❤️ IKM Uke 19 ❤️

Vet ikke hvem jeg prøvde å lure - selvkontrollen er lik null og jeg røk på enda en test.:laughing002 Selv på ganske utvannet urin og 2,5 time etter siste dobesøk kan jeg skimte en strek innen fristen :sad015 Glad, redd og realistisk på samme tid. Håper det utvikler seg enda mer og at det går bra hele veien denne gangen:Heartred
Jeg ser også strek, juhu. Gratulerer

Skjønner ingenting, nå er eggløsningstest svakere igjen, men har så store smerter at pinex forte ikke hjelper engang. Tokk forrige test 18.30 i går og var ikke sterk nok.

Blenda test her dessverre :sorry:

Gratulerer @Lykkehjul så herlig å se!

Vedlegg

• 1000036424.jpg
    1000036424.jpg
    105,4 KB · Visninger: 33
Wow så gøy å se positive tester!! :joyful: :Heartred

Jeg røk på test både 7 og 8 dpo (forgårs og i går), heeelt hvite. Men i dag er 9, og egentlig første reelle dag for positiv test for min del, så troen er der fortsatt! Så nå skal det spares urin og teste om noen timer! Teste om morgenen når en 2 og 4-åring skal i barnehagen er glemmesak :hilarious:

Jeg røk på test både 7 og 8 dpo (forgårs og i går), heeelt hvite. Men i dag er 9, og egentlig første reelle dag for positiv test for min del, så troen er der fortsatt! Så nå skal det spares urin og teste om noen timer! Teste om morgenen når en 2 og 4-åring skal i barnehagen er glemmesak :hilarious:
Lykke til med test :Heartred

I natt har jeg våknet hver time for å sjekke om klokken er såpass mye at det var innafor å teste. Jeg er ikke typen til å våkne 05:30 av meg selv på en fridag, men det er helt innafor når dette er resultatet :Heartred Nå skal jeg opp å vekke mannen med livets beste nyhet.

Jeg er så spent på dere andre som skal teste i dag også. Sender masse babystøv og håper det smitter :smiley-bounce012
Så fine tester! :Heartred Gratulerer så mye! :love7

I natt har jeg våknet hver time for å sjekke om klokken er såpass mye at det var innafor å teste. Jeg er ikke typen til å våkne 05:30 av meg selv på en fridag, men det er helt innafor når dette er resultatet :Heartred Nå skal jeg opp å vekke mannen med livets beste nyhet.

Jeg er så spent på dere andre som skal teste i dag også. Sender masse babystøv og håper det smitter :smiley-bounce012
Gratulerer sååå mye :love7

Jeg har mistet litt håpet her, da jeg nå (tror) jeg er 11 dpo og fikk negativ CB tidlig på morgenurin. Så tror jeg bare venter på TR og prøver igjen neste mnd :shy: Gratulerer såå mye til de med streker og plusser, krysser fingre for at de sitter hele veien til januar :smiley-angelic001:Heartpink

Jeg røk på en test på morgenurin og den var negativ. Vi må ikke gi opp helt enda, damer. :Heartred Det kan være implantasjonen skjedde/skjer senere hos oss som får negativ nå :Heartred God klem :love017
Ifølge ChatGPT er det bare 20-25% sannsynlighet for at kroppen har produsert nok hcg til å slå ut på tidligtest 8 dpo. Jeg har troa på at spirene deres sitter og at positiv test er rett rundt hjørnet.:Heartred Heia heia :hello2

Det er tidlig, så det kan fortsatt snu :Heartred Har du testet i dag?

Hvordan går det med dere? :love017

Mannen klarte ikke holde seg, og har avslørt graviditeten til både mine foreldre, svigers, og en bestekompis. Han var så glad at han helst ville at hele verden skulle vite det :laughing002 Alle de vet at vi mistet i februar, men svigers fikk ikke vite det før etter vi hadde mistet. Kjenner jeg er redd for å skuffe alle sammen en gang til, men vet allikevel at det er fint at de nærmeste vet hvis det ikke går veien :Heartred

Back
Topp