Blomsterpike94
Forelsket i forumet
31, B2, pp4 (inkl 1 Sa, 1 kjemisk)- EL 11/12.05 - IKM 26/27.05
Mannen ble hjemme allikevel, so i’m back denne syklus og
Mannen ble hjemme allikevel, so i’m back denne syklus og

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Velkommen31, B2, pp4 (inkl 1 Sa, 1 kjemisk)- EL 11/12.05 - IKM 26/27.05
Mannen ble hjemme allikevel, so i’m back denne syklus og![]()

Skulle ønske vi å klarte hver dag, men aksjelegging har blitt litt usexy ettersom månedene har gåttDet er kjempe lurt. Vi skal ha hverdag fra onsdagSå blir vel siste aksje lagt på kvelden 17 Mai. Er da jeg skal ha EL, om den kommer på søndag så må det bli da også
Han skal begynne å trene. og det her blir en fin trenings økt
![]()
må prøve å spice det litt opp, samboer føler det blir litt sånn pliktsex etterhvert.
Er sånn her også, men det må vi bare stå iSkulle ønske vi å klarte hver dag, men aksjelegging har blitt litt usexy ettersom månedene har gått![]()
må prøve å spice det litt opp, samboer føler det blir litt sånn pliktsex etterhvert.
I følge tidligere sykluser får jeg å EL på 17.mai.
Trening er bra, jeg skal også starte opp nå når jeg blir frisk![]()

Må nesten bare stå i det hvis det skal bli baby! Håper det at EL ikke er et tema gjør det litt lettere hvertfall. Får klare meg med å dele el testingen min med alle her inne hellerEr sånn her også, men det må vi bare stå i![]()
Han får 1 års pause når jeg blir gravid, så får vi få tilbake sexlivet når det kommer igjen.. Skulle jo så klart det var som før akkurat nå, men klarer liksom ikke å få den helt nå som vi vet vi hopper mest for at jeg skal bli gravid.
Ja, viktig med bevegelse og trening! Jeg har vært så sykt slapp og sliten.. Skikkelig vondt i vilja, men må bare!
Hvor er energien egentlig![]()
det er skikkelig god og enkel trening 
Wow, så flink du er! Jeg klarer knapt og hoppe 1 cm opp i luftaMå nesten bare stå i det hvis det skal bli baby! Håper det at EL ikke er et tema gjør det litt lettere hvertfall. Får klare meg med å dele el testingen min med alle her inne heller
Yo go girl, vi får motivere hverandre til trening! Jeg skal begynne å hoppe tau så fort feber og hoste har forlatt kroppendet er skikkelig god og enkel trening
![]()
Er med på motiveringen!

1 cm opp i lufta er akkurat nok til at hoppetauet går underWow, så flink du er! Jeg klarer knapt og hoppe 1 cm opp i luftaEr med på motiveringen!
Jeg prøver og gå masse, langt og fort. Elsker det.
Håper du blir fort frisk, for det finnes ikke noe være en å være dårlig![]()
man skal heldigvis ikke hoppe så høyt, men det er sykt god trening da 

Kjøpte en julekalender på nytelse.no i november som jeg sparer til vi skikkelig starter i juli. Tenkte å åpne en luke hver dag i sånn 6 dager ca hver måned rundt eggløsning, også ha den i 4 månederSkulle ønske vi å klarte hver dag, men aksjelegging har blitt litt usexy ettersom månedene har gått![]()
I følge tidligere sykluser får jeg å EL på 17.mai.
Trening er bra, jeg skal også starte opp nå når jeg blir frisk![]()
Etter det må jeg eventuelt finne på noe nytt.Vi har faktisk et hoppe tau, skal finne det frem i morgen. Så skal jeg prøve1 cm opp i lufta er akkurat nok til at hoppetauet går underman skal heldigvis ikke hoppe så høyt, men det er sykt god trening da
Det er fint å gå, men sliter litt med motivasjon til å gå alene. Men må prøve å finne gleden over det igjen!
Takk, er heldigvis på bedringens vei nå![]()

Så sykt spennendeVært på ultralyd i dag. CD7. 3+1 follikler med god størrelse , og skal sette trigger i morgen kveld, også er det uttak på mandag. På CD10. Håper det er modne egg i noen av folliklene. Så venter en grusomt nervepirrende uke mens vi venter på å høre om noen klarer seg til innsett 16.5. Antar testedag blir 27.12, så er fremdeles i rett uke![]()

Hvis ikke anbefaler jeg å sjekke ut pilatesVi har faktisk et hoppe tau, skal finne det frem i morgen. Så skal jeg prøve
Ser jo den, vi har jo hund så tar med hun på langtur med musikk. Da går jeg gjerne 2 timers tur.. Bra du begynner å bli bedre![]()
Jeg har nå gått ned 15, skal ned så mye jeg kan til jeg blir gravid.. Bare vært litt lite flink nå siden påskeHvis ikke anbefaler jeg å sjekke ut pilatesVeldig snill måte å trene både styrke og kondisjon på med kun kroppsvekt. Ligger masse videoer ute på YouTube for å finne øvelser.
Har jo foreløpig gått ned litt over 20 kg selv og har en målvekt på 70 kg jeg ønsker å nå før jeg blir gravidMen skulle jeg blitt gravid før det så får det bare gå haha
Må skjerpe megSpennende. Og tidvis litt grusomt når man er utstyrt med en hjerne om helt uten kontroll tenker ut alle muligheter for at vi ender med null egg og null innsettSå sykt spennende![]()
![]()
Og denne gangen skal jeg har dobbel dose med trigger av både Ovitrelle og gonapeptyl. Noe som vi si at jeg mest sannsynlig har hcg i blodet helt til testdag og mulig lengre. Så får ikke stillet testetrangen engang. Vil jo teste positivt lenge, uten å ane om det er Ovitrelle eller baby

Uff, er så grusomt med den overtenkingen! Blir så utrolig mange bekymringer ut av detSpennende. Og tidvis litt grusomt når man er utstyrt med en hjerne om helt uten kontroll renker ut alle muligheter for av vi ender med null egg og null innsettOg denne gangen skal jeg har dobbel dose med trigger av både Ovitrelle og gonapeptyl. Noe som vi si at jeg mest sannsynlig har hcg i blodet helt til testdag og mulig lengre. Så får ikke stillet testetrangen engang. Vil jo teste positivt lenge, uten å ane om det er Ovitrelle eller baby
![]()

Tror om 2 dager, CD14 ikke fått positiv LH enda, havner i en annen gruppe enn dere daNår har du EL? Ja, må hoppe på når Slimet kommer. Vi skal bruke Conceive+ også.. Den er genial![]()
Hvilken syklusdag er du?På søndag? Håper den kommer mandag da, så havner du her i stedeTror om 2 dager, CD14 ikke fått positiv LH enda, havner i en annen gruppe enn dere daHvilken syklusdag er du?
Jeg er på CD 6, EL på fredag eller Lørdag neste helg. Blir påfyll hverdag fra onsdag 
Det er jo ikke dumt da! Kan jo hjelpe på å gjøre det litt mer spennendeKjøpte en julekalender på nytelse.no i november som jeg sparer til vi skikkelig starter i juli. Tenkte å åpne en luke hver dag i sånn 6 dager ca hver måned rundt eggløsning, også ha den i 4 månederEtter det må jeg eventuelt finne på noe nytt.