Tusen takkGratulerer!!!![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer!!!![]()
![]()

Tusen takkSå herlig å se den testen idag! Grattis![]()
![]()
Ja, var så redd for jeg tok den
Veldig glad den ble sånn. Nå må det bare få helle veien 
Det bare Måååå bli baby! Det var virkelig en lettelse. Syntes det er så skummelt med tester nåSå fin test du fikk i dagnå skal det bli baby
![]()

Det skjønner jeg godt! Tiden går virkelig sakte, i hvert fall frem til uke 10-11-12. Det var etter det at jeg følte meg tryggere sist!Tusen takk fine duJa, det var så morsomt å se at den var mye tydeligere
![]()
Endelig er vi gravide begge to. Nå bare håper jeg det går bra helle veien. Tror det her kommer til å bli noen ekstremt lange uker fremover.. Hvilken uke er du i nå?
Satser likevel på at hun holder seg i magen frem til august og nærmest mulig termin
Det er driiit skummelt når du har den erfaringen vi har. Kjekt å se den økerDet bare Måååå bli baby! Det var virkelig en lettelse. Syntes det er så skummelt med tester nå![]()
ny blodprøve i dag?Nei, skal ikke ta flere. Orker ikke å stresse med tester og blodprøver for økning.. Kanskje jeg er litt rarDet er driiit skummelt når du har den erfaringen vi har. Kjekt å se den økerny blodprøve i dag?
men legen syntes også det var best siden jeg er så engstelig. Og HCG på 9 var vist kjempe bra så tidlig.
Håper du klarer å slappe av og nyte at du er gravidNei, skal ikke ta flere. Orker ikke å stresse med tester og blodprøver for økning.. Kanskje jeg er litt rarmen legen syntes også det var best siden jeg er så engstelig. Og HCG på 9 var vist kjempe bra så tidlig.
Uff, kjenner at jeg virkelig er preget etter den SA jeg opplevde i Juni. Hadde aldri trodd det skulle bli så ille![]()
Nei, skal ikke ta flere. Orker ikke å stresse med tester og blodprøver for økning.. Kanskje jeg er litt rarmen legen syntes også det var best siden jeg er så engstelig. Og HCG på 9 var vist kjempe bra så tidlig.
Uff, kjenner at jeg virkelig er preget etter den SA jeg opplevde i Juni. Hadde aldri trodd det skulle bli så ille![]()

Er alt bra på først UL time så skal jeg klare å senke skuldrene en del i hvert fallHåper du klarer å slappe av og nyte at du er gravid![]()
Og om alt er fint på OTUL så skal jeg nytte hvert eneste sekund 
Uff, det må virkelig være tøft og skummel opplevelseJeg forstår deg veldig godt, men jeg er stikk motsatt- jeg blir stresset av IKKE å testeHar mistet mange ganger, og så lenge jeg ser at hcg øker som det skal på testene, så er jeg rolig. Jeg får hyperemesis fra uke 5/6, så da vet jeg som regel det går bra, når jeg når dit. Men så har jeg slitt med blødninger pga lettblødende livmorhals og hematom fra uke 5-9(snakker da fossblødning, koagler, spotting om hverandre). Så da går jeg til privat gynekolog 1 gang i uka for å sjekke ståa.
Uff, det jeg vil fram til er; det som er rett for noen, er ikke rett for andre og du må gjøre det som er rett for DEG og din kroppSkjønner du blir fryktelig stresset av testing, blodprøver og alt det innebærer og da skal du ikke gjøre det heller
Detta skal gå veien, kjære du
![]()
![]()

Uff, det må virkelig være tøft og skummel opplevelse
Det er virkelig tøft og miste altså. Jeg hadde en EXU i 2012, men viste ikke at jeg var gravid. Hadde først en SA så ble litt tatt på senga, så gikk det noen uker og Høyre eggleder spark. Så AHUS mente jeg hadde vært gravid med tvillinger. Syntes det var veldig vondt, men ikke på langt nær som da jeg mista i fjor sommer. Kjenner det forfølger meg nå.. TesteTøsa ble plutselig borte, kjenner jeg kvier meg skikkelig bare av å tenke på og teste. Er faktisk helt sykt at det kan bli sånn.. Skulle ønske jeg var like tøff og tok tester og målte, men kjenner at jeg bare må droppe det. Det er nesten mere stressende nå en kos. Gleder meg til UL, håper alt er bra og at jeg kan senke skuldrene![]()
Du fikk lissom dobbelt opp med uflaks, stakkars
UL trygget meg veldig, og det gjøres jo fra uke 6 av

Det lurte faktisk jeg på ogsåSå kjekt å kunne konferere med mr. ChatGTP![]()
Jeg har hatt mange samtaler jeg og. Men hvorfor sier den at du er etter forventet mens? Ellers er det jo hyggelig statistikk,
![]()
Han vet at jeg er 4 uker i morgen. Han er litt irriterende surrete noen ganger. For han skriver 3+5..Uff, det skjønner jeg virkelig at du gjør. Det må være en veldig guffen opplevelseHar vært sånn i de 3 siste graviditetene mine. Blødd av og på fra uke 5 til uke 9. Så har ukentlige ultralyder for å bli trygghet på at den lille lever
Uff, exu er helt forferdelig. Er jo farlig når en ikke vet om det og at den sprekker, slik som hos degDu fikk lissom dobbelt opp med uflaks, stakkars
Forstår så godt du er redd, og at testingen gjør deg enda mer engstelig- så da skal du ikke gjøre det hellerUL trygget meg veldig, og det gjøres jo fra uke 6 av
Så hold deg til alt det som kan berolige og trygge deg, også avstår du fra alt annet
![]()
Jeg har aldri blødd i noen av mine svangerskap. Utenom i fjor, fikk en lettere blødning i uke 6. var kun ved første do besøk fredagen, bitte litt blod i utfloden. Samme dag skulle jeg kjøre helt til Trondheim på hundeutstilling, var helt grusomt. Dagen etter lørdagen så kom det igjen, men så stoppa det helt så ble veldig lettet.. Men, hadde en uggen følelse før jeg mistet alle symptomene i uke 7 og når jeg var 8 så kom det 
for man vet liksom aldri hva som kan skje.Opplevde det samme og tror den bare er i en annen tidssone faktiskDet lurte faktisk jeg på ogsåHan vet at jeg er 4 uker i morgen. Han er litt irriterende surrete noen ganger. For han skriver 3+5..

Uff, det skjønner jeg virkelig at du gjør. Det må være en veldig guffen opplevelseJeg har aldri blødd i noen av mine svangerskap. Utenom i fjor, fikk en lettere blødning i uke 6. var kun ved første do besøk fredagen, bitte litt blod i utfloden. Samme dag skulle jeg kjøre helt til Trondheim på hundeutstilling, var helt grusomt. Dagen etter lørdagen så kom det igjen, men så stoppa det helt så ble veldig lettet.. Men, hadde en uggen følelse før jeg mistet alle symptomene i uke 7 og når jeg var 8 så kom det
EXU er grusomt, og de smertene når egglederen sprekker er utholdelig..
Nei, man skal være glad for hver gang det går brafor man vet liksom aldri hva som kan skje.
Så håper jeg slipper unna det med nestemann, hyperemesis er nok i seg selv
Føler jeg har mistet litt av hjertet mitt hver gang
Også med store smerter, og er jo farlig I tillegg