Tusen takk!Så koselig å se dette!
Gratulerer såå mye![]()

Håper testen din slår ut snart. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!Så koselig å se dette!
Gratulerer såå mye![]()

Håper testen din slår ut snart. 
Krysser altTusen takk!Håper testen din slår ut snart.
![]()

Jeg ser også strek, juhu. GratulererVet ikke hvem jeg prøvde å lure - selvkontrollen er lik null og jeg røk på enda en test.Selv på ganske utvannet urin og 2,5 time etter siste dobesøk kan jeg skimte en strek innen fristen
Glad, redd og realistisk på samme tid. Håper det utvikler seg enda mer og at det går bra hele veien denne gangen
![]()
Fortsatt gode muligheter for strek de neste dagene. Krysser fingrene for seg

Takk!Fortsatt gode muligheter for strek de neste dagene. Krysser fingrene for seg
Tusen takk! Er bare 3+0 i dag, så får bare håpe at spira klorer seg godt fast![]()

Lykke til med testWow så gøy å se positive tester!!![]()
Jeg røk på test både 7 og 8 dpo (forgårs og i går), heeelt hvite. Men i dag er 9, og egentlig første reelle dag for positiv test for min del, så troen er der fortsatt! Så nå skal det spares urin og teste om noen timer! Teste om morgenen når en 2 og 4-åring skal i barnehagen er glemmesak![]()

Så fine tester!I natt har jeg våknet hver time for å sjekke om klokken er såpass mye at det var innafor å teste. Jeg er ikke typen til å våkne 05:30 av meg selv på en fridag, men det er helt innafor når dette er resultatetNå skal jeg opp å vekke mannen med livets beste nyhet.
Jeg er så spent på dere andre som skal teste i dag også. Sender masse babystøv og håper det smitter![]()
Gratulerer så mye! 
Det kan være implantasjonen skjedde/skjer senere hos oss som får negativ nå
God klem 
Fine ordJeg røk på en test på morgenurin og den var negativ. Vi må ikke gi opp helt enda, damer.Det kan være implantasjonen skjedde/skjer senere hos oss som får negativ nå
God klem
![]()

Gratulerer sååå myeI natt har jeg våknet hver time for å sjekke om klokken er såpass mye at det var innafor å teste. Jeg er ikke typen til å våkne 05:30 av meg selv på en fridag, men det er helt innafor når dette er resultatetNå skal jeg opp å vekke mannen med livets beste nyhet.
Jeg er så spent på dere andre som skal teste i dag også. Sender masse babystøv og håper det smitter![]()

Ifølge ChatGPT er det bare 20-25% sannsynlighet for at kroppen har produsert nok hcg til å slå ut på tidligtest 8 dpo. Jeg har troa på at spirene deres sitter og at positiv test er rett rundt hjørnet.Jeg røk på en test på morgenurin og den var negativ. Vi må ikke gi opp helt enda, damer.Det kan være implantasjonen skjedde/skjer senere hos oss som får negativ nå
God klem
![]()
Heia heia 
Det er tidlig, så det kan fortsatt snuWow så gøy å se positive tester!!![]()
Jeg røk på test både 7 og 8 dpo (forgårs og i går), heeelt hvite. Men i dag er 9, og egentlig første reelle dag for positiv test for min del, så troen er der fortsatt! Så nå skal det spares urin og teste om noen timer! Teste om morgenen når en 2 og 4-åring skal i barnehagen er glemmesak![]()
Har du testet i dag?
Alle de vet at vi mistet i februar, men svigers fikk ikke vite det før etter vi hadde mistet. Kjenner jeg er redd for å skuffe alle sammen en gang til, men vet allikevel at det er fint at de nærmeste vet hvis det ikke går veien 
Samme her. BLENDA!Ny dag (10dpo), ny blenda test. Orker ikke!![]()