Oss testetøser imellom

Men jeg syns jeg aner noe på det første bildet ditt også, hvor fargestoffet ikke er helt trukket tilbake enda! Kanskje forsøk en til om noen timer? Burde ikke bli så tydelig skygge på 3 ulike tester i hvert fall, selv om det selvfølgelig kan være at hele bunken er defekt…
Ja, prøver igjen i kveld. Disse to jeg har brukt nå er fra to ulike batcher. Brukte strimler fra første batch forrige syklus og da var de alle helt negative. På fredag var også nest siste strimmel fra denne batchen negativ. Prøver ikke å få håpet for mye opp.

Da ser den dessverre slik ut…Ser veldig ut som skyggestrek, og ligner på den fra i går. Kan jeg ha vært maks uheldig med to så dårlige strimler etter hverandre ?
Jeg ville tatt en ny når det er 3 timer siden du tisset sist, og sett hvordan den ser ut akkurat når alt det røde er trukket opp og den fortsatt er våt. Det vil jeg tro er rett etter 5 min. Hvis det er en strek der da vil jeg tenke at du er gravid, men hvis det ikke kommer en strek før 10-15 min ville jeg vært redd for at den er falsk positiv.

Tusen takk:Heartred Det håper vi og! Håper alt står bra til med lille i magen, og at formen din har blitt bedre :love017
Babyen har det fint, er i uke 24+noe nå ❤️ og formen er stabil! Får mye hjelp, men det ble bedre etter operasjon i mars og med behandling hjemme, så jeg slipper innleggelser :happy: Blir det januarbaby nå? Satser på at spira sitter hele veien :love017

Babyen har det fint, er i uke 24+noe nå ❤️ og formen er stabil! Får mye hjelp, men det ble bedre etter operasjon i mars og med behandling hjemme, så jeg slipper innleggelser :happy: Blir det januarbaby nå? Satser på at spira sitter hele veien :love017
Så godt å høre! :Heartred ja, nå satser vi på januar. Termin 19/01:love017

Da ser den dessverre slik ut…Ser veldig ut som skyggestrek, og ligner på den fra i går. Kan jeg ha vært maks uheldig med to så dårlige strimler etter hverandre ?
Syntes den ser tydeligere ut en den du fikk i går.

Testet igjen nå. Men mer enn fem minutter siden den ble tatt, og ser ut som den fremdeles ikke er helt ferdig? Aner kanskje noe svakt, men burde vel vært sterkere nå om det var noe der i går.
Ser jo det er noe der. Har du tatt flere tester?

Ja, tok en i dag tidlig. Kunne kanskje ane noe, men tolket den som negativ. Gikk ikke an å få med noe på bilde engang. Blir lei meg av at de to testene lørdag og søndag viste ganske tydelige streker, og så var det ingenting likevel.
Så trist. Skjønner veldig godt du ble lei deg, får jo masse håp av å se en slik test ❤️ nå må det sitte en spire snart!! :smiley-angelic001❤️

Ser dere noe på denne? Er det skyggestrek? Er bare 7 dpo, tror jeg..
IMG_5284.jpeg

CD 12, i det siste har EL kommet på dag 41, 32 og 32. Men har uregelmessig syklus, så vanskelig å si når EL kommer og i tillegg lang topp, eller hva det heter. Men synes EL-testen begynner å bli noe sterkere allerede :smiley-bounce012 Men har hatt sykluser på 27 dager før (men da vet jeg ikke om jeg har hatt EL), men for det meste oppi 46-57 dager. Men kanskje tidligere denne gangen, lov å håpe :smiley-angelic001

IMG_4711.jpeg

Hello fellow testetøsuser! Korleis er det med makesure om dagen? Hørte rykter om batcher med mykje skygger på tidligare, men det er good nå eller nei?
Og er det kun meny som har makesure? :think005

Så billig at uansett om det er dårlig batch så e det verdt å prøva :hilarious: altså, 8kr stk ish liksom!
Screenshot_20250514_123251_Outlook.jpg

Dette ser jo kjempebra ut. Den nederste er jo så godt som positiv! Tror du får tidlig og fin eggløsning denne gangen :hello2

Edit. Av nysgjerrighet sjekket jeg den nederste i Premom, og den sier 1.06. Så positiv!!
Vet ikke om jeg har hatt EL så tidlig før, men klager ikke! :shy: Det murrer veldig, så det må stemme tror jeg! Skal sjekke igjen når jeg kommer hjem fra jobb :smiley-bounce012

Back
Topp