❤️IKM Uke 22 ❤️

Så kjipt med sein eggløsning og såå negative tester! Håper den skynder seg :Heartred
Ahhh du husker jo meg som ikke trodde den skulle komme.. føltes ekstra langdryg den runden her når man helst vil komme i gang igjen etter kjemisk :Heartpink
Men, er normalt etter kjemisk… Jeg kaller det her for en "LureMus Eggløsning".. Testen ble sterkere nå :hilarious: Tar neste kl 10 i kveld

Vedlegg

• AC5A2D35-8E98-4474-A358-1BD7A8D275E0.jpeg
    AC5A2D35-8E98-4474-A358-1BD7A8D275E0.jpeg
    989,4 KB · Visninger: 32
Jeg er 6 dpo i dag og har hatt veldig sterke mensenlignende smerter de snart 2 siste timene, veldig uvant, har ikke kjent dette de andre rundene med cyclogest - noen som har positive erfaringer? Spent på om det er en implantasjon på gang!
Jeg fikk det 10 DPO sist og testa svak positiv dagen etter. Det endte i kjemisk. Men, jeg ser på det som et positivt tegn :love017
Det tenkte jeg og! Fikk det 9dpo sist før positiv test, men kjemisk rundt 14dpo.. tror likevel er et godt feste/hormon-symptom:
IMG_4065.jpeg

I natt hadde jeg helt sykt lange og detaljerte drømmer igjen (progesteron?) slik som sist syklus (fra allerede 2 dpo). Nå var det et enormt nytt luftfartøy som skulle lande en plass ved der vi bor også var det uklart om det var basert på alien ufo-reversed teknologiske egenskaper! Så fant den oss i mørket og hadde en beam med lys som kom ut fra den. Jeg og familen min stoppet ved en bil. Også skulle den vise seg frem så den beamet bilen som stod mellom oss også forsvant den! :greyalien::android: Og dette var kun et lite utdrag av en ekstremt lang drøm med mange scener og handlinger :bag: er helt utslitt jeg :dead:
Hvordan går det @Førstegangslykke85? Noen symptomer endaaa?
Haha du får kjørt deg i drømmene dine :laughing002 Her er alt bra, litt murringer i magen og småirritabel. Så tenker egentlig mest at mensen etter hvert kommer.. men det blir spennende dager nå! Hva med deg, utenom ville drømmer? :joyful:

Haha du får kjørt deg i drømmene dine :laughing002 Her er alt bra, litt murringer i magen og småirritabel. Så tenker egentlig mest at mensen etter hvert kommer.. men det blir spennende dager nå! Hva med deg, utenom ville drømmer? :joyful:
Det pleier vel å føles litt som mensen skal komme, så det kan også være et bra tegn :shy: Mensmurringer begynte 9dpo hos meg sist, og 10dpo til Amethyst, kan være implantasjon vettuu :shy:

Det pleier vel å føles litt som mensen skal komme, så det kan også være et bra tegn :shy: Mensmurringer begynte 9dpo hos meg sist, og 10dpo til Amethyst, kan være implantasjon vettuu :shy:
Ja det er så irriterende at det er like symptomer for både det ene og det andre :dance008
6 dpo i morgen, spørs om jeg klarer å l være å kjøre en liten test på tirsdag.. :shy:
når tenkte du å teste igjen?

Ja det er så irriterende at det er like symptomer for både det ene og det andre :dance008
6 dpo i morgen, spørs om jeg klarer å l være å kjøre en liten test på tirsdag.. :shy:
når tenkte du å teste igjen?
Oi herligheeeet spennende! Gleder meg til testingen starter, men gruer meg til å ta selv :facepalm: Jeg ser an litt, hvis jeg får like symptomer som sist kanskje jeg våger meg 11-12DPO, hvis ikke så venter jeg nok til mens :meh:

Back
Topp