her om dagen siden jeg har sluttet å teste.
Symptomer jeg har nå er sinnsykt ømme brystvorter, ømme pupper, oppblåsthet, sover dårlig og er mye trøtt.
Det jeg fortsatt ikke liker er at jeg ikke kjenner noe som helst i livmoren. Har også hatt veldig lite migrene denne gangen, og begge de er likt som i høst da jeg hadde MA/BO, så det er umulig å ikke være bekymret for at det samme skal skje igjen...
Har prøvd å holde meg opptatt og i helgen var vi i Sverige på en teaterforestilling for barn. Småen er ikke så stor enda, men han var helt hypnotisert. Og jeg var helt hypnotisert av han :Heartred Godt å komme seg vekk litt uansett.
Nå er det to dager til ultralyd og jeg gruer meg ekstremt. Skal til Amathea rett før også, så sitter vel og rister hele den timen av nervøsitet vil jeg tro :smiley-ashamed004

6+0:
Da var det tid for ultralyd og der var det jammen meg en liten knott med blinkende hjerte :sad010:Heartred
Jeg ble målt til 6+3, men vet at det er store feilmarginer så tidlig, så forholder meg til eggløsningsdagen enn så lenge. Er så utrolig lettet nå :Heartred
Han skrev også ut progesteron til meg som jeg skal ta videre siden jeg har mistet så mange ganger. Jeg tror ikke det har vært mitt problem, men som gynekologen sier så kan det ikke skade :)

Vedlegg

• IMG_7562.jpeg
    IMG_7562.jpeg
    216 KB · Visninger: 88
Gratulerer så mye med TUL med lille skatten og hjerteblink :love017 :Heartred Greit med progesteronstøtte- bare sånn en liten hjelper attått:love7

Ååå så herlig, gratulerer så mye! :love7 :Heartred

Back
Topp