Fra i morgest; får ta en til mellom 11-15 og se om toppen er nådd eller ei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Å så fantastiske nyheter! Er så glad på dine vegneJeg har fått oppdatering av embryologen.
Av de 4 eggene vi fikk ut i går var 3 modne. Og av de 3 ble alle korrekt befruktet. Så da er vi et skritt nærmere. Der skal sies at det er helt vanlig at noen faller fra i prosessen, og håpet er å ha et som har utviklet seg som det skal som kan setes inn på fredag![]()

Endelig! Da blir det eggløsning i morgen

Uff, har sett den innimellom. Den er helt grusomJeg tester jo Sm-ile Reader nå fra Babyplan siden den er på tilbud, og den gjør en sånn teit greie der den kun henter ut biten med strekene og zoomer inn slik at alt ser skikkelig blurry ut. Likte ikke så godt den. Burde sikkert gå over til PreMom jeg også.
Hadde blitt gal om jeg brukte den. Premom så blir det tydeligere 12-24 timer etter positiv test slipper eggetÅhh det var braTok ny test nå, toppen var nådd i morges. Og jeg hadde jo ordentlig strekk og småkramper i venstre eggstokken i går kveld. Så kanskje egget ble sluppet allerede da? Eller er det likevel 12-24 timer etter det?
Da er du 1 DPO i morgen da?Jaaa! Håper det blir en bra mnd nåJa, jeg tenker kroppen fikk en skikkelig oppvekker siden forrige runde og krysser alt for at den skjønner tegninga denne gangen!Godt å høre kroppen jobber godt nå! Litt bekymret over hva den her kroppen holder på med denne gangen, men
I feel ya med sånne ting
Tar virkelig tid å lage baby
Hadde det vært 10 år siden så hadde jeg blitt gravid bare han ga meg et side blikk..

Ja det var flaks!
Haha ja få på eksperten!![]()
Jeg er definitivt fruktbarhets gudinnenJa @Ametyst83 får jo alltid rett på eggløsningene mine ogSe her’a, i kveld eller morgen sa hu, nå begynner det endelig å skje no:
Vis vedlegget 460302

12 timer er innafor. Og du har nok hatt en eggløsnings blødning. Jeg hadde det oftere når jeg var yngre faktisk. Det sies at man er ekstra fruktbarJeg lurer på det samme? Jeg hadde aksjelegging med samboer nå før jeg skulle legge meg, og da var det kommet litt lyst blod. Leste litt og fant ut at det sikkert er en form for EL blødning. På Sm-ile Reader sin app sto det at EL ville være 24 til 36 timer etterpå, men for meg har det jo kanskje gått 12 timer? Er ikke det litt kort tid?
Blir vel sånn 15-16 kanskje? Når pleier du å ha EL
Wow så utrolig interessant! Kan forstå at det er veldig normalt med tvillingerJeg har fått oppdatering av embryologen.
Av de 4 eggene vi fikk ut i går var 3 modne. Og av de 3 ble alle korrekt befruktet. Så da er vi et skritt nærmere. Der skal sies at det er helt vanlig at noen faller fra i prosessen, og håpet er å ha et som har utviklet seg som det skal som kan setes inn på fredag![]()
Haha ja det ble faktisk det, så nå er det jo et ekte forsøk. Ikke noe Pull Out slik samboer hadde planlagt. Vet ikke om han ble litt revet med eller om han ble litt overrasket over at det var litt blod der. Det var jo bare akkurat litt i går og har jo ikke kommet noe mer i ettertid. Eller dvs det var så vidt litt mørkere rødt på papiret i dag, men det er jo pga blødningen var i går kveld.12 timer er innafor. Og du har nok hatt en eggløsnings blødning. Jeg hadde det oftere når jeg var yngre faktisk. Det sies at man er ekstra fruktbarBle det full aksjelegging?
og nå er du godt over halvveisSniker. Jeg hadde samme opplevelse som deg etter å ha tatt ut hormonspiralen for å bli prøver. Hadde den i 4-5 år, og de første fire syklusene kom og gikk uten noen positive g-tester. Hadde en tidlig SA i syklus nr. 5, og på syklus nr. 6 satt terminspiren!
Det var som at kroppen skjønte greia når den først produserte nok hcg til at testene fanget det opp, og gjorde alt den kunne for å bli gravid ved neste EL![]()
Nå nå må egga mine sette i gang her.. Føler alle reiser i fra meg 
Da kan du vel kanskje si du er 1 DPO i dag da?Haha ja det ble faktisk det, så nå er det jo et ekte forsøk. Ikke noe Pull Out slik samboer hadde planlagt. Vet ikke om han ble litt revet med eller om han ble litt overrasket over at det var litt blod der. Det var jo bare akkurat litt i går og har jo ikke kommet noe mer i ettertid. Eller dvs det var så vidt litt mørkere rødt på papiret i dag, men det er jo pga blødningen var i går kveld.
Nja. Ikke helt. Vi setter bare tilbake ett befruktet egg. Noen få ganger setter man to, hvis det er to som har kommet seg til innsettdag, men som er for dårlig kvalitet til å fryses. Men det tror jeg hører til sjeldenhetene.Wow så utrolig interessant! Kan forstå at det er veldig normalt med tvillinger![]()

For noen fantastiske nyheterJeg har fått oppdatering av embryologen.

Hipp hurra nå kommer den

Smånervøs for prematurt egg da jeg fikk eggløsning på CD14, når jeg pleier å å ha EL mellom CD19 og CD25. Helt sikkert bare jeg som overtenker siden det er et "avvik" fra normalen. Men fremdeles veldig normalt med EL på CD14
Frøken overtenker.
Det er sånn at jeg faktisk ligger noen minutter og lurer på om jeg må sjekke opp i det jeg akkurat har drømt, og det er hver natt 
Oi, 3 befruktet! Sender masse energi og håper på et sterkt embryo til fredagJeg har fått oppdatering av embryologen.
Så spennende
Når får man «lov» å begynne og teste etter innsett?Endelig! Da blir det eggløsning i morgen![]()
Hahaha! Beste heiagjengen her inne ass, vi alle her inne må over i samme termingruppe nå og heie hverandre til målstrekenHipp hurra nå kommer den![]()