Gamlemor venter på siste barn ❤️

Ja, gjorde det for to dager siden :bag: :laughing002 (da hadde jeg ventet tre dager). Men oppdaterte terminen på melding, for jeg skulle legge med mitt navn og fødselsdato, og så terminen. Den ble jo da endret på tirsdag.

Merkelig, ventet noen dager sist og, men ikke SÅ lenge. Det står jo at hun sender samme dag (eller dagen etter), og sender beskjed om ikke. Hadde det ikke stått "same day" hadde jeg ikke vært utålmodig altså :knegg::angelic:
Tok laaaaang tid for meg nå sist å, tror hun har mye å gjøre etter alle nye norske brukere herfra sikkert :hilarious: :hilarious:

Har ikke hørt noe enda, så nå har jeg faktisk bare bedt om pengene igjen. Jeg hadde i utgangspunktet ikke råd til å kjøpe den, brukte av penger jeg ikke hadde ( :angelic: :knegg: ).. Og det var litt for å stilne den angsten før ultralyden for en uke siden. Nå har jeg hatt den, og i morgen en ny, så nå trenger jeg heller pengene - konfirmasjon til helga :laughing002

Har ikke hørt noe enda, så nå har jeg faktisk bare bedt om pengene igjen. Jeg hadde i utgangspunktet ikke råd til å kjøpe den, brukte av penger jeg ikke hadde ( :angelic: :knegg: ).. Og det var litt for å stilne den angsten før ultralyden for en uke siden. Nå har jeg hatt den, og i morgen en ny, så nå trenger jeg heller pengene - konfirmasjon til helga :laughing002

Spennende med ultralyden imorgen og konfirmasjon til hælja:smiley-bounce016:love7 Hatt jentefølelse på deg helt siden du ble gravid, så blir moro å få vite fakta imorgen:dummy::Heartred:dummy1:

Spennende med ultralyden imorgen og konfirmasjon til hælja:smiley-bounce016:love7 Hatt jentefølelse på deg helt siden du ble gravid, så blir moro å få vite fakta imorgen:dummy::Heartred:dummy1:
Spennende å se om det har rett! Jeg har så guttefølelse, men det nok litt påvirket av at testene sier gutt hehe. Og at jeg var helt sikker på gutt på ultralyden, så vanskelig å vri hodet til noe annet hehe.

Har ikke tid før 15:45, så alle rekker med :knegg: :hilarious: Og så må vi få gjort selve avsløringen hjemme. Har glemt å si det tror jeg? Men vi endte opp med en av hver farge med slik konfetti kanon. Kostet 30 kr på Dollarstore for hver, så billigere enn Ashlee :laughing002

Spørsmålet er bare om jeg får av lappen med farge på toppen, viktig at det ikke er noe som avslører den hehe!

Blir spennende å se hvem som får rett :hilarious: :love7 Er så moro når en får vite hvem som gjemmer seg i magen:dummy::dummy1: Gleder meg syyyykt til kveldsupdate'n:nailbiting::smiley-bounce015

Masse Lykke til i dag, blir så gøy å høre hva det blir :love017

Altså... nå er jeg så sjuuukt spent her :smiley-bounce012 :dance008:love7 Blir det :dummy: :Heartblue eller blir det :dummy1::Heartpink?

Jeg legger videoen her litt, så får dere sett :shy: :Heartpink :love7 (ikke QUOTE videoen).

frisk og fin baby, så alt viktige ting vi ikke så forrige uke. Alt fra blodårene i navlesnora til diafragma, at det ikke var brokk osv. Veldig fornøyd og glad :Heartpink

Edit: Kan sende link til video via PM om noen ikke fikk sett, har ikke lyst å la den ligge åpent :Heartred

Last edited:
Jeg legger videoen her litt, så får dere sett :shy: :Heartpink :love7 (ikke QUOTE videoen).

frisk og fin baby, så alt viktige ting vi ikke så forrige uke. Alt fra blodårene i navlesnora til diafragma, at det ikke var brokk osv. Veldig fornøyd og glad :Heartpink

Gratulerer med jente :Heartpink å for en herlig reaksjon :shy::Heartpink

Så herlig :love017 :love017 :Heartred Gratulerer så mye med prinsesse på vei :Heartred:Heartred:Heartred

Åååh, gratulerer så mye med ei lita prinsesse i magen :love7 :dummy1: :Heartpink :cool05:gen014:dance008:dance011:love017

Åååå for en herlig gjeng og for en herlig reaksjon! :love7 Gratulerer så mye med lillesøster på vei:Heartred:shy:

Takk, det var stas for jentene at det endelig kom en lillesøster :knegg: :shy: Vi så jo så mye tut for en uke siden, nå var det helt borte. Så sykt!

Edit: Kan sende link til video via PM om noen ikke fikk sett, har ikke lyst å la den ligge åpent :Heartred
Ja, gjerne! Så spent på kanonene!

Back
Topp