Oss testetøser imellom

Noen som har erfaring med rfsu tidlig? Tror jeg er 8dpo.. er dette bare sånn rfsu-testene ser ut eller kan det være begynnelsen på noe?

Vedlegg

• Screenshot_20250510-101743_Gallery.jpg
    Screenshot_20250510-101743_Gallery.jpg
    61,8 KB · Visninger: 62
  • Screenshot_20250510-094141_FF App.jpg
    Screenshot_20250510-094141_FF App.jpg
    47,5 KB · Visninger: 60
Dagens test:
IMG_6910.jpeg

Den ser helt lik ut som de andre 10 jeg har tatt disse 48 timene. Men jeg er helt sikker på at dette ikke er skygge, i såfall blir jeg kjempe skuffet over makesure!! Så jeg tror det er en kjemisk, noe som føles greit hvis det er det.

Disse tok jeg på urin nr 2 idag, og eltesten er tydelig negativ (selv om den fortsatt er påvirket av hcg) og gtesten er ganske svak nå! Da håper jeg at jeg kan forvente el om ikke altfor lenge :)

Vedlegg

• PXL_20250510_070507618.jpg
    PXL_20250510_070507618.jpg
    644,3 KB · Visninger: 48
Disse tok jeg på urin nr 2 idag, og eltesten er tydelig negativ (selv om den fortsatt er påvirket av hcg) og gtesten er ganske svak nå! Da håper jeg at jeg kan forvente el om ikke altfor lenge :)
EL den kommende uka da, så havner vi sammen :love017 håper det blir februar baby på oss

Er 11dpo i dag tror jeg, og fikk denne. Test i dag tidlig var helt blank. Men på denne så jeg noe nesten usynlig innen tidsfristen, men den ble tydeligere etter fristen. Betyr det at denne kanskje er en defekt test eller falsk positiv?

Vedlegg

• IMG_7398.jpeg
    IMG_7398.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 111
Er 11dpo i dag tror jeg, og fikk denne. Test i dag tidlig var helt blank. Men på denne så jeg noe nesten usynlig innen tidsfristen, men den ble tydeligere etter fristen. Betyr det at denne kanskje er en defekt test eller falsk positiv?
Håper den er positiv :love017 Jeg får svake/nesten ikke strek på morgen urin, men tydeligere på ettermiddagen

Kanskje du må ta en til?? Jeg er blant dem som tester sterkere utpå dagen enn på morgenen. Så den kan jo være ekte positiv? Krysser fingrene for deg❤️

Oi, se den! Håper dette er spire❤️ har du testet mer?

Mine så sånn ut i starten! Følte også at den batchen ga svakt ganske lenge.. ser ut som du kan ha noe på gang ❤️

Oi, se den! Håper dette er spire❤️ har du testet mer?
Testet igjen nå. Men mer enn fem minutter siden den ble tatt, og ser ut som den fremdeles ikke er helt ferdig? Aner kanskje noe svakt, men burde vel vært sterkere nå om det var noe der i går.

Vedlegg

• IMG_7413.jpeg
    IMG_7413.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 102
Forrige test var heldigvis ikke bare en skygge. 9 dpo og digital slo ut :Heartred
Synes det var overraskende lite forskjell på baby plan tidligtest - og babyplan vanlig.
Gratulerer ❤️ håper spira sitter hele veien nå :love017

Testet igjen nå. Men mer enn fem minutter siden den ble tatt, og ser ut som den fremdeles ikke er helt ferdig? Aner kanskje noe svakt, men burde vel vært sterkere nå om det var noe der i går.
Hvordan så den ut når feltet var blitt hvitt?

Da ser den dessverre slik ut…Ser veldig ut som skyggestrek, og ligner på den fra i går. Kan jeg ha vært maks uheldig med to så dårlige strimler etter hverandre ?
Jeg syns denne ser veldig positiv ut, men har du mulighet til å få tak i et annet merke? Eventuelt en annen batch med makesure. Har jo vært en del tull med fargestoffet (og syns selv kontrollstreken her ser litt rar ut), jeg hadde noen bunker som ga rare streker. Men syns denne ser for sterk ut til å være skygge? :)

Jeg syns denne ser veldig positiv ut, men har du mulighet til å få tak i et annet merke? Eventuelt en annen batch med makesure. Har jo vært en del tull med fargestoffet (og syns selv kontrollstreken her ser litt rar ut), jeg hadde noen bunker som ga rare streker. Men syns denne ser for sterk ut til å være skygge? :)
Kjøpte en ny pakke make sure i går, så tror jeg bruker opp den før jeg evt kjøper en ny.
Problemet er at denne rare streken først ble tydelig lenge etter tidsfristen gikk ut. Halvtime eller mer etter. Innen fristen var det utydelig, kunne kanskje ane noe.

Kjøpte en ny pakke make sure i går, så tror jeg bruker opp den før jeg evt kjøper en ny.
Problemet er at denne rare streken først ble tydelig lenge etter tidsfristen gikk ut. Halvtime eller mer etter. Innen fristen var det utydelig, kunne kanskje ane noe.
Men jeg syns jeg aner noe på det første bildet ditt også, hvor fargestoffet ikke er helt trukket tilbake enda! Kanskje forsøk en til om noen timer? Burde ikke bli så tydelig skygge på 3 ulike tester i hvert fall, selv om det selvfølgelig kan være at hele bunken er defekt…

Back
Topp