Tusen takkGratulerer! MÅ være!!!
Må bli babyFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer! MÅ være!!!
Må bli babyTusen takk, nå håper jeg du kommer etterGratulerer så mye![]()

Tusen takk MayaDu er jo gravid!!! Gratulerer så mye![]()
Nå håper jeg du kommer etter 
Jaaaaa! Endelig!! Kan virkelig ikke tro det. Endelig liksomÅååå nå ble jeg såå glad av å lese gjennom de siste sidene herGratulerer sååå masse!! Januar baby blir fantastisk
sååå glad for deg
gleder meg til å følge med videre! Denne bebisen skal sitte!!!!
![]()

Termin blir 11/1-111 er Engle tall.. Som jeg sier til mamma og de som vet, er pappa sendte meg en engel

Det må bli baby nå!Tusen takk kjære degÅåå gratulerer så mye!![]()
Det må bli baby nå!
Håper det går rette veien denne gangen 
Nei, skal ikke teste mere enda. Kjenner det stresser meg så ekstremtSønnen min er født på den datoenhar du tatt mer tester? Ikke fordi du trenger altså, bare fordi det er koselig å se råsa streker
![]()
Blir ny blodprøve i morgen. Så kanskje jeg gjør det etter den
Er så redd for at det skal gå galt denne gangen også, så må bare skjerme meg litt
Bruker ikke faste medisiner lenger, og da blir alt så ekstra på en måtte.. Overtenking og bekymringerSkjønner, det er nok lurtNei, skal ikke teste mere enda. Kjenner det stresser meg så ekstremtBlir ny blodprøve i morgen. Så kanskje jeg gjør det etter den
Er så redd for at det skal gå galt denne gangen også, så må bare skjerme meg litt
Bruker ikke faste medisiner lenger, og da blir alt så ekstra på en måtte.. Overtenking og bekymringer
Ang temperaturen så er det ikke vits å fortsette når du tar progesteron, så da kan du egentlig bare lene deg tilbake og vente 

Da ble det siste temp på meg i dagSkjønner, det er nok lurtAng temperaturen så er det ikke vits å fortsette når du tar progesteron, så da kan du egentlig bare lene deg tilbake og vente
![]()
Nå blir det kun å nytte det at jeg endelig er gravid igjen og håpe på det beste 

Gratulerer så mye og FOR en nydelig testGravid 3+5…
Må Jo lage baby dagbok!
Og ja, tenk at nå er jeg gravid… Endelig
Jeg trodde aldri at denne dagen vile komme igjen.. Og de testen var sånn, er det her sant eller er det tull!?!
Men, nei da må skal det gå.. Det skal bli baby i Januar
Jeg kommer ikke til å teste så mye. Teste tøsa er veldig pysete når det kommer til de dagene her. Jeg er så redd for at det skal gå galt, så vil nyte det at jeg endelig har blitt gravid. Nå er det bekreftet på blodprøve og på tester..
Ja, tok en test i dag. For jeg måtte bare se at den var litt sterkere en i går. Jeg kunne til og med ta bilde på avstand
Fy søren, den ble dobbelt så tydelig som den i går! Så sykt tilfredsstillende
Termin : 11/1-26
Vis vedlegget 459516
Tenk at nå er vi gravid samtidig etter å ha vært i så mange IKM grupper sammen
Det er altså bare SÅ fortjent og veldig gøy at mensterminen er 1.11
Gravid 3+5…
Må Jo lage baby dagbok!
Og ja, tenk at nå er jeg gravid… Endelig
Jeg trodde aldri at denne dagen vile komme igjen.. Og de testen var sånn, er det her sant eller er det tull!?!
Men, nei da må skal det gå.. Det skal bli baby i Januar
Jeg kommer ikke til å teste så mye. Teste tøsa er veldig pysete når det kommer til de dagene her. Jeg er så redd for at det skal gå galt, så vil nyte det at jeg endelig har blitt gravid. Nå er det bekreftet på blodprøve og på tester..
Ja, tok en test i dag. For jeg måtte bare se at den var litt sterkere en i går. Jeg kunne til og med ta bilde på avstand
Fy søren, den ble dobbelt så tydelig som den i går! Så sykt tilfredsstillende
Termin : 11/1-26
Vis vedlegget 459516

Detta ser jo kjempebra ut, kjære du

Tusen takk fine duGratulerer så mye og FOR en nydelig testTenk at nå er vi gravid samtidig etter å ha vært i så mange IKM grupper sammen
Det er altså bare SÅ fortjent og veldig gøy at mensterminen er 1.11
![]()
Ja, det var så morsomt å se at den var mye tydeligere
Endelig er vi gravide begge to. Nå bare håper jeg det går bra helle veien. Tror det her kommer til å bli noen ekstremt lange uker fremover.. Hvilken uke er du i nå?Jaaaa, ble veldig lettet når den ble sånn. Gruet meg så mye til å ta denSjekk den fiiiiiiine testen a![]()
![]()
Detta ser jo kjempebra ut, kjære du
Du er graaaaviiiiiid
![]()
Jeg er så redd for at det skal gå galt. Så kommer ikke til å ta flere tester nå kjenner jeg. Evt venter til uke 5 minst. Håper jeg får UL av gynekologen, sendte de Mail i går. Evt kommer til å spørre legen min på fredag om han kan fikse det. Han skulle ringe igjen da
Er så utrolig glad, samtidig veldig redd.Tusen takkHurra!! Gratulerer så mye![]()