Takk i like måteHåper for deg, jegSer om jeg legger ut testen. Kan være jeg bare blir snurt av den og legger meg
![]()
satser på du ser strek Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk i like måteHåper for deg, jegSer om jeg legger ut testen. Kan være jeg bare blir snurt av den og legger meg
![]()
satser på du ser strek
Selv på ganske utvannet urin og 2,5 time etter siste dobesøk kan jeg skimte en strek innen fristen
Glad, redd og realistisk på samme tid. Håper det utvikler seg enda mer og at det går bra hele veien denne gangen
Trenger jo ikke zoome inn på denVet ikke hvem jeg prøvde å lure - selvkontrollen er lik null og jeg røk på enda en test.Selv på ganske utvannet urin og 2,5 time etter siste dobesøk kan jeg skimte en strek innen fristen
Glad, redd og realistisk på samme tid. Håper det utvikler seg enda mer og at det går bra hele veien denne gangen
![]()

Bare 8 dpo, så isåfall veldig veldig tidlig. Krysser fingre og tærTrenger jo ikke zoome inn på denhvor mange dager dpo?
![]()

HeiaheiaBare 8 dpo, så isåfall veldig veldig tidlig. Krysser fingre og tær![]()

Hurra!Vet ikke hvem jeg prøvde å lure - selvkontrollen er lik null og jeg røk på enda en test.Selv på ganske utvannet urin og 2,5 time etter siste dobesøk kan jeg skimte en strek innen fristen
![]()
Fantastisk! 
Herregud! Gratulerer så myeVet ikke hvem jeg prøvde å lure - selvkontrollen er lik null og jeg røk på enda en test.Selv på ganske utvannet urin og 2,5 time etter siste dobesøk kan jeg skimte en strek innen fristen
![]()

Ser streken tydelig uten å åpne bildet en gangVet ikke hvem jeg prøvde å lure - selvkontrollen er lik null og jeg røk på enda en test.Selv på ganske utvannet urin og 2,5 time etter siste dobesøk kan jeg skimte en strek innen fristen
![]()
så herlig!Helt klart en strek der!Vet ikke hvem jeg prøvde å lure - selvkontrollen er lik null og jeg røk på enda en test.Selv på ganske utvannet urin og 2,5 time etter siste dobesøk kan jeg skimte en strek innen fristen
![]()

Hurra!Fantastisk!
![]()
Herregud! Gratulerer så mye![]()
Ser streken tydelig uten å åpne bildet en gangså herlig!
Har ikke helt gått opp for meg ennå, tror det tar litt tid for jeg tør å slippe jubelen helt løsHelt klart en strek der!![]()
Håper dere kommer rett bak meg med positive tester på rekke og rad 
Jeg ser!Muligens jeg ikke studerte testen fra i dag tidlig godt nok? Synes jeg muligens ser en svak strek.
Edit:
Tok en test til nå i kveld. Tydligere? Eller innbiller jeg meg strek?

Ser!Muligens jeg ikke studerte testen fra i dag tidlig godt nok? Synes jeg muligens ser en svak strek.
Edit:

Jeg ser!Muligens jeg ikke studerte testen fra i dag tidlig godt nok? Synes jeg muligens ser en svak strek.
Edit:
Herlig! 
Sniker. Jeg ser strekMuligens jeg ikke studerte testen fra i dag tidlig godt nok? Synes jeg muligens ser en svak strek.
Edit:

Spennende! Håper det er gullegget som slipperSå spennende at flere har begynt testingen, krysser fingrene for dereHer venter jeg fortsatt på EL, med gradvis stigende tester og sterke elsmerter. Har for første gang tror jeg, ordentlig elslim som kan strekkes noen cm

Nå skal jeg opp å vekke mannen med livets beste nyhet. 
Så koselig å se dette!I natt har jeg våknet hver time for å sjekke om klokken er såpass mye at det var innafor å teste. Jeg er ikke typen til å våkne 05:30 av meg selv på en fridag, men det er helt innafor når dette er resultatetNå skal jeg opp å vekke mannen med livets beste nyhet.
Jeg er så spent på dere andre som skal teste i dag også. Sender masse babystøv og håper det smitter![]()