Helt ærlig, så hadde ikke det gjort noeBlir dobbelt opp med tvillinger daSå gøy å se da
![]()
vet ikke om samboer er helt enig i det da men 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt ærlig, så hadde ikke det gjort noeBlir dobbelt opp med tvillinger daSå gøy å se da
![]()
vet ikke om samboer er helt enig i det da men 

Da er vi to, har veldig lyst på tvillingerHelt ærlig, så hadde ikke det gjort noevet ikke om samboer er helt enig i det da men
![]()

Apocillin har begynt å funke da, så har heldigvis ikke like mye trykk i bihulene, men fortsatt syk...

Igår hadde jeg helt merkelige drømmer, jeg var så forvirret når jeg våknet
Tempen har stabilisert seg, men den vil jo ikke kunne gi et klart bilde av når EL skjedde denne gangen da, så har overstyrt den.
Krysser fingrene for degPP10 - CD24 -7DPO
Ikke så mye spennende som skjer, dagene går supert tregt! Kjenner litt på redselen for at det kanskje ikke blir positiv test denne gangen heller. Jeg prøver å være positiv, men det er ikke bestandig så lett! Å få en liten baby er faktisk det aller største ønsket, så denne prøvingen er blitt veldig tung
Symptomer:
Igår 6dpo stakk det SKIKKELIG, det varte bare en liten stund, så var det over. Kan det være festesmerter? Tør egentlig ikke håpe.
Ellers har jeg som vanlig veldig murringer, som stråler litt mot høyre lår.
Så spennendePP10 - CD24 -7DPO
Ikke så mye spennende som skjer, dagene går supert tregt! Kjenner litt på redselen for at det kanskje ikke blir positiv test denne gangen heller. Jeg prøver å være positiv, men det er ikke bestandig så lett! Å få en liten baby er faktisk det aller største ønsket, så denne prøvingen er blitt veldig tung
Symptomer:
Igår 6dpo stakk det SKIKKELIG, det varte bare en liten stund, så var det over. Kan det være festesmerter? Tør egentlig ikke håpe.

PP10 - CD24 -7DPO
Symptomer:
Når ryker den første testen?Håper det er gullegget som festet seg for oss beggeKrysser fingrene for deg
Hadde samme igår med kraftig stikking, varte bare i et halvt minutt eller så. Er 7 dpo idag.
Ja, håper virkelig det er gullegget som festet segSå spennende![]()

Jaa, prøver å holde meg til 10 dpo!! Det er vanskeligSå spennendeNår ryker den første testen?
![]()

er bare vanlig test, så TIDLIGST positiv i morgen. Tempen holder seg fortsatt stabil, gått litt ned da. Men tror med den fortsatt er bra.X masse for en strek i morgen/tirsdag! Det hadde vært så gøyPP10 - CD26 - 9DPO
Da nærmer vi oss fasiten for denne syklusen! Jeg sprakk idag og tok en test, som forventet var den blendaer bare vanlig test, så TIDLIGST positiv i morgen. Tempen holder seg fortsatt stabil, gått litt ned da. Men tror med den fortsatt er bra.
Symptomer:
litt øm nederst i mage og korsrygg
Vis vedlegget 461163Vis vedlegget 461164

Oj, den tempen likte jegPP10 - CD27 - 10DPO
Fortsatt ingen synlig strek.. Kjenner jeg mistet litt håpet, prøver å minne meg på at det ikke er tidligtest jeg tester med.
Temperaturen er fin da. Lutealfasen min er vanligvis 11-12 dager, så trenger heldigvis ikke vente så lenge på TR hvis det ikke går denne runden heller.
Symptomer:
•Litt øm nederst i magen
•Tett nese
Vis vedlegget 461221Vis vedlegget 461222
Blir spennende å se hvordan test du får i morgenOj, den tempen likte jegBlir spennende å se hvordan test du får i morgen
Fin temp da![]()
Ja, det er et godt tegn! Min ligger og dveler lenger nede enn den pleierTempen var lik forrige PP da, økte veldig 10dpo for å falle rett ned i dass til 12dpo da TR kom. Men er jo uansett positivt for progesteronet at tempen er så fin da![]()
er vel ikke annet å vente når man har vært gjennom komplikasjoner forrige pp 
Ja, er positivt med tanke på progesteronTempen var lik forrige PP da, økte veldig 10dpo for å falle rett ned i dass til 12dpo da TR kom. Men er jo uansett positivt for progesteronet at tempen er så fin da![]()
i følge Hvilepulsen på klokkaÅ at egget fester seg 10dpo er jo godt innafor normalen, å da tar det jo enda litt tid før det er nok hcg til å måle det i urinenJa, er positivt med tanke på progesteronhåper du får en positiv overraskelse i morgen. Han minste her i huset festet seg mest sannsynlig 10 DPO
i følge Hvilepulsen på klokka
så vi håper litt til 
Det gjør så vondt!!!!
Begynner å lure på hvordan vi skal få til prøvingen nå, det er så vanskelig og begge har så lite motivasjon. Etter så lang tid forsvinner liksom kosen litt og det føles mest som pliktsex
Savnet og lengselen etter noe jeg ikke en gang har opplevd før, er så enormt stort og altoppslukende!!Det er veldig lenge.. Sender deg en stor klem. Det må snart bli deres turPP10 - CD28 - 11DPO
Fortsatt negative tester . Det er nok ikke håp for denne runden hellerDet gjør så vondt!!!!
Begynner å lure på hvordan vi skal få til prøvingen nå, det er så vanskelig og begge har så lite motivasjon. Etter så lang tid forsvinner liksom kosen litt og det føles mest som pliktsex
TR melder nok sin ankomst i morgen eller torsdag.
Tempen er veldig lik forrige syklus, med et hopp 10dpo og et lite fall igjen 11dpo.
Tenk at det er over 1 år siden vi startet prøvingen og ble gravide første gang! Jeg skulle idag vært hjemme med en 3 måneder gammel babySavnet og lengselen etter noe jeg ikke en gang har opplevd før, er så enormt stort og altoppslukende!!
Symptomer:
•Emosjonell
•Litt øm nederst i magen
Vis vedlegget 461276Vis vedlegget 461277