Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Makesure, 10stk til 117kr på extra. Og clearblue i Sverige, 125kr pr stkHvor kjøper dere tester? Kan fort bli dyrt det her(graviditetstester)
EL den kommende uka da, så havner vi sammenDisse tok jeg på urin nr 2 idag, og eltesten er tydelig negativ (selv om den fortsatt er påvirket av hcg) og gtesten er ganske svak nå! Da håper jeg at jeg kan forvente el om ikke altfor lenge![]()
håper det blir februar baby på ossJeg håper at el kommer snart, jaEL den kommende uka da, så havner vi sammenhåper det blir februar baby på oss
vi satser på februarbaby Håper den er positivEr 11dpo i dag tror jeg, og fikk denne. Test i dag tidlig var helt blank. Men på denne så jeg noe nesten usynlig innen tidsfristen, men den ble tydeligere etter fristen. Betyr det at denne kanskje er en defekt test eller falsk positiv?
Jeg får svake/nesten ikke strek på morgen urin, men tydeligere på ettermiddagenSer den godt, har du ikke noe nærmere bilde? Og den andre testen er ikke brukt?
Kanskje du må ta en til?? Jeg er blant dem som tester sterkere utpå dagen enn på morgenen. Så den kan jo være ekte positiv? Krysser fingrene for degEr 11dpo i dag tror jeg, og fikk denne. Test i dag tidlig var helt blank. Men på denne så jeg noe nesten usynlig innen tidsfristen, men den ble tydeligere etter fristen. Betyr det at denne kanskje er en defekt test eller falsk positiv?
Oi, se den! Håper dette er spireEr 11dpo i dag tror jeg, og fikk denne. Test i dag tidlig var helt blank. Men på denne så jeg noe nesten usynlig innen tidsfristen, men den ble tydeligere etter fristen. Betyr det at denne kanskje er en defekt test eller falsk positiv?
Mine så sånn ut i starten! Følte også at den batchen ga svakt ganske lenge.. ser ut som du kan ha noe på gangEr 11dpo i dag tror jeg, og fikk denne. Test i dag tidlig var helt blank. Men på denne så jeg noe nesten usynlig innen tidsfristen, men den ble tydeligere etter fristen. Betyr det at denne kanskje er en defekt test eller falsk positiv?
Testet igjen nå. Men mer enn fem minutter siden den ble tatt, og ser ut som den fremdeles ikke er helt ferdig? Aner kanskje noe svakt, men burde vel vært sterkere nå om det var noe der i går.Oi, se den! Håper dette er spirehar du testet mer?
GratulererForrige test var heldigvis ikke bare en skygge. 9 dpo og digital slo ut
Synes det var overraskende lite forskjell på baby plan tidligtest - og babyplan vanlig.

Tusen takkGratulererhåper spira sitter hele veien nå
![]()
Det håper vi og! Håper alt står bra til med lille i magen, og at formen din har blitt bedre 
Hvordan så den ut når feltet var blitt hvitt?Testet igjen nå. Men mer enn fem minutter siden den ble tatt, og ser ut som den fremdeles ikke er helt ferdig? Aner kanskje noe svakt, men burde vel vært sterkere nå om det var noe der i går.
Da ser den dessverre slik ut…Ser veldig ut som skyggestrek, og ligner på den fra i går. Kan jeg ha vært maks uheldig med to så dårlige strimler etter hverandre ?Hvordan så den ut når feltet var blitt hvitt?
Jeg syns denne ser veldig positiv ut, men har du mulighet til å få tak i et annet merke? Eventuelt en annen batch med makesure. Har jo vært en del tull med fargestoffet (og syns selv kontrollstreken her ser litt rar ut), jeg hadde noen bunker som ga rare streker. Men syns denne ser for sterk ut til å være skygge?Da ser den dessverre slik ut…Ser veldig ut som skyggestrek, og ligner på den fra i går. Kan jeg ha vært maks uheldig med to så dårlige strimler etter hverandre ?
Kjøpte en ny pakke make sure i går, så tror jeg bruker opp den før jeg evt kjøper en ny.Jeg syns denne ser veldig positiv ut, men har du mulighet til å få tak i et annet merke? Eventuelt en annen batch med makesure. Har jo vært en del tull med fargestoffet (og syns selv kontrollstreken her ser litt rar ut), jeg hadde noen bunker som ga rare streker. Men syns denne ser for sterk ut til å være skygge?![]()
Men jeg syns jeg aner noe på det første bildet ditt også, hvor fargestoffet ikke er helt trukket tilbake enda! Kanskje forsøk en til om noen timer? Burde ikke bli så tydelig skygge på 3 ulike tester i hvert fall, selv om det selvfølgelig kan være at hele bunken er defekt…Kjøpte en ny pakke make sure i går, så tror jeg bruker opp den før jeg evt kjøper en ny.
Problemet er at denne rare streken først ble tydelig lenge etter tidsfristen gikk ut. Halvtime eller mer etter. Innen fristen var det utydelig, kunne kanskje ane noe.